Gå till innehåll

Nån som fått kul prylar för playerpoints?


migallo

Recommended Posts

Det här har säkert trots (eller kanske pga av) sin nördighet diskuterats tidigare men jag kunde inte hitta någon tråd, kanske för att jag inte riktigt vet hur jag ska definiera sökningen.

 

En hel del siter har ju någon typ av player points och på en del kan man också återvinna dessa mot olika varor. På stars kan man förutom olika plagg byta dem mot böcker och allt är väl realistiskt att kunna uppnå, faktum är att på stars tar väl grejorna slut om man spelar mycket på en lite högre nivå. Men sen finns det andra saker på andra siter och det är det jag är nyfiken på.

 

Anledningen till att jag blev nyfiken just nu var en post i bonustråden där någon undrade om någon fått bilen på VC. Just bilen på VC verkar vara lite bara för att den ska vara där eftersom antalet points nog bara höftats till men det finns andra lustiga grejor. Snöskotern på UB, har någon spelat ihop till den? Eller HDn?

 

Ja, jag undrar alltså om någon hört talas om att någon suttit på UB med en väldig massa Ultimatepoints och bestämt sig för att omvandla dem till en snöskoter eller något annat lustigt.

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...