Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Ska bli god på löpning nu när jag flyttar ner till pildammsparken.

 

Säg jag kör löpning och gym varannan dag sen vila en i veckan.

 

 

Vill nog köra något kul på gymmet så tänkte ändra upplägget där. Någon som kan ge skojfriska förslag?

 

Förutsättningar är att jag ska palla springa också (träningsvärk osv) sen att jag släpar en del med allt jämnfört med armar.

 

hit me!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brag:

 

***cket bra jobbat! Exakt så ska en redogörelse för en rättsregel gå till. Någon skönhetsfläck här och var (inte många!) av redaktionell karaktär, men innehållet samt känslan för form och hantering av det juridiska materialet är oklanderliga. Fortsätt så!"

 

Uppgiften jag gjorde för vår grupp på mäklare.

 

 

:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaaaaahhhhhhh hur fan lyckas How to make it in America bli sämre för varje avsnitt?!?! Det var inte längesen det röktes på och sen överspelades enormt när dem spelade höga, några avsnitt senare gör dem exakt samma jävla scen fast med en annan snubbe och svamp istället. Så jävla uselt.

 

Och nu gör dem narr av en stackars asiat i en affär som blir tvingad att spela en urusel stereotyp...IGEN!

 

Dem har tillochmed lyckats få Luis Guzman att se ut som en nybörjarskådis från Sverige.

 

Fattar främst av allt inte varför jag fortsätter titta :cry:

 

 

btw meta, vet du om man kan få tag på kvarg i thai?

 

Hahaha bästa frågan jag fått på mycket länge :lol: Jag gissar på att det inte går, jag har aldrig sett någon iaf. Och proteinpulver är svinigt dyrt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var och signade upp för nybildade Team Mikrovåg idag. 1 december kör vi igång.

 

 

 

 

 

 

 

 

http://bjpenn.com/news/2011/11/14/ufc-news-semerzier-disputing-controversial-stoppage-loss-in-ufc-on-fox-1-preliminary-bout-7929.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

 

Hade två bets med Semerzier som segrare i så man kanske kan få tillbaka några dollarsch om/när det blir omvänt till no contest. Någon som har koll på normala bettingregler när sådant händer? I mina ögon är det enda rimliga att betten voidas i efterhand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...