Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

nickie.jpg

Läs på egen risk

Drömde att jag hade bögsex med en tjock kille. Drömde därefter att jag hade heterosexuellt sex med min psykgrannes storasyster.

Vaknade med erektion och var förvirrad, så drog en tralla med det senare i åtanke och lyckades först efter att ha pressat in henne sägandes "jag har pojkvän!" i min tanke klimaxa och sedan kunde dagen börja på riktigt.

Grindade en kort session och slutade lillplus.

Gick ut i solen med Meta och tog en kaffe på från Espresso house norra hamnen. Skämtade med baristan att jag vill ha grädde och marshmallows i, för att mobba Meta som tog en varm choklad med nämnda ingredienser, men skämtet var dessvärre på mig då baristan mycket riktigt la både grädde och marshmallows i min kaffe.

Resten av dagen har spenderats utomhus med Plipen och Meta, samt några unga riktigt goa tjejer. Har helt oplanerat rökt ~½ packe cigg, tagit en riktigt fin öl och bara njutit av väder och sällskap.

Nu blir det kort grind, följt av kinamat och monopol (brädspelet) med några vänner ikväll.

Kände bara för att dela med mig, hoppas sommaren fylls av dagar som denna!

Postad
Tröttnat på äta enkla saker kvarg, kyckling, bacon, nötfärs, ägg, hamburgare osv.

Tips på lite nya kombinationer att testa och smaksätta med? :-)

Det här var faktiskt förvånansvärt ätbart

3b52012100147fa14.jpg

Postad

Har på senaste tiden fått in lite pepp på löpning, ganska konstigt då jag alltid hatat skiten. Målet är att kunna ta milen under 1h utan att jag tycker det är misär. Kör på jogga 5km+ 2 ggr i veckan och en gång lite snabbare på 3km + eventuellt intervaller tills vidare.

Vore rätt fräsch klara rygga barrebus eller något annat löpfacit på en mara någon gång i höst eller så.

Postad

Råkade bli 9km :S

Finns säkert en förklaring till det hela man jag upplevde det lite konstigt, men när jag tänker efter så har det hänt flera gånger tidigare.

Var egentligen inte sugen på att springa men drog ut och påbörjade rundan som är ca 3km per varv. Målet var att hålla ett väldigt långsamt och jämnt tempo för att få in vanan lite.

Första varvet gick långtsamt och fint men kan ju inte direkt säga det är skönt lunka och bli omsprungen av kvinnfolk.

Andra varvet var jag lite mer stum i benen men trisstesen blev min största fiende, ville och var mentalt nära att hoppa av när varvet närmade sig sitt slut.

Men tog förnuftet till fånga och påbörjade ett tredje varv eftersom jag kände mig väldigt fräsch om än uttråkad.

Det är nu det underliga började, efter kanske 1km började jag öka på tempot lite lite lite. Kändes plötsligt lite roligare..

När jag hade halva varvet kvar ökade jag ytterligare och började mer och mer uppskatta omgivningen och musiken i lurarna istället för att tänka "tråkigt, tråkigt, detta är så tråkigt, ajaj, misär, hur ska jag träna i veckan osv osv".

Med dryga 1km kvar så drog en kille förbi mig och jag lät honom vara.

Men när han var 50m borta ville jag verkligen trycka ikapp och från inom. Till saker hör att han säkert vägde halva mig och hade löpkropp och tights.

Innan jag han ikapp svängde han dock av på ett annat spår så jag gav upp kampen men höll ändå lite finare tempo.

Knappa 1km kvar så drog jag upp ett ordentligt löpsteg (för att vara mig) och tryckte på, kändes knappt ens jobbigt. Detta avslutade jag med att springa snabbare och snabbare till jag sprurtade sista 150m. Vid detta tillfället småskrattade jag nästan och kände jag ville hoppa och skutta, dvs full av energi.

Pustade ut ett par sekunder men full med energi, stretchade lite och kände för att stå på händer och hoppa runt i gräset.

Men istället gick jag in här och skrev detta :S

Så, wtf.

Psykologiskt antar jag.

Har nog alltid varit sån att jag alltid drar på när det är en sträcka kvar som jag kan trycka hårt utan att må misär. Få slut på det snabbare sas

Postad
Råkade bli 9km :S

Finns säkert en förklaring till det hela man jag upplevde det lite konstigt, men när jag tänker efter så har det hänt flera gånger tidigare.

Var egentligen inte sugen på att springa men drog ut och påbörjade rundan som är ca 3km per varv. Målet var att hålla ett väldigt långsamt och jämnt tempo för att få in vanan lite.

Första varvet gick långtsamt och fint men kan ju inte direkt säga det är skönt lunka och bli omsprungen av kvinnfolk.

Andra varvet var jag lite mer stum i benen men trisstesen blev min största fiende, ville och var mentalt nära att hoppa av när varvet närmade sig sitt slut.

Men tog förnuftet till fånga och påbörjade ett tredje varv eftersom jag kände mig väldigt fräsch om än uttråkad.

Det är nu det underliga började, efter kanske 1km började jag öka på tempot lite lite lite. Kändes plötsligt lite roligare..

När jag hade halva varvet kvar ökade jag ytterligare och började mer och mer uppskatta omgivningen och musiken i lurarna istället för att tänka "tråkigt, tråkigt, detta är så tråkigt, ajaj, misär, hur ska jag träna i veckan osv osv".

Med dryga 1km kvar så drog en kille förbi mig och jag lät honom vara.

Men när han var 50m borta ville jag verkligen trycka ikapp och från inom. Till saker hör att han säkert vägde halva mig och hade löpkropp och tights.

Innan jag han ikapp svängde han dock av på ett annat spår så jag gav upp kampen men höll ändå lite finare tempo.

Knappa 1km kvar så drog jag upp ett ordentligt löpsteg (för att vara mig) och tryckte på, kändes knappt ens jobbigt. Detta avslutade jag med att springa snabbare och snabbare till jag sprurtade sista 150m. Vid detta tillfället småskrattade jag nästan och kände jag ville hoppa och skutta, dvs full av energi.

Pustade ut ett par sekunder men full med energi, stretchade lite och kände för att stå på händer och hoppa runt i gräset.

Men istället gick jag in här och skrev detta :S

Så, wtf.

Psykologiskt antar jag.

Har nog alltid varit sån att jag alltid drar på när det är en sträcka kvar som jag kan trycka hårt utan att må misär. Få slut på det snabbare sas

Känner igen det här på så många nivåer. Sluta mer eller mindre spela handboll för att jag inte orkade med försäsongen, sån jävla ångest.

Och även det där med att man ibland kommer in i den berömda zonen då benen bara springer av sig själv. Fantastisk känsla! (Har tyvärr bara hänt en eller två gånger på sin höjd :()

Postad
Känner igen det här på så många nivåer. Sluta mer eller mindre spela handboll för att jag inte orkade med försäsongen, sån jävla ångest.

+1 fast fotboll :( Ofta mått lite dåligt efter det och saknat fotbollen som fan. Så pass att jag faktiskt gjorde comeback två olika gånger! Slutade rätt fort båda gångerna med att jag inte pallade träningen och allt löpande...:cry:

Någon "löpningszon" vet jag inte riktigt om jag någonsin hittat men jag brukade älska när det regnade under matcher, då kändes det alltid som jag orkade dubbelt så mycket.

Postad

Känner igen det där från när jag brukade simma. En dag körde jag på som vanligt i basängen, brukade köra en 40 längder eller nåt då märker jag hur en kille bredvid mig kommer och simmar om mig. Tänker inte först så mycket men sedan försöker jag komma ikapp honom. Det var inte så svårt han körde inte så fort. Men när han märker att jag börjar komma om honom då ökar han tempot och jag följer med. Det slutade att vi körde som galna och gav allt där i bassängen. Jag är bara en amatör simmare och har aldrig fått någon träning och han var väl likadan. Men efter en 10 längder eller nåt där vi fullkomligt gav allt så ger han upp. Den känslan som jag fick då var helt otrolig. Kändes som jag vunnit ett OS. Vi sa inte ett ord till varandra och efter det fick jag samma känsla som dig och bara tog en 10 vänder till och fullkomligt flöt fram i vattnet. Var inte ens trött bara fullkomligt fylld av energi.

Postad

Gått därifrån med ett smak av äckel i munnen, och fram till dess givetvis undvikit all form av ögonkontakt då en sådan troligtvis kan medför fara för ens egna säkerhet. Mycket osexig och grotesk var hon i alla fall :-|

Postad

varför skulle ni bli nedslagen? vad är det ni "inte kan hålla er från" att göra?

skulle tro att en tjej som kommer klädd sådär till gymmet gör det med målet att få en hel del uppmärksamhet. :)

Ni kan nog glo på bäst ni vill.

Postad
varför skulle ni bli nedslagen? vad är det ni "inte kan hålla er från" att göra?

skulle tro att en tjej som kommer klädd sådär till gymmet gör det med målet att få en hel del uppmärksamhet. :)

Ni kan nog glo på bäst ni vill.

Ganska obv att det var att kladda på hennes bakdel man hade blivit frestad att göra? :roll: Eller va?

Postad
aha. jag är inte lika rutinerad gymfluktare som ni. tanken slog mig inte ens. 8-)

kvinnorna på mitt källargym kör mer bulk än definition.

LOL "tanken slog mig inte ens". Nice try mannen ;)

Mm inte direkt alla tjejer som ser ut som Larissa Reis...