masterplan Postad 13 Maj , 2008 Rapport Share Postad 13 Maj , 2008 25K ar sjukt bra for ett kundtjanst jobb i London. Later lite t o m val hogt for att vara en ingangslon. Kanske ar nogot man kommer upp i efter ett ar eller sa? Nej, det är faktiskt ingångslön. Håller med om att det är bisarrt högt. Någon frågade om man, utanför arbetstid, får spela för sajten man jobbar på. Det får man såklart inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 13 Maj , 2008 Rapport Share Postad 13 Maj , 2008 Vad är anledningen/anledningarna till att man inte får spela på siten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 13 Maj , 2008 Rapport Share Postad 13 Maj , 2008 Det skulle förvåna mig om han inte får det. Skulle inte förvåna mig om han inte fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 13 Maj , 2008 Rapport Share Postad 13 Maj , 2008 Jag har varit bosatt i London under två år och vet att £25k är en mycket bra lön oavsett hur dyrt det är att leva. Med leva menar jag bo/leva Allt är ju relativt. 300k per år 1 år = 25k sek i månaden. Iaf jag vill bo centralt. Det är ett måste för mig så för mig. Att åka sub 1-2 timmar per dag är för mig waste of time. Att dela lägenhet med 5-6 andra och inte ens ha eget rum känns .......... Afrikanskt, eller sånt man gör i de sämre delarna av Södertälje. Sotomayor kan berätta var han ska köpa lägenhet ? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=736752 Att sen McDonalds bara är 10% dyrare än i Sverige kanske är det viktigaste för vissa..... http://www.scb.se/templates/Product____11700.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Vad är anledningen/anledningarna till att man inte får spela på siten? Säger inte det sig själv? Du får ett markant och orättvist försprång gentemot alla andra eftersom du lätt kan se vilka spela som ska undvikas och vilka som tvärtom är lönsamma att spela mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Med leva menar jag bo/leva Allt är ju relativt. 300k per år 1 år = 25k sek i månaden. Iaf jag vill bo centralt. Det är ett måste för mig så för mig. Att åka sub 1-2 timmar per dag är för mig waste of time. Att dela lägenhet med 5-6 andra och inte ens ha eget rum känns .......... Afrikanskt, eller sånt man gör i de sämre delarna av Södertälje. Sotomayor kan berätta var han ska köpa lägenhet ? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=736752 Att sen McDonalds bara är 10% dyrare än i Sverige kanske är det viktigaste för vissa..... http://www.scb.se/templates/Product____11700.asp Jag vet inte vad som är centralt för dig, men med £25k om året kan du ha ett rum i en fräsch lägenhet, eller en egen studio flat. Kanske inte mitt i stan (vem fan vill bo där?), men väl i zon 2 som inte ligger många minuter bort. Nog med OT nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Kanske inte mitt i stan (vem fan vill bo där?), men väl i zon 2 som inte ligger många minuter bort. Nog med OT nu. Ja undra varför det är så dyrt att bo där? Förmodligen för att det finns några miljoner människor som vill det. Klart man kan bo och leva på summan. Det jag menar är att summan inte skall jämföras med vad den innebär i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Citat:Hi Some, Welcome to Carlos Poker! One of our support agents will be with you shortly; Please note that there might be a response time of 1 - 2 minutes. Thank you from Carlos Poker support team. Judit: Welcome to technical support. My name is Judit , how may I help you? heltok: Pokertracker is messing up some hands. I wonder what my balance was this morning Judit: ?? heltok: i just wanna know how much i had in my poker account this morning Judit: cant understand you LOL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 LOL!!! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Jag vet inte vad som är centralt för dig, men med £25k om året kan du ha ett rum i en fräsch lägenhet, eller en egen studio flat. Kanske inte mitt i stan (vem fan vill bo där?), men väl i zon 2 som inte ligger många minuter bort. Nog med OT nu. Ca £1400/mån efter skatt. Det blir inte många pence över till mat om man ska bo i zon 2 med dom pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Är väl inte 33% skatt på arbete i England, eller rätta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Är väl inte 33% skatt på arbete i England, eller rätta mig? Nej, det är inte 33% skatt på arbete i England. Du har helt rätt. I övrigt har jag sagt mitt i frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Är väl inte 33% skatt på arbete i England, eller rätta mig? Nej det stämmer, det är ca 22%. Men 11% tillkommer i obligatorisk försäkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts