Metaddict Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2011 Jag fick inte(!) ligga ikväll. Det sover en tjej i min säng, men hon snarkar och det räknas inte. Tricket är nog att "ge action" innan hon blir "sitting out"...ya know whamma saying??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2011 Undra vad oddsen är på att tvtorrents och bestmmatorrents båda ligger nere när man går online... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Ska bli god på löpning nu när jag flyttar ner till pildammsparken. Säg jag kör löpning och gym varannan dag sen vila en i veckan. Vill nog köra något kul på gymmet så tänkte ändra upplägget där. Någon som kan ge skojfriska förslag? Förutsättningar är att jag ska palla springa också (träningsvärk osv) sen att jag släpar en del med allt jämnfört med armar. hit me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2011 Poesi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Brag: ***cket bra jobbat! Exakt så ska en redogörelse för en rättsregel gå till. Någon skönhetsfläck här och var (inte många!) av redaktionell karaktär, men innehållet samt känslan för form och hantering av det juridiska materialet är oklanderliga. Fortsätt så!" Uppgiften jag gjorde för vår grupp på mäklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Du är väldigt duktig! (antog du ville höra det, ggg hade inte bragat...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 (redigerade) n Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2011 Kan inte vara helt normalt att det forsar blod från min käke fortfarande????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2011 Kvarg, lättmjölk, apelsinjuice, banan, blåbär, liten skvätt fun light - mixa. Breakfast of Champions. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 ta bort apelsinjuicen din jävla dåre. annars lät det opti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 dubbel. moderator kan ta bort om den orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Kvarg, lättmjölk, apelsinjuice, banan, blåbär, liten skvätt fun light - mixa. Breakfast of Champions. bort med apelsinjuicen och funlighten, addera frysta hallon och blåbärssoppa win! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2011 ta bort apelsinjuicen din jävla dåre. annars lät det opti. Blir knappt gott då ens, juicen är halva grejen JUH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2011 bort med apelsinjuicen och funlighten, addera frysta hallon och blåbärssoppa win! Blåbär OCH blåbärssoppa känns overkill IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 btw meta, vet du om man kan få tag på kvarg i thai? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2011 Gaaaaaahhhhhhh hur fan lyckas How to make it in America bli sämre för varje avsnitt?!?! Det var inte längesen det röktes på och sen överspelades enormt när dem spelade höga, några avsnitt senare gör dem exakt samma jävla scen fast med en annan snubbe och svamp istället. Så jävla uselt. Och nu gör dem narr av en stackars asiat i en affär som blir tvingad att spela en urusel stereotyp...IGEN! Dem har tillochmed lyckats få Luis Guzman att se ut som en nybörjarskådis från Sverige. Fattar främst av allt inte varför jag fortsätter titta btw meta, vet du om man kan få tag på kvarg i thai? Hahaha bästa frågan jag fått på mycket länge Jag gissar på att det inte går, jag har aldrig sett någon iaf. Och proteinpulver är svinigt dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Och du fortsätter kolla därför att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Riktiga män äter kvarg direkt från burken och njuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 helst på fest. Igår åt jag 2 chockladtomtar från kinder, mkt godare än kvarg imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 Riktiga män äter kvarg direkt från burken och njuter. Riktiga män är dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2011 Jag var och signade upp för nybildade Team Mikrovåg idag. 1 december kör vi igång. http://bjpenn.com/news/2011/11/14/ufc-news-semerzier-disputing-controversial-stoppage-loss-in-ufc-on-fox-1-preliminary-bout-7929.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed Hade två bets med Semerzier som segrare i så man kanske kan få tillbaka några dollarsch om/när det blir omvänt till no contest. Någon som har koll på normala bettingregler när sådant händer? I mina ögon är det enda rimliga att betten voidas i efterhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 näe jag tror inte de voidas om de redan rättats. tror du spelbolagen kommer jaga folk som redan cashat ut? har de inte rättats/betalats ut så har du en chans. Annars tvivlar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Jag var och signade upp för nybildade Team Mikrovåg idag. 1 december kör vi igång. det där namnet ska vi diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 helst på fest. Igår åt jag 2 chockladtomtar från kinder, mkt godare än kvarg imo. +1, själv köpte jag glassstrutar och gjorde hemmagjorda kulglassar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 det där namnet ska vi diskutera. Vad är det för team? och vad är det som ska hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts