Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Läste om någon kille som körde astmamedicin för hästar eller nått sånt liknande, han var tvungen att hålla koll på sin kroppstemperatur 3 gånger om dagen för att inte säcka ihop. Verkade dock ge en del avkstning, kanske kan vara något att krydda deffen med? Living on the edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste om någon kille som körde astmamedicin för hästar eller nått sånt liknande, han var tvungen att hålla koll på sin kroppstemperatur 3 gånger om dagen för att inte säcka ihop. Verkade dock ge en del avkstning, kanske kan vara något att krydda deffen med? Living on the edge.

 

clea, typ vanligaste deffpreppen.. meta visade något härromdagen dock som var mer hardcore. Fanns i dynamit förr, gick in i mitokondrierna och fuckade ATP produktionen så de krävdes mer energi. Man kunde tydligen gå ner 1kg om dagen, vore coolt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Likadant i Lund, även kul att enda bänkpresställningen varit i sönder två veckor nu. Vad är det för maskiner i Hbg?

 

Om du menar märke är nog allt Techno Gym. En gång var en maskin sönder i över en månad för att fabriken i Italien där reservdelarna gjordes hade semesterstängt :roll:

 

ath i styrka, atl i vikt och couscous är en nyupptäckt nöt... nykter helg med grind plugg och träning, känns grejt ändå!

 

Hehe låter som du smygpreppar utan att berätta för farbror Meta ;) Själv är man ATH i både styrka och fetma så lite mer logiskt där.

 

Läste om någon kille som körde astmamedicin för hästar eller nått sånt liknande, han var tvungen att hålla koll på sin kroppstemperatur 3 gånger om dagen för att inte säcka ihop. Verkade dock ge en del avkstning, kanske kan vara något att krydda deffen med? Living on the edge.

 

Mm Clenbuterol kanske. Om hestar nu preppar på det 8-)

 

clea, typ vanligaste deffpreppen.. meta visade något härromdagen dock som var mer hardcore. Fanns i dynamit förr, gick in i mitokondrierna och fuckade ATP produktionen så de krävdes mer energi. Man kunde tydligen gå ner 1kg om dagen, vore coolt

 

DNP. Tror jag passar på det :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela killen 650händer på ett bord.. en gång i livet osv

 

Boss $2000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 960102

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BTN/SB: $7101.08

Hero (BB): $8213.01

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is BB with A :spade: A :heart:

BTN/SB raises to $60, Hero raises to $220, BTN/SB raises to $550, Hero raises to $1375, BTN/SB calls $825

 

Flop: ($2750.00) 6 :heart: 9 :heart: 8 :heart:(2 players)

Hero bets $1322.00, BTN/SB calls $1322

 

Turn: ($5394.00) T :diamond:(2 players)

Hero checks, BTN/SB bets $4404.08, Hero calls $4404.08

 

River: ($14202.16) 4 :heart:(2 players)

 

Final Pot: $14202.16

BTN/SB shows K :heart: 4 :diamond:

Hero shows A :spade: A :heart:

Hero wins $14197.16

(Rake: $5.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ath i styrka, atl i vikt och couscous är en nyupptäckt nöt... nykter helg med grind plugg och träning, känns grejt ändå!

 

CousCous är verkligen nuts, skulle kunna leva på det och bea. Kan verkligen ha till allt. :)

 

Om du menar märke är nog allt Techno Gym. En gång var en maskin sönder i över en månad för att fabriken i Italien där reservdelarna gjordes hade semesterstängt :roll:

 

Okej samma skit här, de kör väl antagligen det överallt. De har en del riktigt konstiga maskiner i.a.f. Gillar knappt någon av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när det kmr till fotboll, ja då e inte meta att leka me!

 

sugen på håkan hellström i lund metis?;)

 

Kan gärna skämta och ta emot pikar från polare som är riktiga supportrar, inga problem. Men jag blir riktigt tiltad när folk man inte känner, som dessutom bara dyker upp så fort det går bra för en gångs skull, ska dryga sig. Och inte ens kan stå för att dem drygar sig på det. Nej tack.

 

Hehe nej tack, inget för mig omss! Enda anledningen skulle vara HHs fina toksågningar av Idol :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smått pinsamt på gymet idag...en helt random snubbe kommer fram till mig och frågar om jag hade kul ute i lördags. Han hade känt igen mig och tänkte hälsa men "fyfaaan va full du var, du var helt inne i din egen värld" så han sket i det. Jag har dock inte minsta lilla minneslucka så det såg nog säkert bara värre ut än vad det var...jag är aldrig full :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smått pinsamt på gymet idag...en helt random snubbe kommer fram till mig och frågar om jag hade kul ute i lördags. Han hade känt igen mig och tänkte hälsa men "fyfaaan va full du var, du var helt inne i din egen värld" så han sket i det. Jag har dock inte minsta lilla minneslucka så det såg nog säkert bara värre ut än vad det var...jag är aldrig full :oops:

 

såååååja nu börjar du fatta hur det går till i vimmlet ;)

 

Fan ligger och borde verkligen dödsplugga inför tentan som jag med största sannolikhet ändå kmr faila. Ist ligger jag och peppar på skidresor i vinter :S

 

Finns en resa med lunds studenter som skulle varit sick, det dryga är att alla jag gick med i lund skiter i den pga skola. Blir löjligt tiltad och försöker styra något eget som så många gånger förr

 

Någon som har koll får gärna shippa alternativ, kraven är;

Lägenhet (eller att man iaf kan stöka en del utan bli utkickad)

Alperna

Någon ort med mkt bra fest, typ St Anton

Gå vara 6 pers eller fler

Bra åkning obv

Resan blir så billig som möjligt (ju fler som har råd joina - mer fun liksom, även IRLare)

Jag personligen har inget emot åka buss om den är något sådär modern med uttag osv om de är stor prisskillnad

 

hit me pliz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...