ViktorH Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 haha Jag tror Meta trodde att han var i globen så mycket som han skrek och stimmade och klappade och ropade och ja thiago skulle dö och jag vet inte vad. Meta som jag lärt känna var nog långt inne i den här groteska varelse som uppenbarat sig i vårt vardagsrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 Jag tror Meta trodde att han var i globen så mycket som han skrek och stimmade och klappade och ropade och ja thiago skulle dö och jag vet inte vad. Meta som jag lärt känna var nog långt inne i den här groteska varelse som uppenbarat sig i vårt vardagsrum. haha:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2012 groteska varelse Kolla dig själv i spegeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2012 Snart ny stormatch i UFC...dessa videos är så underbara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2012 "Har aldrig fått ett sånt fint kärleksfullt mess, så rörd & att vi båda känner samma är galet ♥ DU är underbar! Det var min dröm att finna dig & nu är du min verklighet ♥ Du gör mig redan till världens lyckligaste. Du är det gulligaste som finns & vi kommer få det awesome varje dag tillsammans :)" Gammal tjejkompis uppdatering på facebook om någon snubbe hon varit tillsammans med i typ två veckor. Tjena Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 3 månader till gravid 5 månader till rottweiler 10 månader till rottweiler ligger ute på blocket med aggressionsproblem 12 månader till tindra föds mvh fördomsfri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 Trodde det var std med y-namn? mvh dazed and confused Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 3 månader till gravid5 månader till rottweiler 7 månader till killens första otrohet som hon får reda på 8 till killen tatuerar in hennes namn på armen 10 månader till rottweiler ligger ute på blocket med aggressionsproblem 12 månader till tindra föds 17 månader innan de separerar första gången 17 månader och 3 dagar innan de återförenas och allting är jättebra 18 månader till hon tatuerar in hans namn. Killen föreslår ryggen, så att han kan se den varje gång de "älskar". Hon går med på det. Enligt hennes fb-status så var det ju "så romantiskt" 19 månader till killens andra otrohet som hon får reda på 26 månader till andra graviditeten 30 månader till första bråket som kräver att polis kommer hem till dem och avbryter 33 månader till Sean föds 40 månader jämt till de separerar för gott och han förlorar/vill inte ha vårdnaden om barnen 7 år och 4 månader till hon inleder sitt tredje "bästa förhållandet någonsin, du får mig att må så zuper, ja älskar dig!!" 14 år och 7 månader till Tindra förlorar oskulden tillsammans med ViktorH mvh fördomsfri FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 Haha, 20 år till Sean flyttar till Sydafrika? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 FYP klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 Är Sean nya Kevin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 Haha, 20 år till Sean flyttar till Sydafrika? Självfallet, fast snarare 35 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 klockren Var tvungen att korrigera mig själv när jag såg dig kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 Var tvungen att korrigera mig själv när jag såg dig kommentera. Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 April , 2012 Rapport Share Postad 17 April , 2012 Haha, 20 år till Sean flyttar till Sydafrika? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Funderar på skruva upp effektiviteten i mitt liv fram till skolan slutar 1 Juni. Som vi alla vet så ska man proklamera sina mål så att man får en positiv press på sig själv att fullgöra det man sätter sig ut för att göra. Blev lite inspirerad av "PF-Lockdown" tråden och funderar om jag varje söndag ska sätta mig och dra upp realistiska mål för kommande vecka så man har något jobba mot. Blir gärna att man njuter bättre av den lediga tiden då också Ligger lite efter i plugget och ska lura ut vilka mål i timmar jag bör ha på pokern. Träningen har jag ganska klart upplägg men som sagt på söndag har jag nog rätt bra koll vad som behöver göras. Självklart så kommer målen för olika veckor variera, som tex nästa vecka så har jag frugan här mån-tis, fre-tis vilket gör att jag gärna har lite mer kvalitetstid. Kör misärveckor andra gånger istället... Mvh SupermäcklarN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Bör inte skada. Get going! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Är det juridik termin 2 som gäller som plugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Är det juridik termin 2 som gäller som plugg? Yes. Rätt mkt litteratur att läsa Några goda tips månne? Har sakrätten och fodringsrätten efter mig atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Yes.Rätt mkt litteratur att läsa Några goda tips månne? Har sakrätten och fodringsrätten efter mig atm. äh, extentor är klart viktigare är att läsa alla böcker. Min erfarenhet är att föreläsningsanteckningar plus extentor klarar de flesta tentor utan problem. Ska dock sägas att termin två och fem är de tyngsta terminerna vad gäller litteratur, om du inte läser vissa jobbiga specialkurser. Pant i fast egendom eller vad den boken heter är väl en typisk sån som man kan strunta i då en sådan fråga kommer en gång var tionde år eller så. I övrigt, använd lite av ST:s PUA skills och ragga upp en ambitiös person (dvs. troligtvis en tjej) som du kan kopiera anteckningar ifrån. Om du vill ta genvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Ah pant i fast egendom är enda jag aktivt ignorerar, har ju läst 45hp fastighetsrätt redan. Extentor ska fixar inom några veckor men anteckningar får jag nog ta mina egna (säkert 80% närvaro) då jag inte reppat så bra i klassen.. edit: Och man är ju ingen ST Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Ah pant i fast egendom är enda jag aktivt ignorerar, har ju läst 45hp fastighetsrätt redan. Extentor ska fixar inom några veckor men anteckningar får jag nog ta mina egna (säkert 80% närvaro) då jag inte reppat så bra i klassen.. edit: Och man är ju ingen ST Tja, har du hängt med bra på föreläsningar så är det ett väldigt bra utgångsläge. Jag var tyvärr inte på termin två tillräckligt rutinerad/hade inte raggat tillräckligt bra på rätt personer för att ha några bra anteckningar. Kom tillbaka på termin 5 och 6 så har jag nog anteckningar som hjälper dig bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Valborg närmar sig med stormsteg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 April , 2012 Rapport Share Postad 18 April , 2012 Valborg närmar sig med stormsteg. Skumpafrulle -> Parken -> Orre -> Mig/Malmöbo -> Babel är preliminärt. (För så många inte har studentleg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 April , 2012 Rapport Share Postad 19 April , 2012 hade vart kult som attan men fått avsmak för det goda efter ze incidenté ihelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts