Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

Postad
Testade ryktesfunktionen på dig. Synd att det inte syns vad jag skrev...

Men TILTA mig! Vad fan är det för nåt? Har du nån jävla extrapanel tillgänglig? Och isåfall: VARFÖR? ;)

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Föregående citat hänger tydligen inte med...

Formatera text någon?

Jag kladdar väl lite också då...

Edit: Det här var tydligen en multicitering av Psatiws post... ;)

man säger bara "point zero seven", krävs ingen doktor i språk för att sedan fatta att man faktiskt menar 0.07, men så säger man. :)

Men TILTA mig! Vad fan är det för nåt? Har du nån jävla extrapanel tillgänglig? Och isåfall: VARFÖR? ;)

Lite kul att multiciteringen ligger kvar i typ hundra år. Och ryktesgrejen är den röda lilla ikonen längst upp till höger vid varje post.

EDIT: Ett hjärta är det nog. Men vad vet jag om kärlek...?

Postad

Hm, verkar ju funka typ som det gamla syntaxen, det är skönt. Och multiciteringen är faktiskt riktigt najs.

Sjukt tiltande bara att man inte är AVANCERAD längre. Jag lägger nog ner poker nu. Jag är JÄTTEAVANCERAD FFS!!

Postad

Tiltar också på att när jag är längst ner på en sida, typ den här, så vill jag ha en direktlänk "ut" från den sidan, till gruppen ovanför, som sidan ligger i. Känns ju iskallt att behöva gå upp till toppen varje gång.

Postad
Tiltar också på att när jag är längst ner på en sida, typ den här, så vill jag ha en direktlänk "ut" från den sidan, till gruppen ovanför, som sidan ligger i. Känns ju iskallt att behöva gå upp till toppen varje gång.

Hittade detta med. Längst ner till höger, "Hoppa till..."

Postad

Från MSN:

Ett tag så dansade jag vinter os på stan i stockholm. Sen såg en polare nån göra det på teve

Eric says:

hahaha vad är det för dans?

Mats says:

Man kan dansa alla sporter som ingår i vinteros. Typ Långfärdsskridskor, störtlopp, skidor mm.

Rodel är det bästa, man ligger ner på marken och låtsas att man svänger i kurvorna. En gång gjorde jag det på plattan och hamnade i bråk med en knarkare som trodde att jag hånade honom.

Postad

beoeyyyyyyyyhowooooh det är lite snurgit bu det vrinnerr lite i vijntern men det är lignt -äbdå för rymdne ör alltid stor så man ahar alltid söser som ser bra utg mern stackars psawticaaaaaaaaaaaaaaa jssssssssts hrjeeej sweede

Postad

Looooooooooooooooooooooooooooooooooooool

Här Megaklonkar Man En Supertrippel för att sedan busta på den säkraste matchen Dock Klarar Inte Liverpool Att Göra Ett Uselt Mål I Första Halvlek

Hejdå Resa Till Bahamas

Blackburn v Liverpool [HTFT] 2/2 @ 2.8 10

West Ham v Portsmouth [HTFT] 2/2 @ 4.5

Tottenham Hotspur - Aston Villa [HTFT] X/2 @ 3.5

Crystal Palace - Sunderland [HTFT] X/2 @ 4.2

10 free bet @partybets * 185,22 = :(