Pey Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Jag ställer här. Är det jättedåligt? Förlorar faktiskt ganska ofta mycket pengar med 99-QQ, kanske kan lära mig ngt här. Citera
morango Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 jag foldar i princip ALLTID när folk min-raisar. (bockat i höj alla) i klienten. Citera
tok_junior Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 På så låga nivåer skulle jag chansa på hans range på den här platsen i handen är typ TT+, AK, AKs, då du säger att han inte 3-bettar särskilt ofta. Du ligger efter mot AA,KK, men på det stora hela är du hyfsat stor (60-40) favorit. Favoritalternativet skulle vara en syn och omvärdera på turn, ett mindre bra men i mina ögon fortfarande godkänt, är att stoppa in degen och hålla tummarna för att han lägger sig alt har TT/JJ/AK. Citera
tok_junior Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 jag foldar i princip ALLTID när folk min-raisar. (bockat i höj alla) i klienten. Det finns massor av spelare som inte har en aning om vad en vettig betsize är, så dom klickar bara på raise. Citera
Kontextus Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Ey yo! Snubben sitter med 888 eller 999, fatta kompis. Citera
Recommended Posts