Hasselby Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Jag älskar Glimnes blogg. Fantastiskt bra, heder åt poker.se som fixat denna! Bloggen kanske inte innehåller de tyngsta och torraste strategidelarna men den atmosfär Dan förmedlar är utan motstycke. Tack! Citera
CiCoro Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 heja hellmuth nu då när hata åkte hoppas hellmuth åker ut mot nån 62 os bluff Citera
CopShootCop Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Får lov att säga att jag gillar Glimnes blogg också. Det verkar råda delade meningar om huruvida han är en duktig spelare eller ej, det har jag ingen koll på. Bloggen var bra hur som helst. Verkar vara lite inne här på pokerforum att dissa Herr Glimne. Citera
mendieta19 Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Får lov att säga att jag gillar Glimnes blogg också. Det verkar råda delade meningar om huruvida han är en duktig spelare eller ej, det har jag ingen koll på. Bloggen var bra hur som helst. Verkar vara lite inne här på pokerforum att dissa Herr Glimne. ? Citera
CopShootCop Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Menar bara att så fort jag läst något om honom här på pokerforum så är det en massa som dissar honom. Finns alltså en massa folk här som tycker att han är en fisk. Citera
highbury90 Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Älskar också Glimnes blogg och även om jag vet att han får inköpet betalt, så tycker jag ändå att det är lite kul att han skriver om sitt sidebet med Brolin på €50 i en turnering med inköp på €10.000 Citera
mendieta19 Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Menar bara att så fort jag läst något om honom här på pokerforum så är det en massa som dissar honom. Finns alltså en massa folk här som tycker att han är en fisk. det handlar mer om atmosfären än det du nämner och det är inte bara pf menar jag;-) Citera
Rebonius Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Det verkar råda delade meningar om huruvida han är en duktig spelare eller ej, det har jag ingen koll på Vem har sagt att han är duktig? Underhållande blogg hur som helst. Citera
Colderose Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Angående Glimne, jag har inga vetenskapliga belägg men jag skulle tro att han är bättre än 80% av spelarna på Pokerforum. Jag har spelat en liveturnering (PAF Poker Challenge 2006) med/mot honom och han gick till finalbordet (precis som jag), så helt usel tycker jag inte att han är. Tight däremot, men det är en helt annan sak. Jag hoppas att han går riktigt långt i Monte Carlo. Citera
carromalmoe Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Nån som vet hur dte går för Ronnie Larsson...äldre herre med kulmage,lite skallig i huvet... Citera
Juggler Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Nån som vet hur dte går för Ronnie Larsson...äldre herre med kulmage,lite skallig i huvet... Satt tyvärr en helt annan person på hans tilldelade plats. Citera
unfold Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Vem har sagt att han är duktig? Underhållande blogg hur som helst. Han skulle väl knappast kommit så långt (i karriären, och en del turneringar) om han var rakt av DÅLIG? Glöm inte att han hämtade hem €38000 i Master Classics i Amsterdam häromåret - vad tror ni de flesta som hänger på pokerforum har hämtat in under "karriären" (i kvarstående vinst) i snitt? Han sticker ut lite ibland men det är ju för fan bara kul. Pokersverige behöver lite folk som inte alltid smälter in i mängden. Synd att Jante gör att folk ska börja snacka skit när det händer bara. Extremt underhållande och välskriven blogg. Personligen hoppas jag han tar hem hela skiten och täpper till truten på alla småsinta skitsnackare... Citera
eurythmech Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Glimnes ställning som expertkommentator och sponsrad spelare har näst intill noll att göra med hans skicklighet som spelare. Citera
unfold Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Glimnes ställning som expertkommentator och sponsrad spelare har näst intill noll att göra med hans skicklighet som spelare. Plats 30 av 171 efter dag 1A i EPT-finalen har nog det, däremot. Citera
kraclob Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Plats 30 av 171 efter dag 1A i EPT-finalen har nog det, däremot. IYO Citera
eurythmech Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Plats 30 av 171 efter dag 1A i EPT-finalen har nog det, däremot. Va? Citera
Bodinarn Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Glöm inte att han hämtade hem €38000 i Master Classics i Amsterdam häromåret - vad tror ni de flesta som hänger på pokerforum har hämtat in under "karriären" (i kvarstående vinst) i snitt? har inte sett några siffror men tvivlar rätt starkt på att glimne har en positiv ROI på de EPT(eller för den delen live-tours öht) han lirat.. Citera
Bananmannen Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Vi har en forumit som det går riktigt bra för = XONDEN. Han vann en satellit via aftonbladet och har nu 55.000 i stacken över dubbla average. Hans riktiga namn är Calle Schöldborg... Spelade med honom på CC i sthlm förra veckan, riktigt trevlig. GG och lycka till nu! Citera
unfold Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 har inte sett några siffror men tvivlar rätt starkt på att glimne har en positiv ROI på de EPT(eller för den delen live-tours öht) han lirat.. Jaja. Jag har inte alla siffror heller. Hänvisade bara till ett par turneringsfakta istället för den "känsla av [whatever]" som folk tycks ha. Nej, han kan inte mäta sig med de bästa, men det är väl heller varken hans mål eller något han/jag/någon påstått. Han spelar ju inte på heltid. Men vi kan väl alla gå med på att karln är underhållande, knappast en fisk och har gjort en hel del för poker i Sverige? Citera
zapio Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Vet någon hur det gick för Erik123? Citera
Juggler Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Ute sen länge men vet tyvärr inte hur. Citera
Rebonius Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Han skulle väl knappast kommit så långt (i karriären, och en del turneringar) om han var rakt av DÅLIG? Glöm inte att han hämtade hem €38000 i Master Classics i Amsterdam häromåret - vad tror ni de flesta som hänger på pokerforum har hämtat in under "karriären" (i kvarstående vinst) i snitt? Han sticker ut lite ibland men det är ju för fan bara kul. Pokersverige behöver lite folk som inte alltid smälter in i mängden. Synd att Jante gör att folk ska börja snacka skit när det händer bara. Extremt underhållande och välskriven blogg. Personligen hoppas jag han tar hem hela skiten och täpper till truten på alla småsinta skitsnackare... Sätt Glimne och spela 10 000 turneringar mot Top 100 från Pocketfives och jag tror att han blir krossad. Att folk förstår att forumets snittmedlem inte är speciellt bra på poker är väl känt sen tidigare? Citera
Jakelamotta Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Sätt Glimne och spela 10 000 turneringar mot Top 100 från Pocketfives och jag tror att han blir krossad.Att folk förstår att forumets snittmedlem inte är speciellt bra på poker är väl känt sen tidigare? Egentligen inget jättebra argument då de flesta som inte är på den listan skulle bli krossade.. Men jag förstår din poäng. Citera
Stormen_Per Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Sätt Glimne och spela 10 000 turneringar mot Top 100 från Pocketfives och jag tror att han blir krossad. Det är ingen som har sagt att Glimne är lika bra som "ZOMG POCKET FIVES TOP 100 PLYERS". Du kanske bara kände för skryta lite över att du är med på den listan? Citera
Recommended Posts