Flap Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Du som skrev så mycket i Expressen om hur rakeback förstör poker osv hur denna helomvändning? Inte för att jag direkt bryr mig men det finns säkert många som undrar vad fan du sysslar med. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Du som skrev så mycket i Expressen om hur rakeback förstör poker osv hur denna helomvändning? Inte för att jag direkt bryr mig men det finns säkert många som undrar vad fan du sysslar med. Det är inte Olas beslut, tänk först posta sen. Citera
Flap Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Ok, jag trodde att han var en av ägarna av detta forum? Inte? Citera
Cyntax Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Du är inte den enda som undrade: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/46428-rackebacksnack-nu-tillatet.html Nu vill vi höra hur sncket gick när pokerforum beslutade sig för att släppa in StackBack? Hur arg på en skala 1-10 var du Ola? Citera
Juggler Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Fortsätt i tråden Cyntax länkade till. Låser denna. Citera
gdaily Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Som sagt, inte mitt beslut. Jag är inte glad någonstans på någon skala. Arg är fel ord, arg var jag inte. Men typ "ledsen och besviken". Ok, jag trodde att han var en av ägarna av detta forum? Inte? Nix, inte alls. Citera
Recommended Posts