Gå till innehåll

The Well - Bluwajt


Bluwajt

Recommended Posts

kärliken till Blåvitt.

 

Oj!

Är det konstigt att jag aldrig har tänkt på nicket "Bluwajt" som "Blue-white" som i Blåvitt tidigare?

 

Brukar du gå på morgonpromenader?

Varför/varför inte?

 

Är det någon speciell veckodag då du i snitt spelar mycket poker?

 

Får jag posta en bild på dig? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad har du för framtidsplaner när det gäller studier och jobb?

Vad är det roligaste/dummaste du har gjort på fyllan?

Vem är din favoritpostare på PF?

Vilken är den bästa tråden?

Med hur många poäng vinner IFK Göteborg allsvenskan i år?

Vilka kommer tvåa?

 

Och till sist: Vad tycker du om mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Ditt förnamn?

Vilken linje går du?

Varför har du en avatar på Blixten McQueen och inte en IFK logga?

Varför kommer Kalmar att vinna allsvenskan i år?

När började du lira poker?

Vilken sajt lirar du på?

Hur många ggr/månad super du i snitt?

 

kommer inte på mer nu så ja återkommer;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj!

Är det konstigt att jag aldrig har tänkt på nicket "Bluwajt" som "Blue-white" som i Blåvitt tidigare?

 

Nej, tror nog det kan va ganska svårt att se. Skrev det i någon "vad betydet ditt nick-tråd" för jättelängesen, men det var nog före din tid :)

 

Brukar du gå på morgonpromenader?

Varför/varför inte?

 

Nej, i stort sett aldrig. Är helt enkelt för slapp för det. Dessutom är det ju för jävla kallt i Sverige oftast. På sommaren kanske det kan hände, men skulle inte vilja kalla det morgonpromenad då mtp på att jag går upp tidigast 13.

 

Är det någon speciell veckodag då du i snitt spelar mycket poker?

 

Nja. Mer på helgdagarna i snitt än på veckodagarna tror jag, men ingen jätteskillnad.

 

Får jag posta en bild på dig? =)

 

Helst inte :(

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Rätt enkelt val att välja den sista tycker jag. Eftersom det ingår vin och cider till maten antar jag att det är i hyfsast stora mängder iaf, så man kan bli lite dragen vilket nog är rätt behövligt ibland mtp situationen. Greta Johansson går absolut bort. Väljer inget framför hennes tjänster

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

 

* För eller emot aktiv dödshjälp?

 

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

Förhoppningsvis har jag ett helt okej jobb, samt en familj. Har ingen aning om vad för typ av jobb dock.

 

* Blondiner eller brunetter?

Blondiner är nog överlag snyggare, men de snyggaste brunneterna är klart mycket bättre än de snyggaste blondinerna. Så säger brunetter.

 

* Stora starköl eller groggar?

Groggar

 

* Favvofilm?

Finns många bra, men säger Forrest Gump

 

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

Bara mitt eget :oops: Dock inte speciellt långt in.

 

* Nånsin hånglat med en kille?

Nej

 

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

Philip

 

* Största MTT-klonken?

$2400

 

* Bäst / sämst med pf.nu?

Det bästa är vissa dagböcker som är mcyket roliga att följa. Sämsta är att det finns mindre roliga dagböcker idag än för ett, två år sen :(

 

* Coca-cola eller Ramlösa?

 

* Big Mac eller Whopper Cheese?

 

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

Är värdelös på CG, men skulle nog ta AK

 

* Vilken mobiltelefon har du nu?

Roligt att jag inte vet vad den heter, ska kolla upp. SE K810i var det visst.

 

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

Inte testat att suga så, däremot testat om jag når. Det är på gränsen men tror det skulle gå om jag kämpa.

 

* Vem är mest överskattad på pf?

SoderKrippa. No offence

 

* Vem är mest underskattad på pf?

Jag

 

* Hur många på pf känner du irl?

Känner inga aktiva irl

 

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

unreal

 

* Vem ljuger mest på pf?

Haha, vetifan. Var ju dock nån som för ett tag sen starta en db och öste på med bra resultat fast det hela var fejk. Kommer dock inte ihåg vad han hette/heter :(

 

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17

 

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

Samtliga, helt seriöst.

 

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

Ja

 

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

Absolut

 

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

Jag är smartare än 90% av befolkningen, ja.

 

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

Säger väl Kraclob för att jag inte vet hur det är att örfila någon med så mycket skägg :D

 

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

Kudde tror jag. Rätt slappt

 

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

Nej, inga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det olika åsikter i frågan om du krossade honom eller inte?

 

Vad vet du om mig?

 

*Såklart. Tror han skulle säga att han hade kontroll på mig, men så var det inte :) Han vek alldeles för ofta mot mina 3bet pre. Iofs synade jag hans 3 bet för ofta, men inte lika ofta som han folda imo :D

 

*Inte så mycket faktiskt. Kommer dock ihåg att du och joggy(?) hade en blogg från LV som var grymt läsvärd. Trots detta läste jag inte så ofta för inläggen var så abnormt långa :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mat, mat, mat, mat. Vad bjuder du på för mat?

 

 

Om du ska fixa till en go middag med tre rätter (för-, huvud- och efterrätt). Vad skulle du bjuda på då?

 

Till att börja med kan jag säga att jag verkligen inte kan laga mat. Det enda jag kan göra som smakar okej är omelett. Om någon annan skulle laga den åt mig hade det dock blivit:

 

Förrätt: Såna rostade trekanter av ljust bröd med mängder av räk/västkustsallad på.

 

Varmrätt: Vitlöksmarinerad oxfile med potatisgratäng. Skulle också absolut gå bra med kebabrulle dränkt i vitlökssås eller Whopper Cheese meal.

 

Efterrätt: Tycker överlag dessert är ganska överskattad. Men får säga någon blåbärspaj med mängder av glass och vaniljsås till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte bara rätta din svenska lite grann. Det heter inte "kärliken till Blåvitt" utan "kärrliken till Blåvittspelare". :-D

 

Tack.

 

Haha, btw blev jag riktigt sur på dig när jag inte fick vara med i studiegruppen för SnG :) Gjorde tom ett textdokument på skrivbordet som jag döpte till "Hata hox, nu jävlar visar vi" som skulle sporra mig i mitt spelande. Idag är jag dock bara tacksam eftersom jag kanske inte annars hade gått över mer till mtsngs och mtts om jag kommit med i gruppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1vad har du för framtidsplaner när det gäller studier och jobb?

2Vad är det roligaste/dummaste du har gjort på fyllan?

3Vem är din favoritpostare på PF?

4Vilken är den bästa tråden?

5Med hur många poäng vinner IFK Göteborg allsvenskan i år?

6Vilka kommer tvåa?

 

7Och till sist: Vad tycker du om mig?

 

1 Planerna är att gå klart gymnasiet och sedan ta ett, kanske två, år ledighet där jag ska försöka mig på att leva på pokern. Skulle detta inte fungera får jag väl söka utbildning. Kanske något på Chalmers.

 

2 Det dummaste är att ha jobbat på en tjej i säkert tre timmar för att sedan få reda på att hon hade pojkvän. Hade kanske inget med fyllan i säg att göra, men det var sjukt idiotiskt. Frågar alltid numera direkt om hon är singel.

Har nog inte gjort något särskilt roligt, eller kommer iaf inte ihåg det ;) Skallade ihop med en kompis en gång, hehe får väl ta det då.

 

3 Förr var det absolut irem. Idag skulle jag nog säga Conspiracy, så länge han inte försöker levla :(

edit: Ska tillägga att jag menar stora levlingar som den igår. Inlägg i stil med "Jag är supermaffia imo /Bootliner" är sjukt roliga, även om jag kanske inte förstår allt bakom :D

 

4 "Millioncount ala PF". Haha, nej den är sjukt tråkig. Emilios och Consp/eisens dagböcker är det överlägset bästa atm.

 

5 Tror inte det blir något jätteavstånd, men kanske 5-6 poäng eller något sånt.

 

6 Svårt. Många experter har sagt Kalmar och Elfsborg som etta, men tror verkligen inte på dessa. Elfsborg har ju liksom inget i anfallsväg nu med alla skador, och Kalmar kommer inte ha något att tillföra när Santin sticker i sommar (vilket jag antar att han gör). Säger AIK.

 

7 Mycket dålig koll på dig :( Tror aldrig du haft en db va? Iaf rätt fult namn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte det var roligt att du bad folk o fråga vad du tycker om dem. Så Do Me :)

 

Tycker varken om dig eller ogillar dig. Läser din dagbok lite till och från och du verkar väl rätt vettig, även om jag som sagt inte kan något om CG :)

 

Efter din bild av mig+ola+nån mer spelandes poker med Babben Larsson så får jag anta du har åsikter, så vad tycker du om mig?

 

Hehe. Tycker du verkar rätt skön. Kommer ihåg att jag tyckte du verkade rätt vek när jag såg dig första gången på wsop-programmet :) Angående vadmuskeln i bilden så var det mer en passning eftersom du snackade en hel del om dina magmuskler då i din db. Tycker dock du blivit rätt tråkig på senare tid eftersom du typ bara snackar aktier och liknande, där jag inte kan någonting :(

 

Btw, om jag kommer ihåg rätt så känner du väl Irem rätt bra? Hur går det gått för han sedan han lämnade forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...