Gå till innehåll

Bestpoker.com

Bestpoker

Recommended Posts

Ok, jag sätter upp en HU-freeroll för dig med 1$ till vinnaren, jag antar att du spelar den också? Monsterövervärde, är nämligen en HU-match 60 minutersperioder, vi startar med 5000 BB, jätteövervärde imo.

Mer än så om du ska uttrycka det så, var ju ett paket till himlen också! Om vi uppskattar det prisets värde till 1k också, så är det alltså 2k tot, på just nu 202 spelare, knappt 10 dollar således.

Allt är ju relativt, men ett övervärde på 10 dollar känns ju precis som Best skrev, som ett garanterat bra övervärde!

Jag tycker $10 är rätt mycket i en okvalificerad freeroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja!

Va me en turnering idag på Bestpoker.com. Kom 5a å vann pengar. Men problemet e att jag inte hittar var man ska å hur man går til väga för att ta ut pengar, dvs skicka dem till sin bank. Kollat runt på nätet men de e ända jag hittar e att man ska ringa support. Ska man verkligen behöva göra det? Isåfall e det verkligen skit kasst. På alla andra sidor jag e reg på så går det hur smidigt som helst att skicka över cash till sin bank när man vunnit en turnering

Tack på förhand

-E-

Länk till kommentar

Hej!

För att ta ut cash till bank. Logga in på ditt konto, gå till kassa och sedan klickar du på "Ta ut pengar". Efter det väljer du "Bank". Fyll sedan i dina bankuppgifter och tryck på knappen "Gör uttag".

Mvh Bestpoker

Tja!

Va me en turnering idag på Bestpoker.com. Kom 5a å vann pengar. Men problemet e att jag inte hittar var man ska å hur man går til väga för att ta ut pengar, dvs skicka dem till sin bank. Kollat runt på nätet men de e ända jag hittar e att man ska ringa support. Ska man verkligen behöva göra det? Isåfall e det verkligen skit kasst. På alla andra sidor jag e reg på så går det hur smidigt som helst att skicka över cash till sin bank när man vunnit en turnering

Tack på förhand

-E-

Länk till kommentar

Hej!

För att ta ut cash till bank. Logga in på ditt konto, gå till kassa och sedan klickar du på "Ta ut pengar". Efter det väljer du "Bank". Fyll sedan i dina bankuppgifter och tryck på knappen "Gör uttag".

Mvh Bestpoker

Fick en liten överraskning när jag kom fram till att skriva in mitt visakortnr. Tydligen finns det redan en fast jag inte ens skrivit in det. Hur kan det vara möjligt? första gången jag ska skicka över pengar till banken å så e det redan ett sparat kort som inte ens stämmer me mitt. Hur ändrar jag den å hur har den ens kommit dit?

Länk till kommentar

Fick en liten överraskning när jag kom fram till att skriva in mitt visakortnr. Tydligen finns det redan en fast jag inte ens skrivit in det. Hur kan det vara möjligt? första gången jag ska skicka över pengar till banken å så e det redan ett sparat kort som inte ens stämmer me mitt. Hur ändrar jag den å hur har den ens kommit dit?

Ringde Support, löste sig på 2 sek. Dem ska ta bort det.

Tack!

Länk till kommentar

Om det finns ett kreditkortsnummer på spelarkontot så är det ett gammalt kreditkortsnummer som du tidigare använt. Ofta byter man kreditkort efter ett tag av olika anledningar så kontakta därför support om du har problem med att lägga till eller ta bort ett kreditkort.

Bestpoker

Länk till kommentar

Vad gäller egentligen för insättningsbonus för pokerforummedlemmar?

Klickar man på bannern som finns på pokerforum.nu säger det upp till 1200 i bonus för 8pp per dollar.

Tittar man i början på denna tråden får man upp till 1200 i bonus för 9pp per dollar.

Vad finns det för mening med att välja en av de mindre bonusarna? Enda skillnaden är att man får längre tid på sig på de högre. Eftersom deposit fee är 0% enligt hemsidan så kan man alltså göra en liten insättning på den summan man vill ha bonus för, och sen en till så att man har en lagom rulle.

Med tanke på nivåerna jag spelar finns det inte nån chans i ett väldigt varmt ställe att jag skulle klara $1200 på 60 dagar. Kan man i förväg arrangera på något sätt att bonusen delas ut i steg, eller så att man får bonus för de poäng man samlat på sig när tiden löpt ut? Att i förväg bestämma hur mycket man ska spela i två månader känns sådär. Det är sjukt stressande att veta att man måste komma upp i en viss summa för att få bonusen, och jag vill inte hamna i samma sits som Zeit och få en massa poäng raderade bara för att jag inte kunnat spela på ett tag.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
Vad gäller egentligen för insättningsbonus för pokerforummedlemmar?

Klickar man på bannern som finns på pokerforum.nu säger det upp till 1200 i bonus för 8pp per dollar.

Tittar man i början på denna tråden får man upp till 1200 i bonus för 9pp per dollar.

Vad finns det för mening med att välja en av de mindre bonusarna? Enda skillnaden är att man får längre tid på sig på de högre. Eftersom deposit fee är 0% enligt hemsidan så kan man alltså göra en liten insättning på den summan man vill ha bonus för, och sen en till så att man har en lagom rulle.

Med tanke på nivåerna jag spelar finns det inte nån chans i ett väldigt varmt ställe att jag skulle klara $1200 på 60 dagar. Kan man i förväg arrangera på något sätt att bonusen delas ut i steg, eller så att man får bonus för de poäng man samlat på sig när tiden löpt ut? Att i förväg bestämma hur mycket man ska spela i två månader känns sådär. Det är sjukt stressande att veta att man måste komma upp i en viss summa för att få bonusen, och jag vill inte hamna i samma sits som Zeit och få en massa poäng raderade bara för att jag inte kunnat spela på ett tag.

Bump!

Vad gäller egentligen? Alla banners, även på er hemsida, säger 8x. I denna tråden säger ni 9x, och går man vidare på er hemsida så finns det bara 10x eller 11x bonusar.

Länk till kommentar

Det verkar vara många som hellre ser att bonusarna betalas ut i intervaller än i en omgång. Vi kommer att ta till oss detta och se över möjligheterna att införa detta på pokerforums signup-bonusar.

Tills dess är det bonusarna här de som gäller, alltså alla clearas med 8PP/$.

Åldersgränsen för Poker in the Sky är 18 år.

Lycka till på Fredag!

Länk till kommentar

Det verkar vara många som hellre ser att bonusarna betalas ut i intervaller än i en omgång. Vi kommer att ta till oss detta och se över möjligheterna att införa detta på pokerforums signup-bonusar.

Tills dess är det bonusarna här de som gäller, alltså alla clearas med 8PP/$.

Åldersgränsen för Poker in the Sky är 18 år.

Lycka till på Fredag!

Tack för svaret.

Är bonusarna first deposit, eller kan man använda dem när som helst?

Jag skulle vilja spela Poker in the Sky-turren, men inte regga bonus förrän den kan betalas ut i steg (om det sker). Funkar det?

Länk till kommentar

Tack för svaret.

Är bonusarna first deposit, eller kan man använda dem när som helst?

Jag skulle vilja spela Poker in the Sky-turren, men inte regga bonus förrän den kan betalas ut i steg (om det sker). Funkar det?

Hej Drunken_Penguin

Bonusarna på PF är för tillfället first deposit bonusar och betalas ut i en omgång. Om ca en vecka så kommer bonusarna ändras till att betalas ut i steg.

Mvh

Bestpoker

Länk till kommentar

Först vill vill säga grattis till spelare "spearmint" som vann Pokerfourms frirulle och nu har ett säte vid finalbordet.:-D

Imorgon startar eventet och vi hoppas att så många som möjligt kan besöka oss i Kungsträdgården. Från 12.00 finns vi på plats och för de som önskar följa med upp i luften så finns det en möjlighet att skriva upp sig på en kö-lista i tältet.

Väl mött!

Bestpoker

Länk till kommentar

Hej alla och tack alla ni som deltog på den första "Poker in the Sky" turneringen.

Det var oerhört kul att träffa er spelare och vi får tacka "Fru Fortuna" att vädret var med oss trots att det blåste riktigt kallt emellanåt. Det var en del bleka ansikten innan själva final-lyftet men så snart vi var i luften kom färgen tillbaka 8-)

Från Bestpoker.com vill vi säga grattis till vinnaren, Jimmy Jönsson, som nu stolt kan skriva sitt namn i asfalten med en Kawasaki ER6-n. Grattis även till Helena Forsell och Christian Öman som tog hem andra respektive tredjepriset.

Till övriga i finalfältet samt besökare av eventet, stort tack!

Komplett resultatlista samt bilder på deltagarna och från eventet hittar ni på:

http://www.bestpoker.com/poker-in-the-sky

Bestpoker.com

Länk till kommentar

Hur går det med att göra bonusarna stepped?

Hej!

Det går bra faktiskt och de ser ut som följande:

Bonus Code Specifics Days to clear

pfnu50 $50 8PP / dollar (full bonus 400 PP) 90

pfnu100 $100 8PP / (full bonus 800 PP) 60

pfnu300 $300 8PP / (full bonus 2400 PP) 60

pfnu600 $600 8PP / (full bonus 4800 PP) 60

pfnu1200 $1200 8PP / (full bonus 9600 PP) 30

pfnu2000 $2000 8PP / (full bonus 16000 PP 20

All bonuses are released in installments! The installments vary between the bonuses. Please read more at http://www.bestpoker.com/bonuses

Om du har några fler frågor så tveka inte att skriva till oss!

Mvh

Bestpoker

Länk till kommentar

Hej!

Den 12:e juni kommer vi på Bestpoker.com att implementera den nya klienten. Mellan kl 06.00 - 14.00 kommer sidan ej att vara tillgänglig och ej heller spelklienten. Vi hoppas att ni har överseende med detta och vi ska göra allt för att processen ska gå så snabbt och smidigt som möjligt.

Vi hoppas att vi erhåller uppdatering av den nya klienten med nya funktioner inom en månad från lanseringen och vi ser till att ni spelare erhåller denna infon så snart som möjligt.

Mvh Bestpoker.com

Länk till kommentar

Hej!

Reloadbonusar finns tillgängliga och en förfrågan om reloadbonus skickas automatiskt ut till de spelare som enligt systemet kan nyttja desamma. Har ni frågor kring detta eller undrar om ni kan få en reloadbonus vänligen kontakta supporten så skall vi undersöka saken omedelbart.

Bestpoker.com

Länk till kommentar

Hej!

Reloadbonusar finns tillgängliga och en förfrågan om reloadbonus skickas automatiskt ut till de spelare som enligt systemet kan nyttja desamma. Har ni frågor kring detta eller undrar om ni kan få en reloadbonus vänligen kontakta supporten så skall vi undersöka saken omedelbart.

Bestpoker.com

Frågade supporten och de hade ingen aning... Antar att det betyder att jag inte har någon reloadbonus iaf. Hur som helst, stabilt! 8-)

Länk till kommentar

Best Series of poker

Playing tournaments at Bestpoker will really pay off in June! You earn ranking points for every* MTT (Multi Table Tournament) you play.

The $3,000 prize pool will be divided among the top 20 on the leaderboard in the end of June.

The formula which determines how many ranking points you get is based on the buy-in, the amount of entrants and what place you get in the tournament. Click here to see the formula and how the ranking points are distributed.

To see the current ranking and prizepool click the links below.

http://www.bestpoker.com/promotions

If you have any questions, please don't hesitate to contact our support by E-mail, phone or live chat.

* Mad Tilt-tournaments, Sit’n Goes and tournaments with buy-in less than $4 does not generate any ranking points towards the leaderboard. In order to qualify for a prize you need to play a minimum of 10 tournaments.

The stats are updated every day at 12.00 AM.

Länk till kommentar

Frågade supporten och de hade ingen aning... Antar att det betyder att jag inte har någon reloadbonus iaf. Hur som helst, stabilt! 8-)

Reloadbonusar styrs av Ongames senaste policy vilket innebär att reloadbonusar endast kan delas ut under vissa förutsättningar. Dessa förutsättningar gäller för alla. Därav erhåller spelarna automatiskt en förfrågan om reloadbonus när den blir tillgänglig för den aktuella spelaren.

Vi ska omedelbart ta upp denna fråga med supporten så att de kan informera om detta vid kontakt.

Bestpoker.com

Länk till kommentar