Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Dina inlägg genomsyras av lycka sen du träffade VH <3. Så söta. Tycker vi kan köra en tränings-/grind-/fest-dag i Hbg snart (mestadels för att jag ska få reda på ditt svs-nick iofs ;)

 

Din önskan ska bli uppfylld.

På lördag denna vecka så kör vi nån form av inflyttningsförfest för Meta, samt allmän kom hit och drick-fest (den vanliga sorten dåe).

 

vi kommer dra ut sen på kvällen i Hbg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brukar gilla såna där men den dära va dålig :S

 

also, sluta va så glad. Lite mer bitter ton i inläggen vill jag se.

 

Om du menade videon var det enbart för att den handlade om MMA litegrann som jag postade. Inte direkt rolig jag vet :mrgreen: Sen var han förvisso rätt jävla snabb med.

 

Hm såg du inte mitt bittra inlägg om lottningen i FA-cupen?? Din mamma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På haslos begäran kan jag klaga lite på min sömn. Sov inte bra inatt heller. Marginellt bättre än tidigare iaf men jag känner mig fortfarande så satans trött och livlös. Var ute och gick en promenad vid havet i stormen nyss och det brukar jag vakna till av men nu hjälpte inte ens det. Jag hade inte ens viljestyrka nog att gå förbi godiset när jag var på ICA vilket jag brukar klara jävligt bra en måndag i vanliga fall. Hade tänkt gymma idag för första gången sen flytten men vetifan om jag pallar :(

 

 

NÖJD NU HASLO??!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sry mecklen, 3 gym är 2 för mkt.

 

Sitter i skolan och ska skriva en uppsats om det svenska spelmonopolet och hurvida det är förenligt med EU-rätten och den fri rörligheten. Någon här som har något matnyttigt att läsa?

 

 

F.ö en tenta i morse som jag visste jag skulle faila, svarade på halva första frågan sen gick jag. Tog ändå en timme, tsinnes till att vara en svår tenta även om jag fick ha alla böcker med mig :S

 

Nya tag i januari:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov ca 10 timmar inatt. I ett sträck. Sjukt välbehövligt. Nu har jag inga ursäkter för att inte träna idag och få in lite grind. Därmed inte sagt att det garanterat kommer ske, men jag har iaf inget att skylla på då ;)

 

 

 

 

 

 

 

http://bjpenn.com/news/2011/12/06/ufc-news-nik-lentz-recounts-the-time-he-tapped-lesnar-and-got-thrown-wwe-style-9300.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov ca 10 timmar inatt. I ett sträck. Sjukt välbehövligt. Nu har jag inga ursäkter för att inte träna idag och få in lite grind. Därmed inte sagt att det garanterat kommer ske, men jag har iaf inget att skylla på då ;)

 

 

 

 

 

 

 

http://bjpenn.com/news/2011/12/06/ufc-news-nik-lentz-recounts-the-time-he-tapped-lesnar-and-got-thrown-wwe-style-9300.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

 

:mrgreen:

 

hur långt har du kommit på bikebaron? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...