Soni Postad 15 Juli , 2013 Rapport Postad 15 Juli , 2013 Bara för båda spelar /4 betyder de väl inte att de har vevats vid borden? Åh gud. Har vi vevat nåt på 2-4? Jag trodde det stod "Har det vevats nåt på 2-4":lol: Får lugna mig med rökat nu:shock: Citera
Metaddict Postad 15 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2013 Åh gud. Jag trodde det stod "Har det vevats nåt på 2-4":lol: Får lugna mig med rökat nu:shock: Citera
Metaddict Postad 16 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2013 Fint, ju mer man behöver banta inför Gustafsson desto bättre Citera
Metaddict Postad 17 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2013 RIP, riktigt sorgligt Citera
urmy Postad 18 Juli , 2013 Rapport Postad 18 Juli , 2013 RIP, riktigt sorgligt denna post känns rimlig. Citera
Metaddict Postad 18 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2013 Njae, dem som vet vem det är vet, och det var riktat till dem Sånt här brukar alltid komma fram rätt fort ändå. Citera
cab Postad 18 Juli , 2013 Rapport Postad 18 Juli , 2013 Njae, dem som vet vem det är vet, och det var riktat till dem Sånt här brukar alltid komma fram rätt fort ändå. Hade väl funkat att skicka PM om du inte vill att andra ska veta... Citera
killerwolf Postad 18 Juli , 2013 Rapport Postad 18 Juli , 2013 Njae, dem som vet vem det är vet, och det var riktat till dem Sånt här brukar alltid komma fram rätt fort ändå. =( Citera
Metaddict Postad 18 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2013 Hade väl funkat att skicka PM om du inte vill att andra ska veta... Hade väl funkat men det var inte en personlig vän till mig och då tycker jag inte det är min grej att säga till nån vem det är helt enkelt. De som kände honom får ta det när de orkar. Citera
urmy Postad 18 Juli , 2013 Rapport Postad 18 Juli , 2013 Hade väl funkat att skicka PM om du inte vill att andra ska veta... +1 Citera
Scaniac Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 Alla vet ju att meta hade vunnit ufc utan problem Citera
ViktorH Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 Alla vet ju att meta hade vunnit ufc utan problem scaniac kom till harmyntan å mucka istället! (nä men for realz, aldrig träffats så kom hit å festa!!) Citera
Metaddict Postad 21 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2013 Gah man hittar en b-rud ute som verkar sugen och som är riktigt riktigt fin men då verkar hon redan halvsugen på en god vän till en och allt är fuckatzzz! Ska man lära sig att fucka polaren, tänka på sig själv och försöka ragga ändå som alla andra "polare" eller ska man göra som jag gjorde och skita i det och dra hem istället? Citera
Metaddict Postad 21 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2013 Obv är rätt svar: skit i vilket och skit i dem och ha kul ändå, men om vi bortser från det obv svaret bara Citera
slowboy Postad 21 Juli , 2013 Rapport Postad 21 Juli , 2013 Gah man hittar en b-rud ute som verkar sugen och som är riktigt riktigt fin men då verkar hon redan halvsugen på en god vän till en och allt är fuckatzzz! Ska man lära sig att fucka polaren, tänka på sig själv och försöka ragga ändå som alla andra "polare" eller ska man göra som jag gjorde och skita i det och dra hem istället? Är det såhär världen är nuförtiden Citera
ViktorH Postad 21 Juli , 2013 Rapport Postad 21 Juli , 2013 Är det såhär världen är nuförtiden nej jag tror världen är mer oskyldig än så. du kan väl fråga dig vad "polaren" hade gjort och utgå ifrån samma hederskodex. Blir "polaren" slagen av vad som hänt så inser han väl förr eller senare att han hade gjort samma sak. Kan nån göra dagboksdelen privat? jag har 180 fyllehistorier på lager, samtliga kräver privat dagboksdel. 50 shades of gay. Citera
DonkeyStyle Postad 21 Juli , 2013 Rapport Postad 21 Juli , 2013 Måste säga hur jag anser att korrekt uppförande ska te sig! Är det så att din "polare" känner tjejen sen innan och har utvecklat någon form av känslomässiga band så måste man hedra sin bro, Är det däremot så att denna brud är ny för kvällen eller i gänget så är det hela en tävling i min mening. Den som är först till kvarn osv! Citera
ViktorH Postad 21 Juli , 2013 Rapport Postad 21 Juli , 2013 Undrar om det är jag som är "en god vän" i historian.. Citera
Metaddict Postad 21 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2013 Måste säga hur jag anser att korrekt uppförande ska te sig!Är det så att din "polare" känner tjejen sen innan och har utvecklat någon form av känslomässiga band så måste man hedra sin bro, Är det däremot så att denna brud är ny för kvällen eller i gänget så är det hela en tävling i min mening. Den som är först till kvarn osv! Precis! Jag var tyvärr för full för att fatta att det i detta fall hade varit fritt fram att "tävla" så jag gjorde vad alla efterblivna retards hade gjort. Drar hem själv och skriver om det på PF Ska göra ett försök och se om det kan gå att lösa i efterhand dock Citera
Metaddict Postad 21 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2013 Ok, stalkat fram tjejen från igår på Facebook nu. Litar inte alltid på min förmåga att bedöma tjejers utseende på fyllan men jag kom ihåg rätt! Så sjuuukt jävla fin!! Hur länge är GTO att vänta innan jag skriver till henne på facebook? För jag kommer inte vänta tills vi springer in i varandra ute igen, det är hon alldeles för fin för Och jag är redan nu mentalt förberedd på att bli dissad när jag skriver, men jag måste ju chansa. Skriver jag för tidigt blir det nog "hm lite creepy att han redan letat upp mig och skriver" men om jag väntar för länge lär hon (om hon inte redan gjort det) ha glömt att hon ens träffade mig Citera
Recommended Posts