Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

lol helt sjukt, funderar om jag ska göra om detta till en pokerdagbok snart :ola:

 

come on meta, jag är ju snart BE sen i juni jö!

 

Började en kreatinkur samt 5kgs deff period nu, målet är 3veckor och det kmr bli hardcore så bara coleman fattar!

 

Idag; kvargfrulle, 6km till skolan, 4km hem från skolan, chili con carne (kidneybönor) och majs sen bröstpass+30min crosstrainern om ca 1h.

 

 

 

 

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deffa inte för hårt bara mtp att kreatin kommer binda lite vatten osv. Så skitsamma om vikten står stilla i början.

 

Själv har jag börjat flåsa jättetungt för minsta lilla :mrgreen: Märker verkligen enorm skillnad mot när jag vägde 83-84. Fattar bara inte var jag ska få in cardio när jag redan kör 4-5 gympass varje vecka. Avskyr att köra det direkt efter styrkepass men snart finns det nog inget val :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VARFÖR KAN JAG INTE SE PARADISE HOTEL NU?!?!?!?!? viasat demand, fufufufuufufufu

 

Feel u man... Missade oxå premiären ikväll, skulle sen glida in på tv6play tänkte jag, men IKKE, då va man tvungen att gå till viasat on demand. Bestämde mig för att investera 49 kr eller mer/månad för att få access, skriver in alla uppgifterna o trycker på köp. BOOOM, då står det att mitt visa (swedbank) inte e verifierat, vilket det är... Ingen PH idag alltså:S

FML

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir tiltad varje gång jag ser ett avsnitt av How To Make It In America men ändå fortsätter jag titta. Skumma serier såna.

 

Allt ska vara så överdrivet ballt och häftigt hela tiden. Trots att de två huvudsnubbarna är två losers utan utbildning verkar allt lösa sig hela tiden. Men värst tycker jag nog är att det känns som de lagt en jävla massa energi på att försöka få det att vara exakt som Entourage.

 

Men men, shame on me för att jag ändå tittar antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skötta allt träningmässigt igår, milen, gym och kost.. allt väl så långt

 

minplussade också, däremot behöver jag komma in hårdare i plugget iom jag har 2 tentor att klara i början av nästa månad. Skärpning osv

 

nu skulle jag vaknat vid 9 men stängde av alarmet i sömnen (inte konstigt, drömde att jag och mowmow cyklade i solsken och tog sådär glada bilder på oss själva) så nu ska jag ut gå milen innan lunch sen gymmet.

Så gött för då har man bara grind/plugg kvar efter även om jag inte kmr plugga bra =(((

 

Tung period nu faktiskt, själva gympassen är svinbra men får inte in så många h sömn som jag behöver om jag ska vara i skolan. Lyckas aldrig somna i tid, detta resulterar i att jag är dödstrött direkt efter gymmet (annars är jag svinpigg efter pga min överkänslighet mot endorfiner) vilket suger för både grind och plugg :S

 

en sista meningslös liten bit av mitt liv är att igårkväll så kikade jag på PT utbildningar i australien och USA. Läste lite snabbt om alkoholåldern i USA och det tog mig seriöst 15-20 sekunder och att jag räknade från 1989-2010 innan jag kom på att jag är 21 år gammal. RIKTIGT sjuk känsla

 

nu ut och gå, PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...