Gå till innehåll

Rackebacksnack nu tillåtet?


Recommended Posts

Kan ju säga att jag inte direkt är glad över beslutet, men det är ju inte jag som bestämmer.

 

Det är inte tillåtet än så länge, men vi håller på att sätta ner nya riktlinjer som kommer komma upp inom någon vecka. Vi kommer inte tillåta att folk PMar varandra med sina affeerbjudanden (precis som dito bonusar) men vi kommer nog tillåta en mer generell diskussion.

 

Så bit ihop ett litet tag till, så får vi se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Från annan tråd

Du är inte den enda som undrade: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-...-tillatet.html

Nu vill vi höra hur sncket gick när pokerforum beslutade sig för att släppa in StackBack? Hur arg på en skala 1-10 var du Ola?

 

Arg är fel ord, arg var jag inte, men "ledsen och besviken" eller nåt sånt.

 

Dock ska man skilja på äpplen och päron. Jag är personligen anti-rakeback av ideologiska skäl, jag anser att rejken bör sänkas för alla, rakt av. Det var äpplet

 

Päronet är ur ett forumperspektiv, stora anledningen till att vi haft rb-snacksförbud är av spamhänseende (och den delen är fortsatt förbjuden, inget PM-skickande mm). Men den mesta av RB-spamen har försvunnit i takt med aktörerna på rb-marknaden blivit "stora och serösa" och då faller päronargumentet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Indie skriver på WSOP, jag har än så länge ingen aning om det är sant, men:

 

Party Poker chockar konkurrenterna och sätter ett tak på $10 för rejken på alla SNG:er.

Det blir ganska fördelaktigt redan på nivån $210, men taket gäller även vid $300, $500, 1k, 2k och 5k. De fyra sistnämnda nivåerna är för övrigt nytillagda.

 

Så ska det låta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...