Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
men..men.. varför ska man ut i hbg imorrn?

Jag kanske svänger ner till Lund, men det är förrän på kvällen isåfall, om man är välkommen, förstås.

blir det nationer sen eller "bara" korridorskröK?

Var i HBG? Och varför? ;) Tycker bara det blir sämre och sämre här i stan.

Postad
1) Ja och 2) inte vet jag :mrgreen:

Måste vi ju ändra på! på tal om ändra. Utgångsplanerna blir ej av ikväll pga 1) min träkeps är utan dess like och 2) jag har exakt 1 SEK kvar på mitt konto från igår, vad är oddsen?

Postad
Måste vi ju ändra på! på tal om ändra. Utgångsplanerna blir ej av ikväll pga 1) min träkeps är utan dess like och 2) jag har exakt 1 SEK kvar på mitt konto från igår, vad är oddsen?

Gött, trodde alla pokerspelare utom jag var rika!

Sitter och sänker några öl själv nu (lol alkisvarning) men ska till Brooklyn och käka med några polare snart och sen vidare ut antar jag. Vetifan var man hamnar sen. Gissar på antingen Sirocco eller hem till sängen.

Är du polare till stjärnfittan eller vem är du egentligen?

Postad
in hbgay i think the tivoli is da best place =)

Som nattklubb rent objektivt sett håller jag med till 100% faktiskt! Nu är det dock så att när man själv och ens umgängeskrets alla börjar komma väldigt nära 30års-strecket så funkar tyvärr inte riktigt Tivoli längre :(

Postad
Imponerande ändå, hon verkar klara sig undan med mycket.

Är inte hbg och Ängelholm feta rivaler Meta? :-)

Haha HIF och MFF är feta rivaler, ÄFF och Landskrona Bois kunde vi inte bry oss mindre om :mrgreen: Men för min del hade det iaf varit klart roligare med ÄFF i allsvenskan än Sundsvall.

Postad
Haha HIF och MFF är feta rivaler, ÄFF och Landskrona Bois kunde vi inte bry oss mindre om :mrgreen: Men för min del hade det iaf varit klart roligare med ÄFF i allsvenskan än Sundsvall.

6-2 6-2 aha 6-2 fnizzz:D