Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

de vill bara ha dig nar du ar sjutton, nar du ar tjugoett ar du inge skoj langre

 

de tar en polaroidbild och later dig ga, sager att de kommer att höra av sig, sa kom igen!

Ladytron, yes?

 

Si senior... hang med till Arvikafestivalen vet jag!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jäklariminlåda skillnad på vårdcentraler och vårdcentraler...

 

Behöver min allergimedicin så jag ringer vårdcentralen (svalebo i göteborg) jag besökte förra året:

 

- Hej. Ge mig allergimedicin!

- Nej, vi har nya rutiner så du måste träffa en läkare för det!

- Allvarligt! Det är ju ett jäkla slöseri av både min och hans tid! Han kommer bara att fråga mig om jag är nöjd med den medicin jag åt förra året, jag kommer att svara "ja" och sen skriver han ut samma medicin åt mig. Så vad är poängen med att vi träffas???

- Vi har nya rutiner...

 

*suck* Så jag ringer en vårdcentral i varberg...

 

- Hej. Ge mig allergimedicin!

- Jamenvisst. Vi distriktssköterskor har delegation på att skriva ut allergimedicin. Vilken ska du ha?

- Lomudal, Rhinocort och receptbelagd clarityn...

- Ok, då har jag lagt in det i datorn, du kan hämta ut det på ett apotek!

- Tack & hej!

 

Skrämmande hur två vårdcentraler kan ha så olika servicenivå...

 

Btw, swede, family guy rockar...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TF din avatar, är det Dharmas Farsa i Dharma & Greg?

 

Ps. Ta inte illa upp om jag har fel :D Ds.

 

:lol::lol::lol: Nej, för tusan! Det är ju jag!!! Cyklandes på en trehjuling, ruggigt onykter, midsommar 2004... Men jag förstår att du ser likheten, den är ju uncanny... Sen att jag är karbonkopia till sättet gör ju inte saken bättre!

 

Btw, börjar känna mig väldigt förföljd, busen... Stalkar du mig mer får jag kalla in QoS ;)

 

/Total Förvirring råder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, börjar känna mig väldigt förföljd, busen... Stalkar du mig mer får jag kalla in QoS ;)

 

/Total Förvirring råder

 

Hahaha! Det är nog så att vi kollar samma trådar bara *host bortförklaring *host

 

Nädu! Du vill ha mig!!! Erkänn nu... *urk* Det här börjar ta en otäck vändning!!! Let's never speak of this again... :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaa vad säger man, AIK... 14-0 på 4 matcher, 8 raka utan förlust, 4 segrar i rad. 5-0 mot Västerås och total utklassning...

 

 

 

vi ska tillbaka... Allsvenskan 2006, love it!

 

Känns som man bryr sig om fotboll :) (hockey?)

 

Hokceyn kommer ska du se. Jag har lite inside information om att min polares gamla lagkamrater i AJ kommer upp i år och kommer göra succe´ :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hokceyn kommer ska du se. Jag har lite inside information om att min polares gamla lagkamrater i AJ kommer upp i år och kommer göra succe´ :)

 

Menade att jag inte visste om ni pratade om fotboll eller hockey.

 

va, fotboll?? hockey?? här snackar vi riktiga sporter här snackar vi curling ... Damcurling... fotboll?? ähh ;););)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...