Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Bästa sättet att få någon intresserad eller nyfiken är ju som bekant att skriva "Läs inte det här" eller "Titta inte här" vilket givetvis fungerade även på mig. Inte fan hoppade jag över den där berättelsen och jag sket lite i brallan kan jag väl ärligt medge.

 

Fan alltså, känns inget vidare..

 

Men det positiva är ju i alla fall att du överlevde, så det verkar lovande! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl dags att heja på ÄFF nu. Jag kan väl inte påstå att jag bryr mig så jättemycket men det hade varit skönt att slippa äckelSyrianska.

 

 

Bästa sättet att få någon intresserad eller nyfiken är ju som bekant att skriva "Läs inte det här" eller "Titta inte här" vilket givetvis fungerade även på mig. Inte fan hoppade jag över den där berättelsen och jag sket lite i brallan kan jag väl ärligt medge.

 

Fan alltså, känns inget vidare..

 

Men det positiva är ju i alla fall att du överlevde, så det verkar lovande! :mrgreen:

 

Gav dig iaf chansen att slippa läsa det ;)

 

Jodå, fått i mig några tallrikar ärtsoppa och en macka nu, vilket iofs gjorde jävligt ont att äta men så länge jag inte tuggar eller pratar har jag inga större problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår alla smärtor helt och fullt.

Eftersom jag är en gammal stofil så tog jag ut 3 st visdomständer för "många" år sedan.

 

Fick göra det hela hos tandkirurgen, eftersom tänderna låg under tandköttet.

Överläkaren (kvinnlig), berättade att man skulle bedöva, skära upp tandköttet och klyva tänderna i småbitar och plocka ut dom.

 

Hon gav bedövningen, frila tanden och började borra i den, ner mot roten---------> SE fcking stålfjäder i stolen...

 

Hon: Gjorde det ont?

Jag: Gurgel fräs.....

Hon: Gav mer bedövning...

 

Plockade sen ut EN tand....

Hon: Har du nån blodsjukdom, det blöder väldigt mycket?

Jag: Gurgel Nej!

Hon: Jag vågar inte plocka ut fler idag, du blöder så mycket.

 

Fick sen gå hem, glömde givetvis ta smärtstillande och låg sen och grät en stund av smärtan tills jag fått i mig Alvedon så det värsta gick över.

 

Good luck med alla tänder!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inget bra, jag har dragit en också och det enda jag kommer igåg är knaket i huvet när dom drog och slet, jag har inget emot tandläkare och det gör mig inget att gå dit, men detta var ingen behaglig upplevelse.

 

Hatade det ljudet men det höga slipmaskinsljudet var klart värre ;(

 

Förstår alla smärtor helt och fullt.

Eftersom jag är en gammal stofil så tog jag ut 3 st visdomständer för "många" år sedan.

 

Fick göra det hela hos tandkirurgen, eftersom tänderna låg under tandköttet.

Överläkaren (kvinnlig), berättade att man skulle bedöva, skära upp tandköttet och klyva tänderna i småbitar och plocka ut dom.

 

Hon gav bedövningen, frila tanden och började borra i den, ner mot roten---------> SE fcking stålfjäder i stolen...

 

Hon: Gjorde det ont?

Jag: Gurgel fräs.....

Hon: Gav mer bedövning...

 

Plockade sen ut EN tand....

Hon: Har du nån blodsjukdom, det blöder väldigt mycket?

Jag: Gurgel Nej!

Hon: Jag vågar inte plocka ut fler idag, du blöder så mycket.

 

Fick sen gå hem, glömde givetvis ta smärtstillande och låg sen och grät en stund av smärtan tills jag fått i mig Alvedon så det värsta gick över.

 

Good luck med alla tänder!!

 

Hehe. Mycket sjuk upplevelse hos käkkirurgen helt enkelt. Jag kan fortfarande bara inte fatta hur jag knappt kan komma ihåg nåt alls från den förra tanden jag tog där!

 

Det enda som var bättre nu var att det knappt blödde alls efter att dem sydde ihop. Jag har inte ens haft kompress i denna gång. För mig gjorde dock inte Alvedon någon större skillnad första dagen :( Men nu har jag iaf ätit lite kyckling nyss och det smakade helt jävla fantastiskt :lol:

 

För övrigt har jag fått ut tre nu och den fjärde finns det faktiskt en chans att jag inte kommer behöva dra enligt min tandläkare. ONE TIME!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va bra South Park är! Gjorde ju ont att se med skador i käken :cry:

 

Lika dåligt som SP var bra var veckans avsnitt av How to make it in America. Igen.

 

s15e11 var guld :D

 

Så jävla kungligt att dem verkligen har gjort en jävla musikal också och sen gör detta avsnittet! Fuck etablissemanget liksom :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...