Gå till innehåll

Kontextus, whereforth art thou Kontextus [Avdelat från lokal i jkpg]

Recommended Posts

Postad

Men alltså... detta är ett klurigt fall. Skriver inte Kontextus i Joel-bitar-tråden att han är född ngn gång på 70-talet? Å andra sidan ser ju den trådstarten ut att vara gjort av en 90-talist.

Softish var väl runt 20 år och bodde hemma hos sina olyckliga föräldrar?

Rätta mig om jag har fel, jag drar det rakt ur minnet bara och orkar inte kolla upp.

Konstigt också att Softish slutade skriva ungefär samtidigt som Kontextus kom till forumet...

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ja men du skriver i tråden att man i Texas ska beta ska beta väldigt hårt när dom andra har färgdrag för att dom ska lägga sig. Detta kan man genom simpel logik fatta att det är fel.

Hur kan man spela poker i 4 år och fortfarande inte förstå att du VILL att han ska syna om han har färgdrag. Så länge han drar MOT oddsen...

Det är väl precis det jag menar ditt miffo?! Klart man ska låta dem betala med sitt drag eller brukar du mesbetta med triss i kungar när det ligger två hjärter på bordet?

Postad
Lägg ner mobbningen nu ...Seriöst för fan !

Och be mej inte att peka på vad som är mobbning eller inte.

Om nu Kontextus har använt andra nick som softish så kan man väll bara låta det va. Mentaliteten på forumet känns som grundskolenivå ganska ofta och när dom mer respekterade medlemmarna börjar kasta skit så ställer sej några i ledet och gör detsamma.

Sen undrar jag vad fan moderatorerna håller hus?

Va lite konsekventa i era OT varningar, detta är ju miltals från topic ...men kanske beror på vem som är OT?!?!

Det var det mest sanna jag har läst i forumet för det är precis samma gruppmentalitet som härskade under min högstadietid. Varför har jag blivit varnad för småsaker när sådana här upprepade trakasserier får fortgå i det oändliga?

Postad

hej djens , har du flickvän? vad gör du om dagarna? hur mkt energi lägger du ner på denna hemsida? tänker du för mkt för ditt eget bästa? ödlsar du mycket tid av ditt liv på på denna kille aka softish? vad är dina framtidsplaner? är du pf-polis och försöker lista ut om andra har haft andra nick här på pf? ha det fint , du är söt.

Postad
hej djens , har du flickvän? vad gör du om dagarna? hur mkt energi lägger du ner på denna hemsida? tänker du för mkt för ditt eget bästa? ödlsar du mycket tid av ditt liv på på denna kille aka softish? vad är dina framtidsplaner? är du pf-polis och försöker lista ut om andra har haft andra nick här på pf? ha det fint , du är söt.

ja sjukt nog en snygg sådan, tjänar pengar, för mycket, absolut men även andras, inte direkt, bli rik, tillochfrån.

Tack, du är också gullig.

Postad
Lägg ner mobbningen nu ...Seriöst för fan !

Och be mej inte att peka på vad som är mobbning eller inte.

Om nu Kontextus har använt andra nick som softish så kan man väll bara låta det va. Mentaliteten på forumet känns som grundskolenivå ganska ofta och när dom mer respekterade medlemmarna börjar kasta skit så ställer sej några i ledet och gör detsamma.

Klokt