Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Jag tror Meta trodde att han var i globen så mycket som han skrek och stimmade och klappade och ropade och ja thiago skulle dö och jag vet inte vad.

 

Meta som jag lärt känna var nog långt inne i den här groteska varelse som uppenbarat sig i vårt vardagsrum.

 

haha:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Har aldrig fått ett sånt fint kärleksfullt mess, så rörd & att vi båda känner samma är galet ♥ DU är underbar! Det var min dröm att finna dig & nu är du min verklighet ♥ Du gör mig redan till världens lyckligaste. Du är det gulligaste som finns & vi kommer få det awesome varje dag tillsammans :)"

 

 

Gammal tjejkompis uppdatering på facebook om någon snubbe hon varit tillsammans med i typ två veckor. Tjena :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 månader till gravid

5 månader till rottweiler

7 månader till killens första otrohet som hon får reda på

8 till killen tatuerar in hennes namn på armen

10 månader till rottweiler ligger ute på blocket med aggressionsproblem

12 månader till tindra föds

17 månader innan de separerar första gången

17 månader och 3 dagar innan de återförenas och allting är jättebra

18 månader till hon tatuerar in hans namn. Killen föreslår ryggen, så att han kan se den varje gång de "älskar". Hon går med på det. Enligt hennes fb-status så var det ju "så romantiskt"

19 månader till killens andra otrohet som hon får reda på

26 månader till andra graviditeten

30 månader till första bråket som kräver att polis kommer hem till dem och avbryter

33 månader till Sean föds

40 månader jämt till de separerar för gott och han förlorar/vill inte ha vårdnaden om barnen

7 år och 4 månader till hon inleder sitt tredje "bästa förhållandet någonsin, du får mig att må så zuper, ja älskar dig!!"

14 år och 7 månader till Tindra förlorar oskulden tillsammans med ViktorH

 

mvh fördomsfri

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på skruva upp effektiviteten i mitt liv fram till skolan slutar 1 Juni. Som vi alla vet så ska man proklamera sina mål så att man får en positiv press på sig själv att fullgöra det man sätter sig ut för att göra.

 

Blev lite inspirerad av "PF-Lockdown" tråden och funderar om jag varje söndag ska sätta mig och dra upp realistiska mål för kommande vecka så man har något jobba mot.

Blir gärna att man njuter bättre av den lediga tiden då också :)

 

Ligger lite efter i plugget och ska lura ut vilka mål i timmar jag bör ha på pokern. Träningen har jag ganska klart upplägg men som sagt på söndag har jag nog rätt bra koll vad som behöver göras.

Självklart så kommer målen för olika veckor variera, som tex nästa vecka så har jag frugan här mån-tis, fre-tis vilket gör att jag gärna har lite mer kvalitetstid. Kör misärveckor andra gånger istället...

 

Mvh

SupermäcklarN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes.

Rätt mkt litteratur att läsa :S

Några goda tips månne?

Har sakrätten och fodringsrätten efter mig atm.

 

äh, extentor är klart viktigare är att läsa alla böcker. Min erfarenhet är att föreläsningsanteckningar plus extentor klarar de flesta tentor utan problem. Ska dock sägas att termin två och fem är de tyngsta terminerna vad gäller litteratur, om du inte läser vissa jobbiga specialkurser.

 

Pant i fast egendom eller vad den boken heter är väl en typisk sån som man kan strunta i då en sådan fråga kommer en gång var tionde år eller så.

 

I övrigt, använd lite av ST:s PUA skills och ragga upp en ambitiös person (dvs. troligtvis en tjej) som du kan kopiera anteckningar ifrån. Om du vill ta genvägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah pant i fast egendom är enda jag aktivt ignorerar, har ju läst 45hp fastighetsrätt redan.

 

Extentor ska fixar inom några veckor men anteckningar får jag nog ta mina egna (säkert 80% närvaro) då jag inte reppat så bra i klassen..

 

edit: Och man är ju ingen ST

 

Tja, har du hängt med bra på föreläsningar så är det ett väldigt bra utgångsläge.

 

Jag var tyvärr inte på termin två tillräckligt rutinerad/hade inte raggat tillräckligt bra på rätt personer för att ha några bra anteckningar.

 

Kom tillbaka på termin 5 och 6 så har jag nog anteckningar som hjälper dig bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...