Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

GAH, hur kan inte mitt Sunderland hålla 3-1... :-( :-(

 

Ah, i ditt läge är det såklart tilt! Balotellis andra var ju snyggt men deras första var verkligen inte straff och deras tredje var rätt mycket tur att ingen stod ivägen för det var inget märkvärdigt skott.

 

Svårt för mig att inte vara nöjd ändå trots allt när man var så säker på förhand på att City skulle vinna :)

 

United brukar ha svårt för Blackburn borta men jag tror vi kommer vara fruktansvärt tända och sugna på att rycka ifrån City på allvar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att ladda inför 3 väldigt viktiga poäng ikväll.

 

Tror på stenhård match och vinst med 2-1 för oss, efter sent mål av Valencia. Rooney gör första målet.

 

Tycker för övrigt att United borde köra med Rafael som högerback och Fabio på högeryttern bara för att kontra Blackburns vänsterkant med bröderna Olsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att ladda inför 3 väldigt viktiga poäng ikväll.

 

Tror på stenhård match och vinst med 2-1 för oss, efter sent mål av Valencia. Rooney gör första målet.

 

Tycker för övrigt att United borde köra med Rafael som högerback och Fabio på högeryttern bara för att kontra Blackburns vänsterkant med bröderna Olsson.

 

Mm det blir alltid tufft hos Blackburn. Jag är lite orolig det får jag erkänna. Hård match och sent mål för tre poäng låter underbart :)

 

Haha ja det hade faktiskt varit riktigt coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UNITED :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 

Så jävla kontrollerat och kallt att styra matchen med stabilt 4-5-1-spel i en timme för att lägga i en växel till sista halvtimmen, ändra om till 4-4-2 och bara kötta sönder motståndarna. Sir Alex Ferguson, true legend!

 

Högerkanten var fantastisk återigen, även om man ändå måste ge beröm till Olssonbrödernas insats. Rafael har äntligen börjat pricka formen och Valencia är bara helt stört jävla bra för tillfället. Kul att se honom visa såna där känslor för första gången med! :mrgreen:

 

20!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte iPod lite väl 2007?

 

kan hålla med om iPod touch etc. men iPod nano tycker jag har existensberättigande. i många lägen vill man ha musik men orkar inte med en klumpig iPhone. nano är ju så sjukt slimmad och clip-designen är riktigt smidig. hade den bara haft spotify hade den varit perfekt som komplement.

 

ipod_nano_6_fashion_-019-400x266.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan hålla med om iPod touch etc. men iPod nano tycker jag har existensberättigande. i många lägen vill man ha musik men orkar inte med en klumpig iPhone. nano är ju så sjukt slimmad och clip-designen är riktigt smidig. hade den bara haft spotify hade den varit perfekt som komplement.

 

ipod_nano_6_fashion_-019-400x266.jpg

 

Jag är skeptisk, men det är väl som sagt att man vant sig med att slippa hålla på med mp3orna. Kan väl hålla med om att formatet är rätt smukt iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är skeptisk, men det är väl som sagt att man vant sig med att slippa hålla på med mp3orna. Kan väl hålla med om att formatet är rätt smukt iofs.

 

Som någon som mest av allt vill ha musik med sig till gymmet så är det inget som helst snack om att en ipod fyller sin funktion. Nya nanon är som sagt extremt liten och smidig, så pass liten att jag nog knappt hade vågat ha den med mig nånstans om jag inte haft en sladd i den. Känns som man inte hade märkt om man tappade den...

 

 

MP3 >>>>>>>>>>> spotify för min del, inget snack om den saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättestandard att inte använda mp3.

I-fånen och spoti till gymmet, handlar ju bara om alternera mellan vanliga fickan och bakfickan beroende av övning.

Kör man i tights ( :roll: ) finns de sån man kan ha runt armen.

(Ja det funkar på ett par rejäla stockar aswell, för facit se: smekt)

 

Bara det att det absolut fulaste i modeväg på gymmet jag kan tänka mig (förutom fivefingers obv) är när folk har sin musikspelare på armen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättestandard att inte använda mp3.

I-fånen och spoti till gymmet, handlar ju bara om alternera mellan vanliga fickan och bakfickan beroende av övning.

Kör man i tights ( :roll: ) finns de sån man kan ha runt armen.

(Ja det funkar på ett par rejäla stockar aswell, för facit se: smekt)

 

Funkar även på fläskiga armar, för facit (kolla in undertecknad)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...