Metaddict Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2010 Mkt mkt bra bröstpass idag! Körde även 4 set vänster biceps på Ronnies vis Fick ett riktigt långt sms idag från min före detta vän. Det tog honom tydligen 9 dagar att inse att man inte hotar och slår till en kompis. Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Crosspost i brist på liv: SPAM SPAM SPAM (riktat till Kroon som fattar, och om han sågar inte bara säger "usch man hör ju inte vad de sjunger") Världens mest passande bandnamn, Theory in Practice Vissa av deras riff har jag inte ens fattat efter säkert 100 lyssningar. Inte som exempelvis Meshuggah som gör sjukt komplex musik men där man ändå greppar polyrytmiken lite smått efter ett antal lyssningar. Gudarna. Origin. Necrophagist. Necrophagistmedley med nya trummisen. Någon slags bluesgroovig tech death med Revocation. Obscura. George "Overklig Trummis" Kollias. Nog med mesmetal nu. Ingested Bonus! Citera
Teh_MoUsE Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Starfitter efterfråga en paintbild i min db och blev lite sugen. Kom inte på någon bra text till bilden så låter den tala för sig själv Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Inmundigar just nu maltodextrin, EAA, taurin, koffein och BETA ALANIN. Snart dags för benpass Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Inmundigar just nu maltodextrin, EAA, taurin, koffein och BETA ALANIN. Snart dags för benpass I shorts dessutom! Citera
ViktorH Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Inmundigar just nu maltodextrin, EAA, taurin, koffein och BETA ALANIN. Snart dags för benpass friskis eller var kör du? Citera
najvik Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Tack för Ingested metameta! Vem behöver pre workout stuff när man har Ingested(ok lite betaalinin slinker väl ner)... Citera
Starfitter Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 meta meta meta, drar ner 36 gig BB filmer nu. Känner mig riktigt tjock efter helgen lol Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 benpass på malmöfronten också!! Ladbrokes-shortsen gjorde susen Vill inte ha den där dödsträningsvärken du snackade om som sitter i en vecka så jag ökar vikt och antal sets i väldigt lugn takt. Men fysatan va 15reppare i benpressen är jobbigt friskis eller var kör du? TwentyFOH Seven aight! Gick dock på Friskis innan. 24/7 suger riktigt fett egentligen, jag diggar bara friheten att kunna träna dygnet runt 365 dagar om året. Tack för Ingested metameta! Vem behöver pre workout stuff när man har Ingested(ok lite betaalinin slinker väl ner)... Hm allvar? Du menar väl inte att jag inte är den enda här som lyssnar på sånt trots allt? Citera
Starfitter Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 you got me sas såg nyss robin med luvan, 7 av 10 metacurls! Sevärd mao Jag har f.ö lolat lite på svs senaste dagarna, varit för trött för att lira bra poker på entraction.. Är iaf upp 8k sek på 2/4 och 2.5/5, allt på HHs vis såklart! Citera
Starfitter Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 hahah känns så sjukt att varken jag eller meta ever postar något om poker. Ska försöka fylleuppdatera så gott det går och köra lite hardcoregrind perioder snart också! kan iaf förtälja att jag lyckades med konsttycket att tima ut en millisekund innan jag skulle shippade in för 230bb effektivt med nötfärgen som nöt på turn i 3betad pott när jag craiar.. internet som dog, mkt mkt mkt mkt tiltande Citera
Metaddict Postad 27 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2010 Poker? Nötpass på gymet idag dock Citera
Snygglenn Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 siesta i helgen, blire nån från landskronas gtoelit på besök eller? Citera
Snygglenn Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 i wish, tänkte men har biljetter till tiesto imorgon och en kvinna på besök ikv edit: kom på att du inte menade mig , fml =( hah jodå kenny, menade faktiskt dig pma om du ångrar dig Citera
Starfitter Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 hah jodå kenny, menade faktiskt dig pma om du ångrar dig tack kkkkkk åk till p&l ist så blir det hestafest där! edit: tog 105 kg i bänk idag, liiiightweight! Citera
Metaddict Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2010 Suck...var nån het fest på G imorrn. Känt mig riktigt taggad. Så visar det sig att idiotfittan som slog till mig för två veckor sen ska dit. Nu tappade jag verkligen suget. Visste direkt att det skulle bli såhär då typ alla vi umgås med är gemensamma bekanta. TILT. Kan ju inte vinna. Går jag dit så kommer det vara skitjobbigt att han är där och det kommer bli riktigt stelt när man ska försöka undvika varandra hela kvällen. Drar jag INTE dit har jag förlorat ännu mer, Helsingborg är inte SÅ jävla stort och jag känner verkligen inte tillräckligt mycket folk här för att bara byta bekantskapskrets. Dessutom gillar jag ju att festa med de andra som ska dit. Så sjukt trött på alla idioter som inte kan bete sig och pissar på ens vänskap. Citera
Mecklenburgare Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Suck...var nån het fest på G imorrn. Känt mig riktigt taggad. Så visar det sig att idiotfittan som slog till mig för två veckor sen ska dit. Nu tappade jag verkligen suget. Visste direkt att det skulle bli såhär då typ alla vi umgås med är gemensamma bekanta. TILT. Kan ju inte vinna. Går jag dit så kommer det vara skitjobbigt att han är där och det kommer bli riktigt stelt när man ska försöka undvika varandra hela kvällen. Drar jag INTE dit har jag förlorat ännu mer, Helsingborg är inte SÅ jävla stort och jag känner verkligen inte tillräckligt mycket folk här för att bara byta bekantskapskrets. Dessutom gillar jag ju att festa med de andra som ska dit. Så sjukt trött på alla idioter som inte kan bete sig och pissar på ens vänskap. Borde inte dina bekanta sympatisera med dig? Om det nu var så farligt så ut med fanskapet. Citera
Metaddict Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2010 Borde inte dina bekanta sympatisera med dig? Om det nu var så farligt så ut med fanskapet. Jo alla är väl överens. Det är väl ingen som kan påstå att det är rätt att hota och sen slå till sina vänner Men jag kan inte ha något emot att andra inte vill säga upp bekantskapen med idioten. Han har ju inte gjort dem något. Hade kanske varit annorlunda om det varit något riktigt sjukt han gjort, typ slagit ner mig bakifrån och börjat sparka på mig när jag låg ner. Var väl mest tur att han slår så löst och var packad på köpet. Citera
Sladdafan Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 En annan testade ju Rage på Metas vis innan idag Förväntade mig stick i fingarna osv Körde lite marklyft o sen vid andra ryggövningen känner man en lite lätt huvudvärk som blir väldigt påtaglig efter ett tag. Svettas som fan o blir helt snurrig. Drar iväg o dricker vatten. Har allri svimmat men kan tänka mig att detta kändes precis som de känns innan man svimmar. Vingar till toan o spyr som en gris o får avbryta passet. Rage Citera
Metaddict Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2010 Vilken jävla kung Ruhl är Bäst är mitt i benpressen En annan testade ju Rage på Metas vis innan idag Förväntade mig stick i fingarna osv Körde lite marklyft o sen vid andra ryggövningen känner man en lite lätt huvudvärk som blir väldigt påtaglig efter ett tag. Svettas som fan o blir helt snurrig. Drar iväg o dricker vatten. Har allri svimmat men kan tänka mig att detta kändes precis som de känns innan man svimmar. Vingar till toan o spyr som en gris o får avbryta passet. Rage Låter snarare som mensvärk Citera
najvik Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 vilket jävla svin... Kan tänka mig att magen blir ngt orolig när man trycker det han gör... edit...wtf, han rökar... Citera
Starfitter Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 sjukaste kvällen, jag drack som vanligt men på något vis blev jag waaaay 2 hestafull och däckade vid 11 tiden... kaptenen blev sjösjuk omss bläää har ångest nu Citera
Recommended Posts