Herveao Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Jag håller med! Den som vinner mest är bäst, den som förlorar mest är sämst! Så var väl inte motiveringen? Zigmund har tyvärr verkligen inte spelat bra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Eastgate var NL 40k-reg innan han WSOP ME. Scared money my ass och jag tror att jag ser honom som den bästa spelaren vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Stor intervju med Eastgate finns i senaste numret av Poker Magazine. Han spelar numera, efter WSOP-vinsten, TNL 100/200 och har förlorat stora summor sista tiden. Han erkänner att spelarna är bättre än honom på den nivån. Funderar på att gå ner till 10/20 där han är vinnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Jag tycker att eastgate och jamie gold är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Stor intervju med Eastgate finns i senaste numret av Poker Magazine. Han spelar numera, efter WSOP-vinsten, TNL 100/200 och har förlorat stora summor sista tiden. Funderar på att gå ner till 10/20 där han är vinnande. Spelar 100/200 men funtar att gå ner till 10/20 ? Låter som ett stort steg. Han borde iallafall hålla sig till nätpokern , hans minspel när han spelar live är ju sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Bort med alla fula människor från pokerborden!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Spelar 100/200 men funtar att gå ner till 10/20 ? Låter som ett stort steg. Han borde iallafall hålla sig till nätpokern , hans minspel när han spelar live är ju sjukt. Ja, det låter som ett helt sjukt stort steg. Tydligen spelar han H.O.R.S.E 200/400 fixed limit också där han torskar. Hold'em är den enda pokervariant han ligger plus på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Spelar 100/200 men funtar att gå ner till 10/20 ? Låter som ett stort steg. Han borde iallafall hålla sig till nätpokern , hans minspel när han spelar live är ju sjukt. Word drama Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Eastgate var NL 40k-reg innan han WSOP ME. Scared money my ass och jag tror att jag ser honom som den bästa spelaren vid bordet. Eastgate var NL2k-NL5k reg innan ME, nu har han som nån skrev gått up en massa och torskat som fan. Han har spelat rätt uselt imo, då menar jag inte bara de uppenbara felen som A6-handen utan även betten med JT på ATxx turnen är ju rätt usel imo, om han inte är både en, två och tre nivåer över mig. Sprungit såpass bra hittills att han borde vara ännu mer upp imo. Sen borde han aldrig klippt sig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Eastgate var NL2k-NL5k reg innan ME, nu har han som nån skrev gått up en massa och torskat som fan. Han har spelat rätt uselt imo, då menar jag inte bara de uppenbara felen som A6-handen utan även betten med JT på ATxx turnen är ju rätt usel imo, om han inte är både en, två och tre nivåer över mig. Sprungit såpass bra hittills att han borde vara ännu mer upp imo. Sen borde han aldrig klippt sig heller. Fast iofs så var A6-handen ganska standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 +1 Snarare SuperTequila klass på honom än Nabbe klass. Snarare Torsk klass på honom än Durr klass. Spelet han gör med 24o är ju såååååååå kallt, att man numera borde skämmas för att kalla sig livespelare. Sen TJ handen där, Zigismund gud imo, han infobettar turn med andra paret. Ahmen wtf snälla lilla gubben, du kommer ätas upp på nivåer över 3/6$. Och som att det inte räcker, visst fan har han klippt av allt sitt hår, aymen enda bra med den killen ju. Ska läggas till att jag inte hatar honom bara för att han är dansk, no hard feelings där inte. Men hatar att han ska representera norden o sen lägga fram sånt lamt cashgame tänk. Skjut honom innan han gör mer skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Fast iofs så var A6-handen ganska standard. Std för 22$ SitNGoes på Stars kanske. Men inte fan när man lirar cashgame med 250bb effektiva stackar. Inte ett jättefel med att han valde att inte höja river, men inte fan tänker den grabben på att alternativet värdebetta finns i det läget. Skulle inte fårvåna mig om han tänker lägga handen, men sen gör en criyng call i sista stund. Turredonk imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Saknar alla danskar hjärnor eller? http://xxxxxxxxxxxxxxxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Jag tycker Eastgate spelar 24 helt okej, tänk på att han har barry bakom sig som alltid har en hand, dessutom durrr som betar mot 2 riktigt starka ranger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Kan inte se hur Eastgate skulle ha spelat någon gata annorlunda med 24. Mycket möjligt att A6 bör höjas men oberoende så lär det vara marginellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MilfHunter Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Jag tycker Eastgate spelar 24 helt okej, tänk på att han har barry bakom sig som alltid har en hand, dessutom durrr som betar mot 2 riktigt starka ranger. Tror iof inte han är särskilt orolig över Berry som han vet inte har en tvåa. Möjligtvis att han skulle kunna ha 1010. Det som måste fått han att lägga handen är att han synar från BB i en 8vägspott. Sedan synar han en raise och en re-raise vilket innebär att han reppar en tvåa. Trots att det är öppenbart att han har tvåan så bettar Dwan igen vilken får Eastgate att tänka att han måste ha ultranöten. Det fina är att Dwan läser handen så bra och säger direkt efteråt att "peter had the best hand" Hade någon annan än Eastgate suttit i den positionen så hade utspelat sig på ett helt annat sätt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Std för 22$ SitNGoes på Stars kanske. Men inte fan när man lirar cashgame med 250bb effektiva stackar. Inte ett jättefel med att han valde att inte höja river, men inte fan tänker den grabben på att alternativet värdebetta finns i det läget. Skulle inte fårvåna mig om han tänker lägga handen, men sen gör en criyng call i sista stund. Turredonk imo. Sluta försöka analysera innan gör bort dig ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Hög equity relativt till vad menar du? Vad jag kan se har han bara högst två outs mot en synrange som inte innehåller JJ. Finns ju inte någon hand som har över 2 outs som är en bluff mot synranges på den brädan. Att han blockar TT också gör att QT funkar bra som bluffhand där. Fold >>> syn om han inte har tänkt bluffa en senare gata där. Vad grundar du påståendet att Eastgate skulle vara så bra på? A jo, tjena. Tycker det är ganska uppenbart att Eastgate är scaredmoney. han vann väl ganska mkt på highstakes innan han vann wsop? Eastgate var NL 40k-reg innan han WSOP ME. Scared money my ass och jag tror att jag ser honom som den bästa spelaren vid bordet. Har railat Eastgate endel på NL$40k på Stars. NL$5k borden var fulla och ändå var det bara två av de bästa regsen som gav Eastgate action på NL$40k. Tror iofs inte att han är vinnande där utan grym tableselection (sen kan man ju fundera över vem som INTE är vinnande mot Guy Laliberte) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kung Wilhelm Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 finnen har spelat sämst såhär långt. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Man ska ju tillägga att durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr har ganska mycket tur att Eastgate ligger i botten av sin range och att Barry ligger en kilometer under botten av sin range.Är inte Barrys range {QQ, KK, AA} här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 man numera borde skämmas för att kalla sig livespelare. Vilket scoop, stoppa pressarna! Sluta försöka analysera innan du gör bort dig ännu mer. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Är inte Barrys range {QQ, KK, AA} här nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Vad är den då heltok? han säger ju själv att han hade inte lett ut med 1010 här. Han har ju suttit och foldat nästan hela om inte hela episode 2..som vi får se visserligen. Men är intresserad av att veta vad du tror han öppnar med utg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Vad är den då heltok? han säger ju själv att han hade inte lett ut med 1010 här. Han har ju suttit och foldat nästan hela om inte hela episode 2..som vi får se visserligen. Men är intresserad av att veta vad du tror han öppnar med utg? Ta bort QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Lite åsikter om Peter Eastgate. Sätter vi inte han på en piedestal bara för att han är världsmästare? Tycker inte att han har imponerat i någon hand han har spelat och håller också honom som sämsta spelaren vid bordet. Som någon annan sa så är hans minspel fruktansvärt fult också. Vet att det är väldigt fult att göra så men om vi sätter Daniel i Peters ställe tror ni han hade foldat 42? (Jag är medveten om att handen inte nödvändigtvis hållt samma linje isåfall) Med detta sagt kan man inte ta någon cred från Durr. han spelade helt flawless. Eastgate spelade på de högsta nivåerna på nätet redan innan han vann WSOP. Har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts