Kontextus Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Kommentarer om den anekdotande experten? Citera
Tottyville Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Är det du? Then it all make sense! Citera
Torsus Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Jag lyssnade på honom förra veckan på Göteborgs stadsmuseum när han höll ett föredrag om poker och Gambling. Det var faktiskt riktigt underhållande... Citera
DocLame Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Är det du? Then it all make sense! :mrgreen: Citera
gEeWhiZm8 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Jag lyssnade på honom förra veckan på Göteborgs stadsmuseum när han höll ett föredrag om poker och Gambling. Det var faktiskt riktigt underhållande... +1 Var inte just där men har hört han snacka tidigare, han är kanske inte så bra på poker men en riktigt skön människa =) Citera
JazzeJ Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Man är en riktigt MYT. Anteckningsblock vid LIVE bordet, störtskön. Citera
Juggler Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Skickat till rätt forumdel, ändrat till vettig rubrik. Citera
killerwolf Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 gubbar vid 50snåret med D&G brillor är lite.... skumt. Citera
highbury90 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 gubbar vid 50snåret med D&G brillor är lite.... skumt. Det var dem enda han hittade i affären som hade hans initialer... Citera
Partyjack Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 gubbar vid 50snåret med D&G brillor är lite.... skumt. Dan Glimne i brillor med initialerna D&G är lite småroligt imo. För övrigt tycker jag att mannen på bilden är en utav de skönaste personligheterna inom svensk poker och över huvudtaget inom svensk media de få gånger man får se eller höra honom. Lyckas han inte med en alldeles förträfflig anekdot eller gammal historia så lyckas han alltid göra sig rolig på något vis (ofta ovetande). Citera
highbury90 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 För övrigt är han fantastisk både att lyssna på och läsa hans krönikor/blogg. Hoppas han får åka runt och spela fler stora turneringar om han fortsätter blogga! Citera
eurythmech Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 För övrigt är gubben moderat. Citera
Legato Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Dan Glimne i brillor med initialerna D&G är lite småroligt imo. Han är väl medveten om detta. Han konstaterade sist vi träffades att jag bar hans initialer och det tog nåra sekunder innan jag greppade att jag hade ett bälte med samma märke som hans brillor Får börja köra Ben Sherman från topp till tå Citera
Hasselby Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Det var så trist att han åkte i går kväll, i en av de sista händerna Dag 2. Fast det var förståeligt, vad göra när man redan är tungt inne med JJ och en låg ointressant flopp kommer? Klart motståndaren ska ha KK... Min beundran för Glimne har stigit för varje år, hans bloggar från WSOP var störtsköna och bloggandet från MC i år är fantastiskt. Han borde skriva en pokerbok till, i samma stil som bloggarna (tipsen, tabellerna och pokerstrategierna kan han lämna åt Sklansky och gubbarna. Ingen av dem slår dock Glimne på fingrarna när det gäller att skriva sköna pokerstories). Citera
masterplan Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 En underbar personlighet som nästan, men bara nästan, kan ta på sig solglasögon av tjejmodell och komma undan med det. Citera
highbury90 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Någon som vet vad hans roman heter, som han pratade om i Poker.se-TV? Citera
pisak84 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Han gjorde Drakborgen. Hur kan någon inte gilla honom? Citera
gazzaflush Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 En underbar personlighet som nästan, men bara nästan, kan ta på sig solglasögon av tjejmodell och komma undan med det. haha han bär dom med enorm stolthet. Citera
The Grand Bark Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Han gjorde Drakborgen. Hur kan någon inte gilla honom? Njae, upphovsman till Drakborgen är Jakob Bonds, Glimne jobbade på spelföretaget Alga som tillverkade och marknadsförde Drakborgen och står som medkonstruktör, men idén var inte hans. Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 För övrigt är gubben moderat. ...vilket gör han mer intresant imo ! Citera
pisak84 Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Njae, upphovsman till Drakborgen är Jakob Bonds, Glimne jobbade på spelföretaget Alga som tillverkade och marknadsförde Drakborgen och står som medkonstruktör, men idén var inte hans. sick..... i så fall tog han oförskämt cred för det i poker.se tv när han var med Citera
4queens Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Någon som vet vad hans roman heter, som han pratade om i Poker.se-TV? Han har väl inte skrivit någon roman? Var inte bara det på idéstadiet. Kan dock vara jag som kommer ihåg fel... Citera
The Grand Bark Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 sick..... i så fall tog han oförskämt cred för det i poker.se tv när han var med http://sv.wikipedia.org/wiki/Jakob_Bonds Citera
Recommended Posts