mindbender Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hej, är det bara jag som har problem med "nya" wpbet.com, pokerhome.com? Om jag nu inte skulle få det att funka - finns det nån mer liknande, gratis statistiksite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hej, är det bara jag som har problem med "nya" wpbet.com, pokerhome.com? Om jag nu inte skulle få det att funka - finns det nån mer liknande, gratis statistiksite? Mycket fix just nu. komme ju funka fint framöver.. vad är det som inte funkar eller som du saknar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mindbender Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hej igen, kanske var lite otålig - väntade en 10 minuter o provade igen, då kom jag in. Verkligen en kanonsida som kan rekommenderas varmt för dem som söker en gratis sida att föra in sin pokerstatistik på. Finns det nån risk att den blir betalsite framöver? /M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hej igen, kanske var lite otålig - väntade en 10 minuter o provade igen, då kom jag in. Verkligen en kanonsida som kan rekommenderas varmt för dem som söker en gratis sida att föra in sin pokerstatistik på. Finns det nån risk att den blir betalsite framöver? /M kommer aldrig bli en betalsite, du kan vara lugn där... över min döda kropp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Skönt att den är uppe igen. De senaste uppdateringarna var nöten! Ser att du använde lite av mina önskemål. Det uppskattas skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anegym Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Nu är det problem med statistiken. När man går in på pokerstats stämmer inte hur mycket man tjänar i timmen. Den beräknar timlönen på "real time"-speltid. Vad det är har jag ingen aning om, men jag har spelat betydligt mer än så. I själva grafen stämmer däremot hur många timmar jag spelat. På grafen står det att jag spelat 251 timmar medan "real time" anger 59 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Nu är det problem med statistiken. När man går in på pokerstats stämmer inte hur mycket man tjänar i timmen. Den beräknar timlönen på "real time"-speltid. Vad det är har jag ingen aning om, men jag har spelat betydligt mer än så. I själva grafen stämmer däremot hur många timmar jag spelat. På grafen står det att jag spelat 251 timmar medan "real time" anger 59 timmar. Jag håller på att gå igenom alla statistik funktioner och göra dom bättre, uppskattar som fasen ni postar alla buggar. forsätt med det. svårt att hitta alla fel själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Gillade verkligen den nya uppdateringen med "tags"... Skulle dock behöva lite fler färger... går det att fixa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Är det problem med PokerHome eller är det bara jag som lider av detta? Varje gång jag trycker ngn stans så hamnar jag på startsidan. Kan inte lägga in nya sessioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Har samma problem. Förhoppnigsvis så är det fixat snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Jag kan inte logga in med mitt gamla lösenord nu och funktionen som ska skicka ett nytt verkar inte funka. Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts