Kontextus Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Jag själv tycker att det är väldigt lätt att vinna i sit & go på Svenska Spel och jag har även sett andra skriva det. Kruxet är dock att det sällan blir spel på högre nivå än 100+10. Kan ni tipsa om internationella siter där motståndet är ganska simpelt även på relativt höga nivåer? Citera
Djens Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 http://www.ripperkoffersfyllepoker.com Absolut värsta spelarna. Citera
Ripperkof Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 http://www.ripperkoffersfyllepoker.com Absolut värsta spelarna. Notera dock att du inte kunde placera dig bättre än värden på denna site sist vi var i batalj. Inte ens "under the influence". www.djensballarurochförsökerimiterawallstreetpersonligheterhansettpåfilmforatthanotroligtnogintekanslaenfullripperkof.org Citera
Kontextus Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 Prima och SvS ligger högst på listan enligt mina egna erfarenheter. Jag har inte spelat så många sit & goes på Ongame men där uppfattade jag faktiskt motståndet som ganska tufft (betyder det att jag är en av fiskarna?) . Har dock både kommit 2:a och vunnit där. Citera
sulla Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Ongame, Ipoker o SS enligt min åsikt, har grindat sng på prima och fått känslan att det tajtat till sig och kommit fler grinders. Värsta sidan måste vara stars Citera
Klonkbarn Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Enligt egna erfarenheter måste jag säga Prima, men partys turbo sit and go håller inte allt för hög klass heller!! Citera
Kontextus Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 Ongame, Ipoker o SS enligt min åsikt, har grindat sng på prima och fått känslan att det tajtat till sig och kommit fler grinders. Värsta sidan måste vara stars Jag håller med ang. Stars där nästan varenda motspelare känns proffsig. Citera
Munchy Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 Expekt/Titan... 5dollar 20pers bondi beach.... vanligtvis en piece of cake.... många nötter som pangar på.... Citera
SoderKrippa Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 lol, inte många sajter/nätverk som inte rankats som sämst i den här tråden! Den enda slutsatsen blir väl att du inte ska lira på Stars /SK Citera
m1978 Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 På stars kan du vara en vinnande sng spelare om du ser till att alltid vara all in när du har sämst hand, du ska helst vara dominerad Citera
Rackad Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 På stars kan du vara en vinnande sng spelare om du ser till att alltid vara all in när du har sämst hand, du ska helst vara dominerad Inte ens det funkar för mig där. Va tvungen o ditcha stället. Synd då de har den bästa strukturen på turbos. Citera
Rebonius Postad 24 Mars , 2008 Rapport Postad 24 Mars , 2008 Jag tror att Stars och FTP är de nätverken med mest hajar. Är det något nätverk som har hyffsad action och mycket fisk på nivåer högre än $100? Citera
Kontextus Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2008 På stars kan du vara en vinnande sng spelare om du ser till att alltid vara all in när du har sämst hand, du ska helst vara dominerad Varför har ingen talat om det tidigare?! Citera
Kontextus Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2008 Jag tror att Stars och FTP är de nätverken med mest hajar. Är det något nätverk som har hyffsad action och mycket fisk på nivåer högre än $100? Enligt vad jag har hört så är det ganska gott & blandat på Ongame ifråga om 100 dollars men över den nivån så ökar hajantalet markant. Citera
Axwel123 Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 PRIMA helt klart. Ursäkta för noob frågan , men vad står PRIMA för? sökte det på google men hitta inget. Citera
cyberkungen Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 På stars kan du vara en vinnande sng spelare om du ser till att alltid vara all in när du har sämst hand, du ska helst vara dominerad Du måste mena ongame Citera
heltok Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 prima extreme turbo sng är sjukt lättknäckt. typ pusha varje hand så vinner man garanterat. öppnade 4snger vann alla. variansfritt och bra. Citera
DocLame Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Jag själv tycker att det är väldigt lätt att vinna i sit & go på Svenska Spel och jag har även sett andra skriva det. Kruxet är dock att det sällan blir spel på högre nivå än 100+10. Kan ni tipsa om internationella siter där motståndet är ganska simpelt även på relativt höga nivåer? På 5-manna brukar det vara OK trafik upp till 300+30 på SvS. Men du kanske bara spelar FR? Citera
jm_j Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Ursäkta för noob frågan , men vad står PRIMA för? sökte det på google men hitta inget. Nuvarande MicroGaming. Hette Prima väääldigt länge så folk använder ofta gamla namnet. Citera
Snabelguy Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Jag måste vara sämst för jag tycker inte det är lätt att spela sng på SvS. Citera
Recommended Posts