Starfitter Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 sautan så stökigt de bleee.. väntar bara på meta, upandcoming, poddna atm sen tar vi över CC (tror typ ingen kmr in) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 kmr du nu lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 (redigerade) c Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 kommer om 2h plan för kvällen? Planen är att det inte är någon plan! Har t.o.m jag lärt mig av att läsa här ps , ÅÅÅIIHHHJEEE FLYGPLAN !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Planen är att det inte är någon plan! Har t.o.m jag lärt mig av att läsa här ps , ÅÅÅIIHHHJEEE FLYGPLAN !!!! Luppens Hjältar hela dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Kallt e att vakna med dirre och missa PF-fest...FML. Eller FMM snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Meta, hur ser en deffdag ut för dig? Och jag vet dra ner grymt på kolhydraterna osv, men vad äter du under deff? Morgon,förmiddag,eftermiddag,kväll? Ge mig exempel om du orkar:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Meta, hur ser en deffdag ut för dig? Och jag vet dra ner grymt på kolhydraterna osv, men vad äter du under deff? Morgon,förmiddag,eftermiddag,kväll? Ge mig exempel om du orkar:-) 7 elk brew sen 3 elk brew sen efter det 5 elks till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 7 elk brew sen 3 elk brew sen efter det 5 elks till! nej förlåt trodde du skrev till stjärn fittan sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emokid Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 waddle waddle away.. da da da da ps. got any grapes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Luppens Hjältar hela dan! för full för att inte länka hoppas de e okej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 för full för att inte länka hoppas de e okej För full för att kunna länka snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 För full för att kunna länka snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 det blev en ganska konstig kväll igår tror jag... ; spelade munspel på CC ; blev utslängd från slagthuset trots att vi hade vip och sånt ; sprang på halv svenskaspeleliten på KB ; slog en volt i bar övekropp ner för en uppblåsbar grej på festivalen ; HH och najvik däckade innan 6 ; just nu är jag sådär bakfull så jag inte ens.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 det blev en ganska konstig kväll igår tror jag... ; spelade munspel på CC ; blev utslängd från slagthuset trots att vi hade vip och sånt ; sprang på halv svenskaspeleliten på KB ; slog en volt i bar övekropp ner för en uppblåsbar grej på festivalen ; HH och najvik däckade innan 6 ; just nu är jag sådär bakfull så jag inte ens.... haha jag hade fan glömt bort din samurajvolt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 kom på en roligt sak... första handen på cc igår, utg limpar, upandcoming slår upp jag ser slynorna och 3betar, dehman ställer och jag vinner flirren de roliga i detta är att upandcoming påstod sig vikt JJ, not so baller sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 de roliga i detta är att upandcoming påstod sig vikt JJ, not so baller sas Sick fold, not so gto on cc so to speak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 det blev en ganska konstig kväll igår tror jag... ; spelade munspel på CC ; blev utslängd från slagthuset trots att vi hade vip och sånt ; sprang på halv svenskaspeleliten på KB ; slog en volt i bar övekropp ner för en uppblåsbar grej på festivalen ; HH och najvik däckade innan 6 ; just nu är jag sådär bakfull så jag inte ens.... ; fylleslaskat bort starfitters pengar men misslyckades göra av med mina egna... ; vodkade en del på KB ; blev semivåldtagen av en tjej på dansgolvet ; blev utslängd från slagthuset trots att vi hade vip och sånt ; räddad av pistolen (jag är evigt tacksam för detta) ; väckt av ett barn ; jag är pigg nu, dags att öppna ett full ring borden... Tack för en jävligt nice kväll gubbz! Va riktigt kul! Stör mig på att jag inte kan va med på ett tag nu... Ni får komma ner till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 ; fylleslaskat bort starfitters pengar men misslyckades göra av med mina egna... ; vodkade en del på KB ; blev semivåldtagen av en tjej på dansgolvet ; blev utslängd från slagthuset trots att vi hade vip och sånt ; räddad av pistolen (jag är evigt tacksam för detta) ; väckt av ett barn ; jag är pigg nu, dags att öppna ett full ring borden... Tack för en jävligt nice kväll gubbz! Va riktigt kul! Stör mig på att jag inte kan va med på ett tag nu... Ni får komma ner till mig... lulz, blev du också utslängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 lulz, blev du också utslängd? [X] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Hur fan kunde jag missa detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Jag mår så löjligt dåligt, måste med S och stå i regnet och kolla på melissa horn FML HAHAHAHHAHAHA Man eller mus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Jag mår så löjligt dåligt, måste med S och stå i regnet och kolla på melissa horn FML Stackare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts