Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Muhahaha, hur många är kvar från det gamla gardet? man måste ju logga in lite då och då för att behålla sitt medlemskap.

 

Men ni som känner igen mitt nick. hur e läget?

 

Tack, det är bara bra. :mrgreen:

 

Själv var jag väl det nya gardet på din tid. Liten och rädd.

 

Edit: Liten är jag fortfarande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det är bara bra. :mrgreen:

 

Själv var jag väl det nya gardet på din tid. Liten och rädd.

 

Edit: Liten är jag fortfarande

 

Nice, det finns fortfarande nicks man känner igen :)

 

blev lite rädd där ett tag, kände mig som "den gamle"

 

 

jag har precis ätit glass, vad gör ni?

 

det är ju så sjuuuuukt varmt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så otroligt kissinödig just nu, men av någon sjuk och pervers anledning gillar jag att hålla tillbaka det så länge jag kan.

 

Efter ett tag går känslan över bara för att komma tillbaka x3 vid nästa tillfälle.

 

har nu ej kissat sen i morse kl 8 (jag har rätt bra blåsa och kan faktiskt gå hela dagar utan att behöva kissa), men man har ju druckit kopiösa mängder vatten i denna värmen. Visst har man svettats, men jag tror ändå jag har mycket som vill ut.

 

Det kommer bli så skönt när jag väl kissar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så otroligt kissinödig just nu, men av någon sjuk och pervers anledning gillar jag att hålla tillbaka det så länge jag kan.

 

Efter ett tag går känslan över bara för att komma tillbaka x3 vid nästa tillfälle.

 

har nu ej kissat sen i morse kl 8 (jag har rätt bra blåsa och kan faktiskt gå hela dagar utan att behöva kissa), men man har ju druckit kopiösa mängder vatten i denna värmen. Visst har man svettats, men jag tror ändå jag har mycket som vill ut.

 

Det kommer bli så skönt när jag väl kissar :mrgreen:

 

 

Akta så du inte gör en "Tyko Brahe" Hans blåsa spängdes så han dog av urin i blodet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi hade tävling en gång vem som kunde kissa längst tid.

 

Vi drack så mycket vi kunde, och höll det inne så länge vi kunde.

 

jag vann med tiden 1 minut och 42 sekunder med jämn stråle.

 

:mrgreen:

 

sjuk kuriosa, min far pissar nästan så länge (och ibland säkert längre) VARJE kväll innan han sover. har räknat tiden några ggr i unga år..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som fattat det här med Ben & Jerry's? Den kostar ju typ 3 ggr mer än all annan glass, är den så mkt godare?

 

den frågan kan du ju ställa till allt

 

Är Audi värt så mycket mer än en Skoda? (samma fabrikat)

Är horan i sverige värd mer än den i baltikum? (samma fabrikat)

 

Glassen är helt klart godare än bigpack med tre smaker, men sen är det upp till dig som person. Själv tycker jag att Sia gör rätt god glass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
den frågan kan du ju ställa till allt

 

Är Audi värt så mycket mer än en Skoda? (samma fabrikat)

Är horan i sverige värd mer än den i baltikum? (samma fabrikat)

 

Glassen är helt klart godare än bigpack med tre smaker, men sen är det upp till dig som person. Själv tycker jag att Sia gör rätt god glass.

 

Ben & Jerrys är kanon, tre ggr fetare än vanlig glass och tre gånger sötare. Pröva Cookie-Dough...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv har semester två veckor nu. Åker till Amsterdam med tösen på tisdag, och kommer vara där 10 dagar.

 

 

fan vad skönt det är att ligga i soffan och känna att jag inte behöver jobba imorgon... åååååååååhhhhh vad skööööööönt

 

(och sen har man klonkat hem en turnering och några inköp i cash-games idag... livet leker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv har semester två veckor nu. Åker till Amsterdam med tösen på tisdag, och kommer vara där 10 dagar.

 

 

fan vad skönt det är att ligga i soffan och känna att jag inte behöver jobba imorgon... åååååååååhhhhh vad skööööööönt

 

(och sen har man klonkat hem en turnering och några inköp i cash-games idag... livet leker)

 

Va kul för dig då... *inte alls avis o har inte alls söndagsångest*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...