Zeit Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2011 vad är den generella uppfattningen om uttrycket sliddjur? vet inte om de är något man borde överanvända Sliddjur känns som ett överanvänt flashback-uttryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2011 Varför man inte inbjuden, mkt ledsen inombords jag e . Och Meta, av d du skrev känns d som att du brusade opp dig väldigt mkt för ingenting. Och lite löjligt om en svarthyad tar illa opp av att bli kallad neger, tkänns som han borde vart med om d förrut. Hmm kanske därför jag inte blir bjuden till fina Amsterdam resor Du och jag min vän, du och jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2011 Du och jag min vän, du och jag.... kan inte ni två deffade monster åka till en frän strand ihop? tills jag passar in tänker jag äta kvarg och gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2011 vad är den generella uppfattningen om uttrycket sliddjur? vet inte om de är något man borde överanvända Extremt töntigt att använda det imo. Älskar Gråtrunka-sidan på facebook men spyr varje gång folk är inne och drar ett "Knip, sliddjur" när en tjej kommenterar. Mer baller att ha en tatuering som en viss herre här på forumet har. "Jag fruktar kvinnor även när dom kysser mig" skrivet på latin i en båge över bröstet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 ah, kottjäveln? sprang en mil nyss, på typ timmen i kuperad. Rätt nöjd, va pigg hela vägen och rushade ifrån polaren sista kilometern. Proteinfluffpaus nu sen ska jag gå en mil till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 dagens kvargtips: ajvar relish och kvarg. finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Och jag ska ner till gymet och köra ett benpass. Blir nog samma som förra passet, dvs lugnt eftersom jag inte tränat ben på länge. Tre superset med benspark och sittande leg curls för ordentlig uppvärmning. Sen tre set lätta knäböj och tre set lätta benpressar. Vader också om jag pallar. Mitt kvargtips för dagen: Mixa ca 300g kvarg med 2-3 dl apelsinjuice och 1-2 dl mjölk. Intressant dagbok vi har va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Kan det nånsin bli för mycket kvarg i en DB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 Utförde exakt det benpasset jag hade tänkt och fick ändå in 6 set vader samt snabba tre trippelset underarmar med. Mycket nöjd med det. Stack inom en polare sen och käkade samt spelade lite sedvanlig FIFA11... ...men NU är jag riktigt nervös. Snart går Alexander Gustafssons match mot Matt Hamill på UFC133 av stapeln!!! Jag har nog inte varit såhär spänd inför en idrottshändelse sen Champions League-finalen med United. AAAAAHhhhhhHHhHhhh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2011 strax dags för svensken: http://www.seeon.tv/view/13512/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OhHerreGud Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 ez game Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 fan vad gött! ME: http://www.magictv.co/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 ez game Så sjukt skönt efter Bielkheden och Eklunds fadäser att vi har någon som bara går in och representerar för det svenska stålet! Fantastiskt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 Fuck Syrianska, åk hem till Superettan med er och stanna där nere så man slipper se er. Tacka vet jag Manchester United, Alexander Gustafsson och HIF Made my fucking day!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Andra antagningen kom nyss, fortfarande reserv. Nr 10 i kön, mao körd. Tur jag sökte 1 terminen som kurs..... vore dock mer chefigt verkligne gå programmet direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Mycket bra artikel om Berbatov, men även ett lite bredare perspektiv om dagens fotboll: http://therepublikofmancunia.com/berbatov-if-you-love-him-let-him-go/ Personligen hoppas jag verkligen Berba stannar och får speltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 8 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Mycket bra artikel om Berbatov, men även ett lite bredare perspektiv om dagens fotboll: http://therepublikofmancunia.com/berbatov-if-you-love-him-let-him-go/ Personligen hoppas jag verkligen Berba stannar och får speltid. Var det inte en liten indikation i CS om att han är fjärdevalet? Om nu Sneijder kommer hur hade SAF tänkt spela då? Klassisk 4-4-2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2011 Alvaro Santos tillbaka i HIF, då blir man rätt jävla nöjd. Kanske inte riktigt som denna killen dock http://svtplay.se/v/2499666/alvaro_ar_gud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2011 WEeeeeeeeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2011 Tyckte IFBBs (International Federation of Body Building) nya bikiniklass var en tiltande och meningslös tävling i början (speciellt mtp att en av "poserna" är att puta med rumpan mot publiken och böja sig en aning framåt)...men det finns ju en del fördelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2011 måste säga jag blev impad av den klassen på arnold classics. fysatan, sevärt ju. ska till ölands djurpark och kolla på hestar och andra flygfän idag, golden. Dricka sprit ska jag också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2011 äschhh, vad ska man med pengar till när man kan vara gul, ful och lycklig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2011 äschhh, vad ska man med pengar till när man kan vara gul, ful och lycklig? Snyggkenny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2011 Snyggkenny :cry: :cry: fyfan trodde tur-snygg var en dikotomi. Sen var de bara felreppen på std ful-snygg och jag sprang in i bottenrangen. mvh Fulkenny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2011 Snyggkenny. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts