_mowmow Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Det var ett fasligt tjat om kassa regs hela tiden här Citera
schumme Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Helsingborgare, trevligt, lirar du nåt på klubbarna i närheten? Citera
FriSoren Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Har spelat på goalwin sen ett bra tag tillbaka, och de där med att uttagen tar lång tid är tyvärr standard. Har fått ett uttag av ca 10 i tid. Annars är det vanligt med 10-21 dagars väntan i princip. Har däremot alltid fått mina pengar förr eller senare:) Det om likviditet vet jag inget om däremot. moneybookers och ut går perfekt för mig Citera
Jimmy_Pistol Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Ni har ju nära till Katslösa Poker. där är sweet! Citera
schumme Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Ni har ju nära till Katslösa Poker. där är sweet! I know, jag e där varje vecka. Citera
Metaddict Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Det var ett fasligt tjat om kassa regs hela tiden här Kanske har ändrats, alla regs är asbra? Helsingborgare, trevligt, lirar du nåt på klubbarna i närheten? Lirar extremt sällan live faktiskt. Citera
Metaddict Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Meta, msn request! MVH Mikael Bara för din dröm ska jag skicka PM till dig! Citera
Metaddict Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Snart stor hest, grattis!!! Ty ty! Om jag bara kunde bli klad hest och snel hest med Citera
Metaddict Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Nu börjar jag få ont i båda mina knän även när jag inte ens gör något. FML, även innan jag fick problem med knäna oroade jag mig över att någon gång behöva operera dem. Därför jag skjutit upp att kolla vad som är problemet nu i evigheter Citera
_mowmow Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Nej man tycker det är lite lol-varning at whina på alla reg är så kassa. Låt dom tro att dom är bra istället! Citera
Metaddict Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2010 Nej man tycker det är lite lol-varning at whina på alla reg är så kassa. Låt dom tro att dom är bra istället! Tvivlar på att någon reg läser min kommentar här och går från att tro att han är kung till att inse att han suger Citera
NikLasVegas Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Grattis Meta. Fattar inte hur du kan vara i Thai atm. Förstår verkligen inte hur inte alla kan vela vara i Sthlm... Citera
Metaddict Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Underbar felskrivning av SVTs textTV: "Wigans mål kom efter en indianare i Dirk Kuyt" :lol: Det jag alltid har sagt ju, Liverpool är gay Grattis Meta. Fattar inte hur du kan vara i Thai atm. Förstår verkligen inte hur inte alla kan vela vara i Sthlm... Tackar Dock är jag ju i Helsingborg! Druckit för mycket ren vodka på Johnny62s vis? Citera
Metaddict Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Firat med ett fint ryggpass (och baksida axlar) så jag sitter och håller på att spy nu. De e fan hardcore Snart ska vi ut och middagstura som bara vi Helsingborgare kan! I detta fallet är dock "tura" ett verb och det man kallar att åka färjan mellan Helsingborg-Helsingör (antar att ingen av er norrbaggar hade någon aning om det). Bara för att understryka hur nära jag bor: det tar ca 20 minuter till Helsingör med en stor och långsam färja. Jag bor tillochmed så nära att min mobil ibland går över till danska nätet om jag är nere vid havet Gissar på någon form av biff med något potatisaktigt (och bea?) och en glass eller dylikt till efterrätt...och minst en cola. Yay! Citera
Mecklenburgare Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Firat med ett fint ryggpass (och baksida axlar) så jag sitter och håller på att spy nu. De e fan hardcore Snart ska vi ut och middagstura som bara vi Helsingborgare kan! I detta fallet är dock "tura" ett verb och det man kallar att åka färjan mellan Helsingborg-Helsingör (antar att ingen av er norrbaggar hade någon aning om det). Bara för att understryka hur nära jag bor: det tar ca 20 minuter till Helsingör med en stor och långsam färja. Jag bor tillochmed så nära att min mobil ibland går över till danska nätet om jag är nere vid havet Gissar på någon form av biff med något potatisaktigt (och bea?) och en glass eller dylikt till efterrätt...och minst en cola. Yay! Låter fint, kan ju droppa in på Citygirls också, förbränna lite. Citera
Metaddict Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Låter fint, kan ju droppa in på Citygirls också, förbränna lite. Haha! Dels ska vi inte av i Helsingör och dels vet jag inte om resten av familjen hade varit SÅ sugna på det Citera
Metaddict Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Note to self: Aldrig mer ryggpass på dagar jag inte bara ska hem och vila efter. Det var riktigt kämpigt ett tag under middagen. Varit en bra dag annars får man väl säga. Tråkigt att inte fira med flickvännen bara men hon ringde och sjöng för mig iaf Citera
Mecklenburgare Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Haha! Dels ska vi inte av i Helsingör och dels vet jag inte om resten av familjen hade varit SÅ sugna på det Vet hur det är, familjen ska alltid förstöra det roliga. Citera
NikLasVegas Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Tackar Dock är jag ju i Helsingborg! Druckit för mycket ren vodka på Johnny62s vis? Tidig morgon för mig när jag skrev det där. Klart man inte är med i matchen. Hursomhaver ska jag till McDonalds nu... Citera
Metaddict Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Var så säker hela dagen på att United skulle gå vidare. Men trodde inte vi skulle vara så fantastiska och tokförnedra Milan såhär 4-0 var verkligen ett styrkebesked! Satt på en pub/restaurant med två polare och åtnjöt en förvånansvärt god planka med potatismos, BEARNAISESÅS, och sjukt nog två stycken kycklingfiléer. Kunde varit värre. Höll lite halvt på Real innan faktiskt men jag fick nog när dem la 2 miljarder på att trissa upp spelarpriserna trots att de egentligen inte har några pengar. Tydligen var de usla med idag så jag känner nästan att det är lika gott åt dem. Undrar om Ronaldo är nöjd nu egentligen Även kört ett gympass idag med triceps och vader. Ändrat om litegrann och börjat köra mer Arnold-inspirerat Idag var första passet jag var tillbaka på samma nivåer som innan jag drog till Thailand med. De e najs. Lite sliten i kroppen just nu men annars har det varit en riktigt bra dag idag! Citera
FriSoren Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 klart man höll på real. finalen på deras hemmaplan, skulle vara så stört roligt å se dom få spö i den machen vs typ barcelona. Citera
Staash Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Usla? Såg inte matchen, men hörde annat. En polare började messet med att håna mig men skrev sen att dom kunde vunnit med mååååånga mål.. Oerhört bittert oavsett. Sjukt najs att man tog den klassiska säkringen och bettade på oavgjort, blev åtminstone 850 kronor rikare. En liten tröst i misären! Citera
Metaddict Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Var hos tandläkaren idag. Av de fyra visdomständer jag hade från början var två "normala" medan två växte riktigt jävla snett. Jag har dragit ut en av de sneda på käkkirurgen hos lasarettet här eftersom det krävs riktiga specialproffz. Jag fick tid hos min tandläkare om 11 dagar för att dra ut den första av de som växer normalt. Jag står i väntelista hos käkkirurgen för att dra ut den kvarvarande felväxande visdomstanden. Någon som vill gissa hur lång väntetid det är? klart man höll på real. finalen på deras hemmaplan, skulle vara så stört roligt å se dom få spö i den machen vs typ barcelona. Eller ännu bättre, United åker till Madrid och krossar Real! Usla? Såg inte matchen, men hörde annat. En polare började messet med att håna mig men skrev sen att dom kunde vunnit med mååååånga mål.. Oerhört bittert oavsett. Sjukt najs att man tog den klassiska säkringen och bettade på oavgjort, blev åtminstone 850 kronor rikare. En liten tröst i misären! Farsan som sa det, och han håller tillochmed på Real. Men jag såg obv United själv så jag har ingen aning. Citera
Recommended Posts