Gå till innehåll

Disconnections under FTOPS #1


Conspiracy

Recommended Posts

Jag och flera andra har upplevt en jävla massa disconnections nu under natten.

 

Vet inte om det beror på att det är mkt folk inne och lirar eller nåt men det är så sjukt jävla dåligt att det inte ska fungera.

 

Ville bara påpeka hur jävla uselt det här är och att detta aldrig skulle hända på stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och flera andra har upplevt en jävla massa disconnections nu under natten.

 

Vet inte om det beror på att det är mkt folk inne och lirar eller nåt men det är så sjukt jävla dåligt att det inte ska fungera.

 

Ville bara påpeka hur jävla uselt det här är och att detta aldrig skulle hända på stars.

 

lol så säger du bara för att du är högre rankad på stars och sjukligt medriggad där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt representanten har ingen lust att svara här eller?

 

Kommer man få någon kompensation? Var inte särskilt kul att blindas ut med 15BB kvar och när man väl kunde vara inne och spela så fanns hela tiden risken att man blir disconnectad mitt i handen.

 

Vet ni själva varför det blev så här? Hur många gånger ska man räkna med att detta kommer ske igen under FTOPS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Låt mig först av allt be om ursäkt för dom problem ni har upplevt, oavsett anledning så förstår vi att det är frustrerande.

 

Vad jag rekommenderar är att ni skickar ett mail till

support-se@fulltiltpoker.com så kommer vi att undersöka just er/din disconnection. Om en nerkoppling är vårt fel så tar vi alltid vårt ansvar och ersätter dom som drabbats.

 

Om ni vill veta om det finns några kända problem med anslutningen till vår server så kan ni alltid gå till vår hemsida och kontrollera vår anslutningsstatus.

 

Ledsen att jag inte kan vara till mer direkt hjälp men varje fall är som sagt unikt. Jag kan dock säga att vi inte hade några kända problem som drabbade hela sidan vid tidpunkten då ni skrev era poster här (har ingen information om mindre anslutningsproblem).

 

Om ni skickar ett mail med turneringen ni drabbades (gärna vilka händer om ni har tillgång till den informationen) samt tidpunkt så kommer vi att undersöka varje fall individuellt.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...