Gå till innehåll

Kontextus, whereforth art thou Kontextus [Avdelat från lokal i jkpg]

Recommended Posts

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Mestadels för att jag bara är ond :twisted:

Skulle han bara erkänna att han är de båda andra skulle jag sluta, men han vägrar ju, trots att det är så uppenbart det är han :-)

Dessutom tar det inte så lång tid, jag läser 4-5 ggr så snabbt som en vanlig person (enligt tester) och har bra minne, det tog 20 minuter typ, och jag hade väldigt roligt när jag läste igenom de gamla trådarna :mrgreen:

Djens vad har du emot honom egentligen? Alltså jag menar vad har han gjort dig? Du måste ju ha lagt ner sjukt mycket tid på det där.. :roll:

Eller är du kanske bara ond? ;-)

Postad

Skulle han bara erkänna att han är de båda andra skulle jag sluta, men han vägrar ju, trots att det är så uppenbart det är han :-)

Dessutom tar det inte så lång tid, jag läser 4-5 ggr så snabbt som en vanlig person (enligt tester) och har bra minne, det tog 20 minuter typ, och jag hade väldigt roligt när jag läste igenom de gamla trådarna :mrgreen:

Hidden brag, not so much. Men jag älskar det :mrgreen:
Postad
Nja, syftar mer på användaren med det namnet som huserade här på pokerforum för några år sedan och startade konstiga trådar. Har även gått under namnet softish för att senare bli Kontextus.

Ey sluta jiddra jälla svenne!

Postad

Ok, nu till något annorlunda, jag tänkte klippa in lite citat ifrån "Softish" vilket vi alla vet absolut INTE är Varken Richthofen eller Kontextus.

Jag tycker att Softish gör riktigt logiska uttalanden i de visade inläggen utom det mer hypotetiska om riggade platser, så vari ligger det roliga?

Postad
Djens vad har du emot honom egentligen? Alltså jag menar vad har han gjort dig? Du måste ju ha lagt ner sjukt mycket tid på det där.. :roll:

Eller är du kanske bara ond? ;-)

Han fick antagligen för lite uppmärksamhet när han var liten :rolleyes:

Postad

Superman in action

Postad

Djens är Chuck Norris fast lite åt geeksens håll, han kan läsa SNABBARE än en normal människa, och är "vinnande" på poker/börsen.. creds till honom!

" There is no chin behind Djens beard. There is only another EYE. "

Postad
Djens är Chuck Norris fast lite åt geeksens håll, han kan läsa SNABBARE än en normal människa, och är "vinnande" på poker/börsen.. creds till honom!

Haha so true.

"There is no 'ctrl' button on Djens computer. Djens is always in control."

Postad

Djens har varit underbar att följa i den här tråden men han och även alla andra har glömt ett gammalt kärt nick som betedde sig lite väl mycket som Richthofen/Kontextus, nämligen Framstjärten:shock: Fick för mig att leta upp en gammal tråd som han startat och varför blev jag inte förvånad när det stog var han var ifrån... :-)

http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/44262-fixed-limit-naer-laemna-bordet.html

Postad

Det där var bland det roligaste på länge, jag snor det :-P

Djens har varit underbar att följa i den här tråden men han och även alla andra har glömt ett gammalt kärt nick som betedde sig lite väl mycket som Richthofen/Kontextus, nämligen Framstjärten Fick för mig att leta upp en gammal tråd som han startat och varför blev jag inte förvånad när det stog var han var ifrån...

Ja, hur kunde vi glömt framstjärten :shock:

Jag vet inte,det känns lite som att det kanske är...kontextus kusin, dvs softishs lillebror och richthofens styvbarn. :-)

Ville ni grinders fortfarande hyra en lokal med honom btw?

Postad
Djens har varit underbar att följa i den här tråden men han och även alla andra har glömt ett gammalt kärt nick som betedde sig lite väl mycket som Richthofen/Kontextus, nämligen Framstjärten:shock: Fick för mig att leta upp en gammal tråd som han startat och varför blev jag inte förvånad när det stog var han var ifrån... :-)

http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/44262-fixed-limit-naer-laemna-bordet.html

Haha så skön.

För övrigt gjorde trådskaparen här en ny tråd idag som va ganska skrattretande vid namn Hotande färgdrag. (Endast rolig när man tänker på att han vill hyra lokal för att grinda poker och inte verkar kunna särskilt mycket alls..)

Postad
Haha så skön.

För övrigt gjorde trådskaparen här en ny tråd idag som va ganska skrattretande vid namn Hotande färgdrag. (Endast rolig när man tänker på att han vill hyra lokal för att grinda poker och inte verkar kunna särskilt mycket alls..)

Inte om Omaha men jag har spelat Texas Hold'em sedan 2004.

Postad
Inte om Omaha men jag har spelat Texas Hold'em sedan 2004.

Ja men du skriver i tråden att man i Texas ska beta ska beta väldigt hårt när dom andra har färgdrag för att dom ska lägga sig. Detta kan man genom simpel logik fatta att det är fel.

Hur kan man spela poker i 4 år och fortfarande inte förstå att du VILL att han ska syna om han har färgdrag. Så länge han drar MOT oddsen...

Postad

Lägg ner mobbningen nu ...Seriöst för fan !

Och be mej inte att peka på vad som är mobbning eller inte.

Om nu Kontextus har använt andra nick som softish så kan man väll bara låta det va. Mentaliteten på forumet känns som grundskolenivå ganska ofta och när dom mer respekterade medlemmarna börjar kasta skit så ställer sej några i ledet och gör detsamma.

Sen undrar jag vad fan moderatorerna håller hus?

Va lite konsekventa i era OT varningar, detta är ju miltals från topic ...men kanske beror på vem som är OT?!?!

Postad
Lägg ner mobbningen nu ...Seriöst för fan !

Och be mej inte att peka på vad som är mobbning eller inte.

Om nu Kontextus har använt andra nick som softish så kan man väll bara låta det va. Mentaliteten på forumet känns som grundskolenivå ganska ofta och när dom mer respekterade medlemmarna börjar kasta skit så ställer sej några i ledet och gör detsamma.

Sen undrar jag vad fan moderatorerna håller hus?

Va lite konsekventa i era OT varningar, detta är ju miltals från topic ...men kanske beror på vem som är OT?!?!

+1

Postad
Så att ljuga rätt ut att man är någon annan för att man blivit bannad tidigare är enligt er helt okej?[/quote

Det är aldrig ok att mobba någon, skulle han vara bannad under annat nick så får väl moderatorerna banna honom igen, men det ger väl knappast gemene man rätt att mobba honom.