ViktorH Postad 2 Mars , 2012 Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 Ett namn ploppar upp i min skalle iaf, ViktorH? hey trodde du var en team player! Vi delar samma fäblesse, inte sant? På tal om, imorrn är det fest på Harmyntan, och här kommer finnas många unga förmågor. Vissa med stor a begåvning ar. Alkoholen inhandlat, sjukdomskittet likaså (verkar som att min kropp tänker bli förkyld nu), men det super vi bort! Pedo bear approves! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 2 Mars , 2012 Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 (redigerade) tkk Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 Vet inte om jag nånsin varit såhär taggad för en fest...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SNART KÖR VIIII!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 För att inte tala om hur taggad jag är inför detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 För att inte tala om hur taggad jag är inför detta Och för övrigt är det inatt UFC med Kampmann vs Alves som huvudmatch medan det imorrn äntligen är dags för Tate vs Rousey Alves hade tre timmar efter invägningen inatt gått upp 13 kilo...ganska jävla sinnessjukt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 3 Mars , 2012 Rapport Share Postad 3 Mars , 2012 Alves hade tre timmar efter invägningen inatt gått upp 13 kilo...ganska jävla sinnessjukt!! Åt han bly eller? Hur fan är detta möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2012 "van Persie har nu gjort 25 ligamål den här säsongen. Det kan jämföras med att alla spelare i Liverpool har gjort totalt 30 ligamål." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2012 UFC-galan var svinbra bara så ni vet!! Åt han bly eller? Hur fan är detta möjligt? 9-10 kilo är jättevanligt men Alves har alltid bantat mycket, han är riktigt biffig. Det är i princip nollade kolhydrater på slutet av bantningen så kroppen är helt slut på glykogen. Sen är det även en massa vatten som dem bastar och svettas ut, många ligger även i ett saltbad med något slags salt som suger ut ännu mer vatten ur kroppen. Men ändå, det är helt sjukt med TRETTON kilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2012 FEEEEEEEEEEEEEEST :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 3 Mars , 2012 Rapport Share Postad 3 Mars , 2012 UFC-galan var svinbra bara så ni vet!! 9-10 kilo är jättevanligt men Alves har alltid bantat mycket, han är riktigt biffig. Det är i princip nollade kolhydrater på slutet av bantningen så kroppen är helt slut på glykogen. Sen är det även en massa vatten som dem bastar och svettas ut, många ligger även i ett saltbad med något slags salt som suger ut ännu mer vatten ur kroppen. Men ändå, det är helt sjukt med TRETTON kilo. fattar inte, gick han inte upp 13kg? du menar att han bantade innan invägning för att vara så lätt som möjligt och sedan svischar upp en massa kilon? hur gör de då när de går upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 3 Mars , 2012 Rapport Share Postad 3 Mars , 2012 fattar inte, gick han inte upp 13kg? du menar att han bantade innan invägning för att vara så lätt som möjligt och sedan svischar upp en massa kilon? hur gör de då när de går upp? han har dränerat kroppen på vätska. det är vätska + tarmfyllning + magsäck som viktuppgången består i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Brutalt jävla antiklimax. Borde man ju anat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 4 Mars , 2012 Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Brutalt jävla antiklimax. Borde man ju anat... Hoppas du refererar till början av kvällen och inte slutet, för slutet kändes rätt standard. Var istället glad för att ditt sovrum inte ligger vägg i vägg med badrummet... Jag tror de hade sönder toalettstolen precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 4 Mars , 2012 Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
z4muz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 äter du ~500g protein per dag på den där kalorinivån? hardcore. ca 420g per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Glory glory Man United obv. Världens bästa lag, punkt slut. Fin tackling Rätt episkt att han blir chockad över det röda kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 "Miesha Tate vs. Ronda Rousey Strikeforce" Tate var bättre på marken än jag trodde men det spelade ingen roll, precis som jag och nog dem flesta andra hade förväntat mig slutade det med ännu en pajjad arm när Ronda Rousey är i farten. Fyfan så brutal hon är Man såg verkligen smärtan i Tates ansikte när armen pajade. Skitbra match faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 http://mmanytt.se/ufc/video-svts-inslag-om-alexander-gustafsson-fran-sportspegeln/ Mycket stort!!!!! Inget skitsnack, bara ett seriöst reportage om vår svenske Alexander Den Store. Snart main event i Globen, fan va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2012 Ehhhhhhhhhhhhhhh?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 "Miesha Tate vs. Ronda Rousey Strikeforce" Tate var bättre på marken än jag trodde men det spelade ingen roll, precis som jag och nog dem flesta andra hade förväntat mig slutade det med ännu en pajjad arm när Ronda Rousey är i farten. Fyfan så brutal hon är Man såg verkligen smärtan i Tates ansikte när armen pajade. Skitbra match faktiskt. fan va vackert det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tehfiskk Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 http://mmanytt.se/ufc/video-svts-inslag-om-alexander-gustafsson-fran-sportspegeln/ Mycket stort!!!!! Inget skitsnack, bara ett seriöst reportage om vår svenske Alexander Den Store. Snart main event i Globen, fan va kul kommer bli en fin gala dedära. men ligger ett par år back i ufcsvängen. vet ni om de finns nå sida som streamar gamla galor? har koll fram till gala 118-120 nånstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 kommer bli en fin gala dedära. men ligger ett par år back i ufcsvängen. vet ni om de finns nå sida som streamar gamla galor? har koll fram till gala 118-120 nånstans.. Om inte annat hittar du säkerligen det mesta på piratbukten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Klart man blir förkyld också. Om ViktorH överlever ska jag döda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Klart man blir förkyld också. Om ViktorH överlever ska jag döda honom. Jag gillar inte mina odds. edit: du kan ta bort det hotet, jag vet varför du är sjuk, och det är inte pga mig, men om du tänker liiiiiiiiiiiiiite till på varför du kan vara sjuk, så ska du nog se att agget släpper... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Jag gillar inte mina odds. edit: du kan ta bort det hotet, jag vet varför du är sjuk, och det är inte pga mig, men om du tänker liiiiiiiiiiiiiite till på varför du kan vara sjuk, så ska du nog se att agget släpper... Sitt inte och ljug, det är DU som smittat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts