Snygglenn Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Kan du inte försöka skriva vad du tycker är fel i den där analysen ist för ett fjantigt lol Har du sett hans tidigare poster? Citera
antonin75 Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Dan Glimne`? is it really you? B-rätta det inte för någon, men ja det är jag! Vad tog du mig på? Citera
heltok Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 fint hur cds lyckas använda 1000ord för att säga att laak har för tunn värdebetsrange/för bred bluffrange/spelar obalanserat. Citera
JohanLj Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 ban på folk som svarar ett långt bra inlägg med lol? Jag röstar för ban på livstid. Börjar bli svårt att hålla räkningen på hur många trådar och db's den tönten är inne och förstör... Citera
CarlDenStore Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 fint hur cds lyckas använda 1000ord för att säga att laak har för tunn värdebetsrange/för bred bluffrange/spelar obalanserat. No offence heltok men det finns nog en del folk härinne som behöver lite längre förklaring än det där du nyss skrev;-) . Om 85% förstår den där meningen du skrev och 15% behöver förklaring så var det iallafall värt att skriva det lite mer utförligt. Den kortaste vägen behöver inte alltid vara den snabbaste vägen. Citera
Yxel Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Flopp -> Har par -> Se en gata till Turn -> Får färgdrag -> Tvungen att syna igen med par + fd River -> Jag vill göra en cool syn i TV o visa alla att man inte ska bluffa mig. Citera
OsantVassSpelare Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Flopp -> Har par -> Se en gata tillTurn -> Får färgdrag -> Tvungen att syna igen med par + fd River -> Jag tror inte Phil Laak värdebettar 3 gator förutom med nötterna eller helt tomt FYP Citera
Qhunden Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Vilka bets hade han kunnat vinna med? Inte osäkert att lite stek, prat, garv och sedan 47.700 hade funkat bättre. El var det lönlöst? Tror faktiskt det är ett bättre alternativ som du säger för att inte få det att se ut som en nötvärdebet/bluff. Med aningen mindre riverbet kan han väl kanske få det att se ut som att Antonius eventuellt kan bluffa sig till potten. Antonius bestämmer sig för att Laak vill att han ska reraisa, därför gör han det inte och foldar eftersom ett så litet riverbet inte ger sd-värde. Har ju inte stenkoll på nån av dem, men jag tycker att beten Laak gör på river är rätt kass om det inte är KK han sitter på. Citera
Gelin Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Gammalt-som-gatan-citat, men w/e: Grundfrågan återstår ju, kan durrr vara säker på att eastgate kan vika 2a? Kan durr vara säker på att eastgate inte degar då durrrs hand ännu tydligare INTE innehåller en tvåa. Tror bara eastgates kicker behöver vara några pinnhål upp för att det istället ska bli deg Tror A6 vs 76-handen spelade en viss roll. Säker kan han knappast vara, men det verkar ju inte otroligt att Eastgate inte skulle vilja spela om stackar med trips/meh kicker Citera
Ola Brandborn Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 All the players that were here for the WPT Championship have left and the locals are tired and worn out. My decision to not play in the poker tournament was justified by my wins in the cash games. I would have had to win the championship to equal my cash game wins. I needed it because I’ve been in a funk the last month. It will probably be the WSOP before the cash games get good again.Att klaga på hur Doyle spelar är lite sådär...Plats Namn Pris 1 Yevgeniy Timoshenko $2 149 960 2 Ran Azor $1 446 265 3 Bertrand "ElkY" Grospellier $776 245 4 Christian Harder $571 965 5 Shannon Shorr $408 550 6 Scotty Nguyen $285 985 Citera
Carandiru Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 Att klaga på hur Doyle spelar är lite sådär... jag kanske är utvecklingsstörd men jag förstår inte denna post Citera
Rebonius Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 jag kanske är utvecklingsstörd men jag förstår inte denna post han menar att doyle plussade över $2,15m tror jag. Citera
Carandiru Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 han menar att doyle plussade över $2,15m tror jag. Det Ola försöker få fram i sin post är alltså att han tycker Doyle är en bra pokerspelare? (lol isåfall) Ja, jag är en bättre pokerspelare än Doyle om någon undrade. Citera
christoffer87 Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 Det Ola försöker få fram i sin post är alltså att han tycker Doyle är en bra pokerspelare? (lol isåfall) Ja, jag är en bättre pokerspelare än Doyle om någon undrade. Du är en dryg jävel som spammar i hela forumet Citera
starsonmars Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 Det Ola försöker få fram i sin post är alltså att han tycker Doyle är en bra pokerspelare? (lol isåfall) Ja, jag är en bättre pokerspelare än Doyle om någon undrade. Ja, jag tycker att du är en pajas-AW om någon undrade. Men ingen undrade antagligen, och samma appliceras på ditt skitsnack. Ingen jävel bryr sig om vad du har att säga. Ok? Citera
Macroman Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Vad har hänt med CDS!? Ser gärna ett lika långt inlägg om vikten att lita på sin magkänsla... Citera
bananuz Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 On Topic: 68-handen var ju kul. Lite synd att han inte c-bettade floppen eller värdebettade turn bara. Citera
KallOödmjukDiva Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Att klaga på hur Doyle spelar är lite sådär... Hehehe, samma princip som att klanka ner på pf moderatorer? Its a nono. Citera
KallOödmjukDiva Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Du är en dryg jävel som spammar i hela forumet Ja, jag tycker att du är en pajas-AW om någon undrade. Men ingen undrade antagligen, och samma appliceras på ditt skitsnack. Ingen jävel bryr sig om vad du har att säga. Ok? Det här är riiiiiiiiktigt löjligt. Citera
limpanwe Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 fan vad P. Antonius blir glad när durrr kommer! Citera
antonin75 Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Talande bilder indeed! Well done! Citera
Recommended Posts