Namlleh Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 +1 Skickar iväg tjejen med mitt visa för att hyra några filmer. Kravet var att det skulle vara nakna rumpor på framsidan. Finns inget bättre än slaskiga highscoolkomedier dagar som denna. Då vet man att det varit fest... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 +1Skickar iväg tjejen med mitt visa för att hyra några filmer. Kravet var att det skulle vara nakna rumpor på framsidan. Finns inget bättre än slaskiga highscoolkomedier dagar som denna. Då vet man att det varit fest... Massa fel. För det första, hyra film? Sen är det lördag idag, inte söndag. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Massa fel. För det första, hyra film? Sen är det lördag idag, inte söndag. :< som att inte du super på söndagar också..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 pi pi pi pi pillerfrukost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Många glada UFC-fans idag http://mmanytt.se/ufc/ufcs-arianny-celeste-avkladd-i-playboy-samtliga-bilder/#more-24723 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 pi pi pi pi pillerfrukost :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: coca cola ikv, upandcoming fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Varit en skitbra träningsvecka med fem bra gympass men det är också det enda vettiga jag fått gjort. Hittar inte tillbaka till pokern och får ångest varje gång jag tänker på det. Börjar bli lite smått desperat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 lol helt sjukt, funderar om jag ska göra om detta till en pokerdagbok snart come on meta, jag är ju snart BE sen i juni jö! Började en kreatinkur samt 5kgs deff period nu, målet är 3veckor och det kmr bli hardcore så bara coleman fattar! Idag; kvargfrulle, 6km till skolan, 4km hem från skolan, chili con carne (kidneybönor) och majs sen bröstpass+30min crosstrainern om ca 1h. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 VARFÖR KAN JAG INTE SE PARADISE HOTEL NU?!?!?!?!? viasat demand, fufufufuufufufu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Deffa inte för hårt bara mtp att kreatin kommer binda lite vatten osv. Så skitsamma om vikten står stilla i början. Själv har jag börjat flåsa jättetungt för minsta lilla Märker verkligen enorm skillnad mot när jag vägde 83-84. Fattar bara inte var jag ska få in cardio när jag redan kör 4-5 gympass varje vecka. Avskyr att köra det direkt efter styrkepass men snart finns det nog inget val Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Dagens WT-konversation på Lidl: - Ska vi köpa lösgodis också? - Njae, jag vet inte, vi måste ju ha råd till cigg också. Konverserad på djupaste skånska obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 såja klar med dagens bestyr, tvättade samt grindade 1k händer+ och vann 5 lusentappar SEEEEEEEk. Skönt Plugga nu sen sova, är ju promenad innan skolan imorgon wiiiiiiiiiie förresten klarar jag sats junior-racket på hantelpressen, inga lightweights på sorkens vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 VARFÖR KAN JAG INTE SE PARADISE HOTEL NU?!?!?!?!? viasat demand, fufufufuufufufu Feel u man... Missade oxå premiären ikväll, skulle sen glida in på tv6play tänkte jag, men IKKE, då va man tvungen att gå till viasat on demand. Bestämde mig för att investera 49 kr eller mer/månad för att få access, skriver in alla uppgifterna o trycker på köp. BOOOM, då står det att mitt visa (swedbank) inte e verifierat, vilket det är... Ingen PH idag alltså FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Inte för att vara sån men PH finns ju som torrent nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 [x] 150 gram kolhydrater till frukost [x] Fantastiskt rygg/biceps-pass på gymet [ ] Ola Toivonen är lika bra som han tror [x] Ola Toivonen hade platsat i Liverpool [x] Behrang trodde han var på Safari [ ] Sverige var jättebra mot Holland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Blir tiltad varje gång jag ser ett avsnitt av How To Make It In America men ändå fortsätter jag titta. Skumma serier såna. Allt ska vara så överdrivet ballt och häftigt hela tiden. Trots att de två huvudsnubbarna är två losers utan utbildning verkar allt lösa sig hela tiden. Men värst tycker jag nog är att det känns som de lagt en jävla massa energi på att försöka få det att vara exakt som Entourage. Men men, shame on me för att jag ändå tittar antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Skötta allt träningmässigt igår, milen, gym och kost.. allt väl så långt minplussade också, däremot behöver jag komma in hårdare i plugget iom jag har 2 tentor att klara i början av nästa månad. Skärpning osv nu skulle jag vaknat vid 9 men stängde av alarmet i sömnen (inte konstigt, drömde att jag och mowmow cyklade i solsken och tog sådär glada bilder på oss själva) så nu ska jag ut gå milen innan lunch sen gymmet. Så gött för då har man bara grind/plugg kvar efter även om jag inte kmr plugga bra =((( Tung period nu faktiskt, själva gympassen är svinbra men får inte in så många h sömn som jag behöver om jag ska vara i skolan. Lyckas aldrig somna i tid, detta resulterar i att jag är dödstrött direkt efter gymmet (annars är jag svinpigg efter pga min överkänslighet mot endorfiner) vilket suger för både grind och plugg en sista meningslös liten bit av mitt liv är att igårkväll så kikade jag på PT utbildningar i australien och USA. Läste lite snabbt om alkoholåldern i USA och det tog mig seriöst 15-20 sekunder och att jag räknade från 1989-2010 innan jag kom på att jag är 21 år gammal. RIKTIGT sjuk känsla nu ut och gå, PEACE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Tycker Ola var det enda positiva med Sverige igår, utöver läget han obv skulle ha satt då. Inte varit imponerad av honom alls innan men igår visade han lite kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 bump idag skötte jag allt jag skulle. jag förlorade några tuss på pokerz. jag är sjukt sugen på dra en resa till jordanien/egypten alt kombinera dessa antingen i nov eller januari. om jag inte gulat totalt tills dess dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 idag skötte jag allt jag skulle. jag förlorade några tuss på pokerz. jag är sjukt sugen på dra en resa till jordanien/egypten alt kombinera dessa antingen i nov eller januari. om jag inte gulat totalt tills dess dvs Duktig pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Blir tiltad varje gång jag ser ett avsnitt av How To Make It In America men ändå fortsätter jag titta. Skumma serier såna. . Tycker det är riktigt skön jag! Ett tips, Tanka Lie to me, Sjukt nötig serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 kenny, malta emop osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Sägs att Egypten ska vara väldigt smutsigt osv, hört flera som varit mkt missnöjda. Går man utanför hotellen å äter så blir man instasjuk typ. Joina London mitten av november istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 vad fan ska du göra där? Förenade staterna imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts