Gå till innehåll

High stakes poker, Säsong fem


ignat

Recommended Posts

antonio/laak är så 2004 och dem ska omedelbums ut ur rutan.. jag ser hellre galfond sitta och folda utan att säga ett ord, eller tänk er ett shorthanded bord med ivey, durrrr, antonius och larsluzak. De behöver inte säga ett ord, de behöver inte ens ha kommentatorer,.. jag kommer vid tanken ändå.

 

qft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Ska bli kul att om Mr Simpsons är en jättevek spelare överlag eller om han gjorde en sjukt fin laydown bara. Slängde sina två jecks utan att tveka.

 

.

 

Oavsett är ju laydownen rätt enkel, vad ska han ha liksom, amatör bettar ut på parat bord med 3 låga kort. Lär rätt jävla sällan vara bluff där och är det det så NP. Tycker snarare att han som bettar ut gör ett rookiemistake då slowspelande i detta fallet måste vara den enda vägen att få betalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett är ju laydownen rätt enkel, vad ska han ha liksom, amatör bettar ut på parat bord med 3 låga kort. Lär rätt jävla sällan vara bluff där och är det det så NP. Tycker snarare att han som bettar ut gör ett rookiemistake då slowspelande i detta fallet måste vara den enda vägen att få betalt.

 

Han betade väl inte ut, han checkraisade? Om vi snackar om han med 7x.

 

Men om han betade ut vore det bra spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som gillar cashgame har de idag lagt upp två avsnitt av Aussie Million 2009 cash game på pokertube:

http://www.pokertube.com/Movies.aspx?FreeText=aussie+million+2009+cash

 

De säger att det ska bli både NLH och PLO.

 

Durrrr, P Antonius, Chris Fergusson, Jedlicka, Robl, mfl.

 

Omg!

 

durrrr vs antonius hu NLH och PLO 1k/2k med $1m effektiva stackar! Orgasm.. Hur har man inte hört något om detta tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lederer är så jävla överskattad, fyfan så useeeeeeeeelt, jag mådde illa.

 

Ska bli kul att om Mr Simpsons är en jättevek spelare överlag eller om han gjorde en sjukt fin laydown bara. Slängde sina två jecks utan att tveka.

 

Jag tycker bara det är kul att Laak och Esfandiari försöker få igång lite snack iaf.

 

:lol:

 

Vet inte ens varför jag skrattade högt när jag läste jecks. Kan nog bero på att det är något som Teddy KGB hade sagt :mrgreen:. "Aj hijev jecks, bjat u hjiev teh sevjin.. ij fjold... no treppy treppy".

 

 

Är det bara jag som tycker att Durrrr ser illamående ut så fort han börjar tänka? Han semigungar fram och tillbaka :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som gillar cashgame har de idag lagt upp två avsnitt av Aussie Million 2009 cash game på pokertube:

http://www.pokertube.com/Movies.aspx?FreeText=aussie+million+2009+cash

 

De säger att det ska bli både NLH och PLO.

 

Durrrr, P Antonius, Chris Fergusson, Jedlicka, Robl, mfl.

 

tt :mrgreen:

 

PA starts with $2m, det ser lovande ut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att Durrrr ser illamående ut så fort han börjar tänka? Han semigungar fram och tillbaka :shock:

 

Ja han ser ut som rainman... lite autistiska drag där.

 

Tycker för egen del att det ser supercoolt ut, när man fysiskt ser hur kugghjulen snurrar i maskineriet, när han efter varje avslutad tanke nickar till o sen påbörjar nästa tanke-gungning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spoiler på aussiecashgamet, kolla inte texten i vitt.

 

precis som dwan säger så var det nog för högt, men det ska han typ vara nöjd med för fy fan vad han hade torskat mycket mer om det varit aningens lägre och mindre stackar. Nu blev det mkt check-syn och inte så mkt raise-push.

 

Att alltid träffa 2nd bäst på omaha kan inte ha varit så skoj i en längre HU sittning live.

 

high stakes känns iskallt efter det man precis sett. Mera Durrr till massorna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spoiler på aussiecashgamet, kolla inte texten i vitt.

 

precis som dwan säger så var det nog för högt, men det ska han typ vara nöjd med för fy fan vad han hade torskat mycket mer om det varit aningens lägre och mindre stackar. Nu blev det mkt check-syn och inte så mkt raise-push.

 

Att alltid träffa 2nd bäst på omaha kan inte ha varit så skoj i en längre HU sittning live.

 

high stakes känns iskallt efter det man precis sett. Mera Durrr till massorna!

 

Ja, det var riktigt sevärt.

 

Men var det allt? Kommer det fler avsnitt tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Vet inte ens varför jag skrattade högt när jag läste jecks. Kan nog bero på att det är något som Teddy KGB hade sagt :mrgreen:. "Aj hijev jecks, bjat u hjiev teh sevjin.. ij fjold... no treppy treppy".

 

 

Är det bara jag som tycker att Durrrr ser illamående ut så fort han börjar tänka? Han semigungar fram och tillbaka :shock:

 

Det är väl hans bästa pokerface. Och det är bra tycker jag, han ser ju likadan ut hela tiden när han är i en pott.

Och ja, han ser aningen illamående/autistisk ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han passar ju in i rollen som lite wierd autistisk snubbe i alla fall med tanke på att han snurrar på typ 3 t-shirts, alla V-ringade med typ tribal-tats mönster överallt. Snubbar som han borde anlita någon till att städa upp i garderoben lite, fixa frillan så får han ju ännu mer air-time om han ser semi-decent ut istället för Spock efter en attack på en random högstadie hårdrockares garderob. Han saknar ju bara Audikepsen och 20kilo till på hyddan som har effektivt lagts på efter 3 Maxbesök om dagen.

 

Och ja, när han är gammal nog att odla det. - en James Hetfield mustasch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han passar ju in i rollen som lite wierd autistisk snubbe i alla fall med tanke på att han snurrar på typ 3 t-shirts, alla V-ringade med typ tribal-tats mönster överallt. Snubbar som han borde anlita någon till att städa upp i garderoben lite, fixa frillan så får han ju ännu mer air-time om han ser semi-decent ut istället för Spock efter en attack på en random högstadie hårdrockares garderob. Han saknar ju bara Audikepsen och 20kilo till på hyddan som har effektivt lagts på efter 3 Maxbesök om dagen.

 

Och ja, när han är gammal nog att odla det. - en James Hetfield mustasch.

Tycker han borde köra 80-tals-Hetfield rakt av istället, lejonman med klippt lugg och hela baletten. 80-tals-Bruce Dickinson funkar också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är den så fin? Är ju jättedåligt att 3betsbluffa JJ där.

 

Hela den handen är ju superskön.

 

1. Omvandla JJ till bluff.

2. Omvandla T-hög flushdrag till bluff.

3. Fortsätta bluffa med JJ mot en range som har en krossad. Förmodligen obalanserat också då jag kan tänka mig att Hachem synar nötflushen där.

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...