Gå till innehåll

Problem med nya wpbet

mindbender

Recommended Posts

Hej igen, kanske var lite otålig - väntade en 10 minuter o provade igen, då kom jag in.

Verkligen en kanonsida som kan rekommenderas varmt för dem som söker en gratis sida att föra in sin pokerstatistik på. Finns det nån risk att den blir betalsite framöver?

/M

kommer aldrig bli en betalsite, du kan vara lugn där... över min döda kropp :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det problem med statistiken. När man går in på pokerstats stämmer inte hur mycket man tjänar i timmen. Den beräknar timlönen på "real time"-speltid. Vad det är har jag ingen aning om, men jag har spelat betydligt mer än så. I själva grafen stämmer däremot hur många timmar jag spelat.

På grafen står det att jag spelat 251 timmar medan "real time" anger 59 timmar.

Länk till kommentar

Nu är det problem med statistiken. När man går in på pokerstats stämmer inte hur mycket man tjänar i timmen. Den beräknar timlönen på "real time"-speltid. Vad det är har jag ingen aning om, men jag har spelat betydligt mer än så. I själva grafen stämmer däremot hur många timmar jag spelat.

På grafen står det att jag spelat 251 timmar medan "real time" anger 59 timmar.

Jag håller på att gå igenom alla statistik funktioner och göra dom bättre, uppskattar som fasen ni postar alla buggar. forsätt med det. svårt att hitta alla fel själv.

Länk till kommentar

• 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...