easylife Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 (redigerade) v Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 kan en modd vara hjärtligt snäll och ändra mitt nick till hardlife +++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 men..men.. varför ska man ut i hbg imorrn? Jag kanske svänger ner till Lund, men det är förrän på kvällen isåfall, om man är välkommen, förstås. blir det nationer sen eller "bara" korridorskröK? Var i HBG? Och varför? Tycker bara det blir sämre och sämre här i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Var i HBG? Och varför? Tycker bara det blir sämre och sämre här i stan. 1) är du från hbg och 2) varför har vi inte supit tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 1) är du från hbg och 2) varför har vi inte supit tillsammans? 1) Ja och 2) inte vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 1) Ja och 2) inte vet jag Måste vi ju ändra på! på tal om ändra. Utgångsplanerna blir ej av ikväll pga 1) min träkeps är utan dess like och 2) jag har exakt 1 SEK kvar på mitt konto från igår, vad är oddsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Måste vi ju ändra på! på tal om ändra. Utgångsplanerna blir ej av ikväll pga 1) min träkeps är utan dess like och 2) jag har exakt 1 SEK kvar på mitt konto från igår, vad är oddsen? Gött, trodde alla pokerspelare utom jag var rika! Sitter och sänker några öl själv nu (lol alkisvarning) men ska till Brooklyn och käka med några polare snart och sen vidare ut antar jag. Vetifan var man hamnar sen. Gissar på antingen Sirocco eller hem till sängen. Är du polare till stjärnfittan eller vem är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 in hbgay i think the tivoli is da best place =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 in hbgay i think the tivoli is da best place =) Som nattklubb rent objektivt sett håller jag med till 100% faktiskt! Nu är det dock så att när man själv och ens umgängeskrets alla börjar komma väldigt nära 30års-strecket så funkar tyvärr inte riktigt Tivoli längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 äntligen fått cred för mitt hård jobb på facebook: Vid 2 min; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Ganska onykter just nu ändå alltså... Kanske har jag löst mitt största privata problem på fyllan på utestället i HBG med sämsta namnet någonsin, Gert-Connys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 äntligen fått cred för mitt hård jobb på facebook: Vid 2 min; ju längre man tittar på det där klippet desto snyggare blir hon till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 B-uppsats ska vara inlämnad onsdag kl 12.00, orkar verkligen inte skriva den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Lutar åt en helt avgörande match i Ängelholm på lördag. Ska hobbybajaren starfitter med? Infernotåg från Triangeln kl 10.03... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Lutar åt en helt avgörande match i Ängelholm på lördag. Ska hobbybajaren starfitter med? Infernotåg från Triangeln kl 10.03... Får man hänga med om man hejar på Ängelholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Får man hänga med om man hejar på Ängelholm? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Haha hade missat denna men det finns hopp även för damfotbollen trots allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Haha hade missat denna men det finns hopp även för damfotbollen trots allt tycker inte att det är roligt för fem öre utan mest väldigt väldigt sorgligt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Imponerande ändå, hon verkar klara sig undan med mycket. Är inte hbg och Ängelholm feta rivaler Meta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Imponerande ändå, hon verkar klara sig undan med mycket. Är inte hbg och Ängelholm feta rivaler Meta? äff kommer väl spela på olympia om dom går upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 tycker inte att det är roligt för fem öre utan mest väldigt väldigt sorgligt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Imponerande ändå, hon verkar klara sig undan med mycket. Är inte hbg och Ängelholm feta rivaler Meta? Haha HIF och MFF är feta rivaler, ÄFF och Landskrona Bois kunde vi inte bry oss mindre om Men för min del hade det iaf varit klart roligare med ÄFF i allsvenskan än Sundsvall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2011 Haha HIF och MFF är feta rivaler, ÄFF och Landskrona Bois kunde vi inte bry oss mindre om Men för min del hade det iaf varit klart roligare med ÄFF i allsvenskan än Sundsvall. 6-2 6-2 aha 6-2 fnizzz:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts