Metaddict Postad 19 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2012 editerade: lät mkt mkt värre än det var, bara att jag är ett retard... Citera
ViktorH Postad 19 Februari , 2012 Rapport Postad 19 Februari , 2012 editerade: lät mkt mkt värre än det var, bara att jag är ett retard... +1 Citera
Poddna Postad 19 Februari , 2012 Rapport Postad 19 Februari , 2012 Älskar att smygläsa denna dagboken! Högkvalitativt skvaller Citera
Metaddict Postad 19 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2012 +1 +2 + madderfakking 3 :evil: :cry: :oops: :cry: :evil: :oops: :oops: :evil: Älskar att smygläsa denna dagboken! Högkvalitativt skvaller Hm jag skrev inte något dumt innan jag editerade va? Hoppas du menade viktors skvaller om tjejen senast... Citera
ViktorH Postad 19 Februari , 2012 Rapport Postad 19 Februari , 2012 Vi kan väl säga såhär angående gårdagen: I morse (dvs nu) fick jag min hämnd på Meta genom en provocerande fråga och ett hånleende Citera
emilio_15 Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 failade att lämna lägenheten idag.sett en säsong Suits snart. Någon mer än jag som tänk på likheterna mellan spela poker och pokèmon på gameboy? tror inte allt för många svenskar har fler timmar spelade på pokemon till gameboy än mig. skulle spelat micro all den tiden ist...... Ponera att man ska göra en träningsbet i bänk och chins till jämna pengar. Person 1 tar: 80kg bänk och 5 chins Person 2 tar 105 kg bänk och 6 chins. Förslag på bet? imo nån slags formel där vad du tar i böj+bänk+mark. dela det med vikt. kanske nån BMI grej svagt inräknat ifall nån är mycket längre än den andra pga stora nackdelen i böjen o bänken. chins/dips avgörs så jävla mkt av fuskreps. plus att man borde lägga in pistol-squats om man ändå är inne på lyfta-kroppen-övningar B) jag kan tex inte ens göra en enda dip, väger ~85, smalbänkar ~70, 190cm Citera
Starfitter Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Tror ev jag går på en ärkedeff ist och helt enkelt bettar mot Orres mål ist. Upplägget blir nog köra 2 gym veckan, 2 ggr någon form av kickboxning eller så sen springa lite. Citera
urmy Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Tror ev jag går på en ärkedeff ist och helt enkelt bettar mot Orres mål ist. Upplägget blir nog köra 2 gym veckan, 2 ggr någon form av kickboxning eller så sen springa lite. muay thai är det som gäller om man är tuff. Citera
Yxel Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Tror ev jag går på en ärkedeff ist och helt enkelt bettar mot Orres mål ist. Upplägget blir nog köra 2 gym veckan, 2 ggr någon form av kickboxning eller så sen springa lite. Mer gym, skit i det andra. Citera
Level Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Mer gym, skit i det andra. +1 @den söte med boan runt halsen: 0 dips? . Förstår inte hur det är möjligt om du inte dras av skador. Citera
Metaddict Postad 20 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2012 Mer gym, skit i det andra. +1. Fast samtidigt inte. Tveksam +1 @den söte med boan runt halsen: 0 dips? . Förstår inte hur det är möjligt om du inte dras av skador. Han är lång och har antagligen långa armar. Du vet inte hur det är!! Jag är "bara" 1.85 men har nog rätt långa armar och alla former av pressar är hemska för mig. Dels var jag sjukt svag när jag började och dels har det varit helt jävla omöjligt att öka nämnvärt i styrka där. Jag tar inte 70 i smalbänk men jag kan definitivt göra dips (ingen aning hur många i nuläget men jag har gjort typ 12 som mest). Säger rätt mycket om hur stor skillnad kroppskomposition gör. Citera
Metaddict Postad 20 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2012 edit: dubbel fast det första inte skickades Citera
Metaddict Postad 20 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2012 #15 i världen på Bike Baron. Jag är ganska nöjd. Citera
Starfitter Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Ska bara promota alla karmaberoende pokerslackers att gå och ge lite blod. Inte speciellt jobbigt och är megaprofit på karmakontot. Mvh Blodgivare = Knark&sjukdomsfri. Citera
thefman Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Han är lång och har antagligen långa armar. Du vet inte hur det är!! Jag är "bara" 1.85 men har nog rätt långa armar och alla former av pressar är hemska för mig. Dels var jag sjukt svag när jag började och dels har det varit helt jävla omöjligt att öka nämnvärt i styrka där. Jag tar inte 70 i smalbänk men jag kan definitivt göra dips (ingen aning hur många i nuläget men jag har gjort typ 12 som mest). Säger rätt mycket om hur stor skillnad kroppskomposition gör. har hört detta resonemang förr och är lite nyfiken om du har nån artikel/studie eller whatever? är själv 190 och kroniskt klen i bänk Citera
padrinosftw Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Vafan, ni kan ju inte ge mig att det ska vara positivt att vara kort för en gångs skull och man ändå suger på grejerna... Citera
Kakmonstret Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 har hört detta resonemang förr och är lite nyfiken om du har nån artikel/studie eller whatever? är själv 190 och kroniskt klen i bänk har inga studier, men det känns rätt logiskt. korta armar = kortare transport på pressar. långa armar = kortare lyft i marklyft. brukar stämma rätt bra på styrkelyftare på elitnivå också. folk är olika bra på olika lyft beroende på deras komposition. Citera
Starfitter Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Skaffa en rejäl bröstkorg så blir de mindre sträcka. Hur kan ni va så kalla på dips btw? Kronisk tjockis och gör väl 22-23 st med god form Citera
Metaddict Postad 20 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2012 Californication slår nog alla rekord i tjatighet och upprepning för en serie. Ifatt på säsong 5 nu och det börjar bli löjligt faktiskt. Ska det göras fler säsonger? Annars vetifan om man orkar. Det är nästan som How To Make It In America nu Kasst men jag fortsätter ändå att kolla om och om igen. Citera
Metaddict Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 För att bekräfta halva PFs bild av mig: Den fula tjejen VH låg med förra helgen beskrev tydligen mig som "en bitter kille med randig tröja" :lol: Citera
RoyleAxe Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 har hört detta resonemang förr och är lite nyfiken om du har nån artikel/studie eller whatever? är själv 190 och kroniskt klen i bänk Har för mig att jag ngn gång hört att hur muskelfästena sitter ska spela en viss roll (kanske rent mumbojumbo)? Bänkpress känns som en sån övning som man kan underhålla rätt bra genom att träna axlar osv då jag sen några år sen bara kör bröst typ 1 gång varannan månad, men ändå håller mig på 5or på 100 o då klarade jag 4or på 110 som bäst förut. (är också ca 190 lång btw) Citera
Metaddict Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 För att bekräfta halva PFs bild av mig: Den fula tjejen VH låg med förra helgen beskrev tydligen mig som "en bitter kille med randig tröja" :lol: Jag är snäll egentligen förresten, finns såklart flera anledningar till ovan (ffa att hon var jätteful)... Citera
Orrarah Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Californication slår nog alla rekord i tjatighet och upprepning för en serie. Ifatt på säsong 5 nu och det börjar bli löjligt faktiskt. Ska det göras fler säsonger? Annars vetifan om man orkar. Det är nästan som How To Make It In America nu Kasst men jag fortsätter ändå att kolla om och om igen. Äntligen en ny pik till HTMIA. Var lite det som gjorde dagboken tycker jag. Din glädje när du fått reda på att den hade lagts ner är definitivt signaturmaterial! Citera
ViktorH Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 För att bekräfta halva PFs bild av mig: Den fula tjejen VH låg med förra helgen beskrev tydligen mig som "en bitter kille med randig tröja" :lol: Jag är snäll egentligen förresten, finns såklart flera anledningar till ovan (ffa att hon var jätteful)... Jag tror alla fattar att hon var jätteful nu Meta. Om vi istället vänder på det så fick jag i alla fall stryka "91a" från bucketlistan. Nu när jag tänker på det så var hon nog inte så ful. Jag tror att jag... är KÄR! Citera
Recommended Posts