bigdwarf Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Nån mer än jag som har problem med everest uppkoppling? För mig dör den rätt ofta och går ner till dålig kvalité? kanske bara är min dator som dör? Citera
Pepperpum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Samma här. Uppkopplingen suger hårt idag och det började igår kväll. Som det är nu kan jag max få upp 5 bord och då börjar ett bord i taget lagga som tusan. Burken är nyformaterad så det borde ju vara lugnt tycker jag... Citera
bigdwarf Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 Samma här. Uppkopplingen suger hårt idag och det började igår kväll. Som det är nu kan jag max få upp 5 bord och då börjar ett bord i taget lagga som tusan. Burken är nyformaterad så det borde ju vara lugnt tycker jag... Mitt bredband jävlas rätt mkt också atm men ibland funkar internet men everest går ner i uppkoppling från typ "utmärkt-väldigt bra-bra" sen dör den, väldigt irriterande! Citera
Pepperpum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 För mig står det för det mesta att uppkopplingen är utmärkt men det är den verkligen inte...Det plus att motriggen kopplats på igen utav allvar gör att det känns lite tungt... Jaja, om det inte blir bättre imorgon får man väl formatera om igen Citera
bigdwarf Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 För mig står det för det mesta att uppkopplingen är utmärkt men det är den verkligen inte...Det plus att motriggen kopplats på igen utav allvar gör att det känns lite tungt... Jaja, om det inte blir bättre imorgon får man väl formatera om igen Motrigg? kika min db ska du få se på våldtäkt.... Citera
Pepperpum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Ok, jag behövde gnälla lite efter 7 raka utdragningar på bubblan men jag ser nu att jag lyckades plussa marginellt för dagen ändå...Jobbigt för dig, det ordnar sig alltid till sist ändå Citera
natuz666666 Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 finns det andra sajter i samam nätverk? Citera
Morgyleus Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 finns det andra sajter i samam nätverk? Nej, Everest är fristående. Citera
Recommended Posts