Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

FYP och +1.

 

Ta några rippar så däckar du direkt. Börja med 3-4 och avancera uppåt.

 

Du får komma ner Kungen...

 

ahha 24/7 , då förstår jag, där är väll bråk standard :)

 

Hm vet jag inte säkert än, men där är ju definitivt lite "annorlunda" klientel ffa på Södergymet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra att man är själv när man:

 

Står med handen i kalsongerna och kollar på film när det plötsligt blir naket i duschen med Woody Harrelson och Benicio Del Toro!

 

 

 

 

 

Alltså det är rätt sjukt ändå, jag har en massa olika piller här men det enda som lindrar min störda hals minsta lilla är varmt vatten med honung och eventuellt te/mjölk/både och! Vet inte hur många liter jag pressat i mig nu men jag övar iaf konditionen genom att springa fram och tillbaka till toa...

 

 

 

IFL nu på TV4 Sport. Snacka om perfa tidsfördriv för ett retard som inte kan sova!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tog nästan tre dygn men äntligen släppte det några procent så jag lyckades sova inatt (eller tekniskt sett mer imorse och middagstid).

 

Som jag skrev i stures dagbok gled jag in i något slags vaket drömtillstånd i väldigt korta perioder. Som hallucinationer ungefär. Ligger i soffan och kollar TV och så plötsligt tappar ögonen fokus helt och man ser något annat.

 

Igår natt t.ex. låg jag och kollade TV. Plötsligt såg jag inte TVn längre utan var tillbaka i tiden hos morsan i fredags kväll och kollade Slumdog Millionaire i deras fåtölj. Kändes som någon sekund eller två men kan lika gärna ha varit en tiondel, jävligt svårt att uppfatta. Sen var jag tillbaka i min mörka lägenhet men jag såg inte TVn klart. Då såg jag något som såg ut som en svart hund springa förbi superfort innan jag ryckte till och var hyfsat klar i huvudet igen.

 

Jag svär att jag inte hittar på ett ord. Upplevelsen påminde stundtals extremt mycket om att vara hög. Hade det inte varit för att man var så sinnessjukt trött (obv :roll:), att det nog inte skitbra för kroppen samt att det är på tok för tidskrävande hade jag gärna provat igen :mrgreen:

 

 

Jag har fortfarande ont i halsen och är jävligt trött och hängig men nu känner jag mig mer "normalt" sjuk redan iaf.

 

Ska beställa lite coola kläder bara för att det varit så synd om mig 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte skriva "FAIL", riktigt stört jobbigt var det! Vaknade till några gånger av att jag var tvungen att hosta. Aningen svårt när man tejpat över munnen :mrgreen: Det funkade dock på något märkligt sätt. Jag är ju inte direkt utvilad men den här knappa timmen (skulle jag gissa totalt) var ju mer än jag fått på över två dygn så det var nog en bra idé. Har inte riktigt lika ont nu som när jag försökt sova de tidigare gångerna, mååååååååååtte det vara en snabb tillfriskning på G PLZZZZZZZZZZZ jag är så sick trött.

 

Ni som orkar läsa såhär långt tycker kanske jag är dum i huvet, men när man inte sovit mer än en kvart i följd på över 50 timmar blir man desperat märkte jag nu.

 

Köp Breathe Right-plåster på Apoteket. Funkar klockrent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig hört talas om, hur funkar det?

 

Nu har ju det värsta släppt och kan sova igen men ska komma ihåg det om det (HOPPAS INTE) händer igen.

 

Man tejpar näsvingarna med dom vilket gör att du kan andas mycket lättare. (I plåstret finns en inbyggd fjäder som böjs utåt när du sätter på plåstret. Samma som idrottare använder för att få in mer luft i lungorna.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man tejpar näsvingarna med dom vilket gör att du kan andas mycket lättare. (I plåstret finns en inbyggd fjäder som böjs utåt när du sätter på plåstret. Samma som idrottare använder för att få in mer luft i lungorna.)

 

Jahaaa ok såna där. De började bli populära när jag spelade fotboll i Högaborg :mrgreen:

 

Problemet var ju förutom smärtan att jag andades med munnen istället så fort jag slumrade vilket gjorde att det gjorde mer ont i halsen och jag vaknade direkt.

 

Tack ändå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GHAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH UAUFHADUOFaeiroerjkajkfADnfkaeeioruAOIURUEAOIR

 

Beställde kläder från USA (klädsida, inte privat) för ca 2000 kronor. Ni fick jag nyss sms från Fedex som säger att jag måste betala 1000 spänn i tull och moms för att få skiten!!! Nu har jag ju tyvärr inget jävla val men kunde man varit mindre fiskig och lyckas smita undan detta på något sätt?

 

 

 

Porto i Champions League kan jag väl godta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, se till att köpa från Ebay. Kontakta säljaren innan betalning för att få bekräftat att han märker paketet som "gift" och med ett varuvärde under $49.99.

 

Ahh så var det ja, hade något svagt minne. Tilt. Du menar att säljare också ska skriva på paketet att det är värt mindre än 49.99?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...