Kajjan Postad 25 Mars , 2005 Rapport Postad 25 Mars , 2005 å lite heinz ketchup till maten Mjölk är nog det godaste som finns i kombination me heinz, pasta å något köttigt tillbehör. //kajjan Citera
Swede Postad 27 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2005 jag har alltid varit besatt av felix "amerikansk dressing" den ar ju sa jakla god. Brukar tvinga morsan att skicka nagra tuber till USA da och da. Den passar till allt utom pasta. Har ocksa blivit en stor fan av majonaisse favorit just nu: barbeque chicken pizza, med majonnas pa sa jakla gott med en iskall cola Citera
Swede Postad 28 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2005 Idag nar jag kopte pizza kopte jag tva, bara for sakerhets skull. Har lagt den andra i kylen sa att jag har pizza imorgon ocksa. Amerikansk pizza ar dock sa mkt samre en den svenska. Fy fan vad jag saknar en gammal hederlig Capriociosa, eller Kebabpizza med extra vitlok. Finns aven en pizza pa en pizzeria i malmo uppkallad efter mig Innehaller: Bacon, Salami, Skinka, Champinjoner, Lok, och Agg. FY FAN vad den pizzan ar god Citera
NeoSlayer Postad 28 Mars , 2005 Rapport Postad 28 Mars , 2005 Finns aven en pizza pa en pizzeria i malmo uppkallad efter mig Innehaller: Bacon, Salami, Skinka, Champinjoner, Lok, och Agg. FY FAN vad den pizzan ar god Haha.. låter som om swede är lite sugen på att komma hem en sväng?? btw.. ägg?? på pizza? hur? kläckt i mitten eller vad? har alltid undrat vem som kom på den idén. Citera
Swede Postad 28 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2005 alltsa just den kombination som jag namnde ovan med agg ar sa jakla gott. mmmm agg o salami pa pizza. Agget, eller tva agg, ar klackta i mitten av pizzan. Citera
Swede Postad 28 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2005 nu ar det dags for snusk hehe, kolla in denna c==3 Citera
Rollin Postad 28 Mars , 2005 Rapport Postad 28 Mars , 2005 nu ar det dags for snusk hehe, kolla in denna c==3 lmao! Citera
Pokertomte Postad 28 Mars , 2005 Rapport Postad 28 Mars , 2005 nu ar det dags for snusk hehe, kolla in denna c==3 *rodna* snuskis där Citera
TANDEMCYKELN Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 Vänner, Nedanstående länk tar er till en film, där en tysk går på gatan och berättar om staden, livet eller vad det är. En person kommer upp bredvid tysken och vill vara med i TV. Detta gillar inte tysken, som helt sonika ger personen en mycket fet käftsmäll. Därefter fortsätter tysken att prata om staden, livet eller vad det är som om ingenting har hänt. Jag höll på att dö av skratt när jag såg filmen. http://www.chilloutzone.de/files/04062001.html Citera
cab19 Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 TANDEMCYKELN lol,han verkar vara kungen av något skumt kvarter i tyskland Citera
eurythmech Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 TANDEMCYKELN lol,han verkar vara kungen av något skumt kvarter i tyskland För att knyta an till en annan tråd: Av-genitiv i svenska är ganska störande också Citera
Swede Postad 1 April , 2005 Författare Rapport Postad 1 April , 2005 ap ap ap ap! De nu blir det lite val OT pa denna OT trad... forresten, ar den nagon annan som undrar varfor navelludd nastan alltid uteslutande ar blatt (eller nyanser av bla, t.ex. grabla)? Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 kan man inte säga oxymoron på svenska? jaha, nu borjar skallsorden mot mig komma. Et tu Brutus? et tu Brute va? men din javla fjollpotta. Du var sakert killen som satt langst bak i mellanstadiet och rattade alla. troligen mitt i prick som vanligt!! Citera
Papa Kubo Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Den studenttyp som rättar alla brukar väl ändå inte sitta längst bak? Där sitter tuffingarna och slöfockarna. Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Vänner, Nedanstående länk tar er till en film, där en tysk går på gatan och berättar om staden, livet eller vad det är. En person kommer upp bredvid tysken och vill vara med i TV. Detta gillar inte tysken, som helt sonika ger personen en mycket fet käftsmäll. Därefter fortsätter tysken att prata om staden, livet eller vad det är som om ingenting har hänt. Jag höll på att dö av skratt när jag såg filmen. http://www.chilloutzone.de/files/04062001.html Vilken snygg kille! Lite ofint och säga du bara men annars helt ok Citera
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Postad 4 April , 2005 jag skall lagga mig och sova strax. Maste vila upp mig infor mitt radioprogram Citera
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Robin Hood? Nu börjar du ju spåra ut. Citera
Swede Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Postad 4 April , 2005 tar fran de rika OT tradarna och ger till de fattiga Citera
Swede Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 jag har insett att jag skriver prov/tentor pa samma satt som jag spelar poker.. namligen valdigt Loose Aggressive!!! Haha, hade prov i min kurs "Art of Far East Asia" hade inte pluggat varst mkt, men eftersom det ar multiple choice sa kan man alltid anvanda uteslutningsmetoden. Det gar ut pa att minimera utgangarna (helst till 2 olika alternativ som svar, sen ar det coinflipp som galler). Forra provet gjorde jag pa detta sattet o fick 94%. Sa det skall onekligen bli intressant att se om jag kan komma upp i denna nivan. Tror knappast det, men far jag over 70% ar jag nojd. Citera
Trolldeg Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Ganska intressant. Man bör kunna läsa en turneringsbok för att bli bra på att skriva tentor? Citera
HeadLess- Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 hur många här brukar sitta i duschen? vill veta om jag är ensam om detta otroligt sköna fenomen. Citera
Trolldeg Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 hur många här brukar sitta i duschen? vill veta om jag är ensam om detta otroligt sköna fenomen. Jag brukar sitta... Man orkar ju inte stå när man duschar i en timme. Citera
Swede Postad 8 April , 2005 Författare Rapport Postad 8 April , 2005 VA!?!?! Ni ar fan konstiga. Sitta nar man duschar? CRAAAZY!!! Sjalv har jag haft en flickvan som alltid kissade nar vi duschade tillsammans, det ni!!! Citera
HeadLess- Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 VA!?!?! Ni ar fan konstiga. Sitta nar man duschar? CRAAAZY!!! Sjalv har jag haft en flickvan som alltid kissade nar vi duschade tillsammans, det ni!!! vad sa du då? Citera
Recommended Posts