Metaddict Postad 9 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Någon som vill köpa mitt barskåp och/eller tvbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2012 Säsong 6 av Sons of Anarchy var visst inte säsongen dem slutade med "montage" till deppig musik den heller nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Jag vill åka till Dublin under EMOP. Kan tänka mig boka innan månadens slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Bästa kvargbröder! Jag tycker jag får vita prickar i ansiktet av att trycka kvarg. Typ som finnar men med hårdare innehåll och går inte heller att trycka sönder son finnar, eller inte ännu iaf. Äter inga jättemängder, 1-1,5 kg/vecka högst. Undviker numera fulkvarg (typ Lidl), satsar på kvalitet som dessutom är mycket godare. Bekant fenomen? Tips på åtgärder/lösningar? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Åt typ så mycket kvarg om dagen förr, aldrig upplevt något liknande. Kan tyvärr inte vara till någon hjälp mao. Fast lidlkvarg kan man ju inte överge hur som helst imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 vart hittar du den där kvargen och vad kostar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Finland, ~0,75€/250 gram. Valio kränger kanske bara den betydligt dyrare laktosfria i Sverige: http://www.valio.se/produkter/matlagning/valio-eilatm-laktosfri-matbakkvarg-03 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 enda utvägen är att spetta prickarna med en nål då dom har omfamnats av ett alldeles för tjockt lager av hud (därför upplevs som oklämbara) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Jag vill åka till Dublin under EMOP.Kan tänka mig boka innan månadens slut. boka in malta veckan efter istället fittan! det kommer bli legendariskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 boka in malta veckan efter istället fittan! det kommer bli legendariskt. Tänkte det men rimmar illa med skolan så får hugga ett nytt land på NV-listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 jävla bitig du börjar bli KJ Reppar mest obv. Tills nästa deff kör jag långärmat på gymmet. men tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 Så här mkt poker har jag inte spelat på väldigt länge. Försakat skolan lite obv Ger veckan ut med mycket spel sen läsa ikapp, må jag springa så kanske månaden blir bra som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 Så här mkt poker har jag inte spelat på väldigt länge.Försakat skolan lite obv Ger veckan ut med mycket spel sen läsa ikapp, må jag springa så kanske månaden blir bra som tusan. Och ändå duckar du våran hu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 Så här mkt poker har jag inte spelat på väldigt länge.Försakat skolan lite obv Ger veckan ut med mycket spel sen läsa ikapp, må jag springa så kanske månaden blir bra som tusan. hur många timmar? själv har jag 130+ loggade givetvis back såklart... fast plus i bb's hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 då vet ni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 då vet ni Nya köket som ger dig arbetsro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 spela näsblod ger dig ju obv mer cred än att plussa. har säkert spelat 40h eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 September , 2012 Rapport Share Postad 20 September , 2012 Boka flyget till Dublin lite fel. Kommer anlända 3h efter EMOP Main startar. Så vilka ska ner och IRLa i staden under perioden 16-19 Nov? Jag förstörde även för upandcoming när jag bokade så han finns också på plats. Spelar kanske 2 dagars sidevent om inget annat skoj händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 September , 2012 Rapport Share Postad 20 September , 2012 4:e felbokningen i rad? Är mäkta imponerad. Förutsätter att det var M9 som styrde upp Egypten då den resan verkar förflutit felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 September , 2012 Rapport Share Postad 20 September , 2012 4:e felbokningen i rad? Är mäkta imponerad. Förutsätter att det var M9 som styrde upp Egypten då den resan verkar förflutit felfritt. charter löser jag sj ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 September , 2012 Rapport Share Postad 24 September , 2012 På senare tid har jag börjat se väldigt många saker på nätet och IRL som ger mig tillfälle att vara en hater. Tror eventuellt jag har en talang för det så tänker följa upp detta som den återupptäckta passion det är. Gör där av en Boman och lägger nätpokern på hyllan på lite obestämd tid. GGWP Mvh IRL-Kenny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2012 På senare tid har jag börjat se väldigt många saker på nätet och IRL som ger mig tillfälle att vara en hater.Tror eventuellt jag har en talang för det så tänker följa upp detta som den återupptäckta passion det är. Gör där av en Boman och lägger nätpokern på hyllan på lite obestämd tid. GGWP Mvh IRL-Kenny Vafan nyss skulle du ju grinda en massa sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 September , 2012 Rapport Share Postad 24 September , 2012 Vafan nyss skulle du ju grinda en massa sa du? Tappade månadsplusset så var de inte sköj längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts