Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag själv tycker att det är väldigt lätt att vinna i sit & go på Svenska Spel och jag har även sett andra skriva det. Kruxet är dock att det sällan blir spel på högre nivå än 100+10. Kan ni tipsa om internationella siter där motståndet är ganska simpelt även på relativt höga nivåer?

Postad

Prima och SvS ligger högst på listan enligt mina egna erfarenheter. Jag har inte spelat så många sit & goes på Ongame men där uppfattade jag faktiskt motståndet som ganska tufft (betyder det att jag är en av fiskarna?) ;-). Har dock både kommit 2:a och vunnit där.

Postad
Ongame, Ipoker o SS enligt min åsikt, har grindat sng på prima och fått känslan att det tajtat till sig och kommit fler grinders.

Värsta sidan måste vara stars

Jag håller med ang. Stars där nästan varenda motspelare känns proffsig.

• 2 weeks later...
Postad
På stars kan du vara en vinnande sng spelare om du ser till att alltid vara all in när du har sämst hand, du ska helst vara dominerad

Inte ens det funkar för mig där. Va tvungen o ditcha stället. Synd då de har den bästa strukturen på turbos.

Postad
Jag tror att Stars och FTP är de nätverken med mest hajar.

Är det något nätverk som har hyffsad action och mycket fisk på nivåer högre än $100?

Enligt vad jag har hört så är det ganska gott & blandat på Ongame ifråga om 100 dollars men över den nivån så ökar hajantalet markant.

• 5 weeks later...
Postad
Jag själv tycker att det är väldigt lätt att vinna i sit & go på Svenska Spel och jag har även sett andra skriva det. Kruxet är dock att det sällan blir spel på högre nivå än 100+10. Kan ni tipsa om internationella siter där motståndet är ganska simpelt även på relativt höga nivåer?

På 5-manna brukar det vara OK trafik upp till 300+30 på SvS. Men du kanske bara spelar FR?

Postad
Ursäkta för noob frågan , men vad står PRIMA för? sökte det på google men hitta inget.

Nuvarande MicroGaming. Hette Prima väääldigt länge så folk använder ofta gamla namnet.