psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Testade ryktesfunktionen på dig. Synd att det inte syns vad jag skrev... Men TILTA mig! Vad fan är det för nåt? Har du nån jävla extrapanel tillgänglig? Och isåfall: VARFÖR? Citera
Sansrom Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Föregående citat hänger tydligen inte med... Formatera text någon? Jag kladdar väl lite också då... Edit: Det här var tydligen en multicitering av Psatiws post... man säger bara "point zero seven", krävs ingen doktor i språk för att sedan fatta att man faktiskt menar 0.07, men så säger man. Men TILTA mig! Vad fan är det för nåt? Har du nån jävla extrapanel tillgänglig? Och isåfall: VARFÖR? Lite kul att multiciteringen ligger kvar i typ hundra år. Och ryktesgrejen är den röda lilla ikonen längst upp till höger vid varje post. EDIT: Ett hjärta är det nog. Men vad vet jag om kärlek...? Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Hmm, såg nu. Men fattade inte vad som hände. La iaf ut ett riktigt skönt rykte om dig i cyberspejs, Sansrom-fisk! Testa en Länk. Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Hm, verkar ju funka typ som det gamla syntaxen, det är skönt. Och multiciteringen är faktiskt riktigt najs. Sjukt tiltande bara att man inte är AVANCERAD längre. Jag lägger nog ner poker nu. Jag är JÄTTEAVANCERAD FFS!! Citera
Trolldeg Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Stort ... Blä, kunde man inte få det större än sådär. Jaja, det här blir säkert bra när man vant sig. Citera
Trolldeg Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Kul att tråden fick fem stjärnor nu. Kan man sortera topptrådar på forumet någonstans också kanske? Citera
Trolldeg Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Varför börjar jag "prenumerera" på alla jävla trådar jag svarar på. ASDF! Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Varför börjar jag "prenumerera" på alla jävla trådar jag svarar på. ASDF! LOL! Jag med. Jättetiltande! Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Tiltar också på att när jag är längst ner på en sida, typ den här, så vill jag ha en direktlänk "ut" från den sidan, till gruppen ovanför, som sidan ligger i. Känns ju iskallt att behöva gå upp till toppen varje gång. Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Och hur fan markerar man alla trådar i en grupp som lästa? Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Och hur fan markerar man alla trådar i en grupp som lästa? Hittade det. "Forumsverktyg" uppe till höger, och sen "Markera detta forum..." Citera
psatiw Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Tiltar också på att när jag är längst ner på en sida, typ den här, så vill jag ha en direktlänk "ut" från den sidan, till gruppen ovanför, som sidan ligger i. Känns ju iskallt att behöva gå upp till toppen varje gång. Hittade detta med. Längst ner till höger, "Hoppa till..." Citera
Albert Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Från MSN: Ett tag så dansade jag vinter os på stan i stockholm. Sen såg en polare nån göra det på teve Eric says: hahaha vad är det för dans? Mats says: Man kan dansa alla sporter som ingår i vinteros. Typ Långfärdsskridskor, störtlopp, skidor mm. Rodel är det bästa, man ligger ner på marken och låtsas att man svänger i kurvorna. En gång gjorde jag det på plattan och hamnade i bråk med en knarkare som trodde att jag hånade honom. Citera
Dave^ Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Sweet med en liten spam aktig tråd såhär en torsdagskväll. Känner att jag måste bidra med att upplysa om att i januari kommer mitt nintendo Wii, vad roligt! Citera
Loveless Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Comic Sans.... Arial black... Det här kan ju bli hur jobbigt som helst. Citera
Ost Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Varför börjar jag "prenumerera" på alla jävla trådar jag svarar på. ASDF! Fixas i kontrollpanelen... "redigera alternativ"... Citera
The Grand Bark Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Jag kom just på att en 12-årig Highland Park är satan så mycket bättre än TPTK. Skål tammefan! Och God Jul på er... Citera
Trolldeg Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 beoeyyyyyyyyhowooooh det är lite snurgit bu det vrinnerr lite i vijntern men det är lignt -äbdå för rymdne ör alltid stor så man ahar alltid söser som ser bra utg mern stackars psawticaaaaaaaaaaaaaaa jssssssssts hrjeeej sweede Citera
Infinitiv86 Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Looooooooooooooooooooooooooooooooooooool Här Megaklonkar Man En Supertrippel för att sedan busta på den säkraste matchen Dock Klarar Inte Liverpool Att Göra Ett Uselt Mål I Första Halvlek Hejdå Resa Till Bahamas Blackburn v Liverpool [HTFT] 2/2 @ 2.8 10 West Ham v Portsmouth [HTFT] 2/2 @ 4.5 Tottenham Hotspur - Aston Villa [HTFT] X/2 @ 3.5 Crystal Palace - Sunderland [HTFT] X/2 @ 4.2 10 free bet @partybets * 185,22 = Citera
bongoBerra Postad 31 December , 2006 Rapport Postad 31 December , 2006 Gott nytt år på er, förlorare. Citera
Goose_strike Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Hur kan du sitta vid datorn vid midnatt? Citera
Recommended Posts