Thelema Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Doc, toppenarrangerad turnering - stort tack till dig. Det har verkligen varit riktigt trevligt och jag återkommer gärna till fler spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thelema Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Tack Sahla! Blev trea totalt enligt matematikermaken. Trevligt, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Tack för en väldigt trevlig och fint genomförd turnering allihopa. Tråkigt att man inte uppmärksammat detta förut. Tur att jag inte ansåg det vara för sent att hoppa på tåget och avstod från sista etappen. Den visade sig vara lönande hehe Är så med på nästa med samma trevliga atmosfär kring borden. Kul initiativ och bra jobbat ni som på något sätt varit delaktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Jahapp, det är väl dags att gå ut med hunden nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Doc, toppenarrangerad turnering - stort tack till dig. Det har verkligen varit riktigt trevligt och jag återkommer gärna till fler spel. Tack tack. Slutställningen framgår nedan, och det vore kanske kul om vi tog upp den här tråden igen i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macess Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Sådant här initiativ tycker jag är mycket roligt Synd att man såg "er" tävling först nu, är gärna med i höst.....då lär ni få konkurrens....om jag nu kommer ihåg det //Macess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Jag är sugen på att börja om igen! Är inte doc_lame sugen på att vara admin kan jag ta över det. Några fler som är sugna? Skriv gärna vilka tider för turneringen som är lämpliga samt markerstruktur, startmarker samt buy-in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 jag e sugen igen, vann ju först jag spela:P Jag tycker att söndagar e bra dagar fram mot kvällen runt 20-21 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 agree with tommie! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 e gärna med igen. Kvällstid. 100 kronors inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niclaz Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Jättegärna med. Lyckades ju klonka till mig några placeringar sist. Kvällstid, 100+10 räcker. Bragging rights FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Äh pump it up to 200+15 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Instämmer, så att det blir några prispengar att tala om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Gärna inte för sent då somliga (dvs jag) måste jobba dagen efter och gärna inte sitter med turre ända till 24:00 19:00 -20:00 blir det senare så kan ialla fall inte jag vara med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Jag är sugen på att börja om igen! Är inte doc_lame sugen på att vara admin kan jag ta över det. Några fler som är sugna? Skriv gärna vilka tider för turneringen som är lämpliga samt markerstruktur, startmarker samt buy-in... Du får gärna ta över som admin. Jag kommer inte att kunna vara med hundraprocentigt under hösten ändå, så jag reducerar med nöje mitt deltagande till bara just deltagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Kör samma som doc. Då kan vi småfiskar vara med och leka :=) Dessutom blir det ett stort övervärde med oss i i lekdammen :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Jag är sugen på att börja om igen! Är inte doc_lame sugen på att vara admin kan jag ta över det. Några fler som är sugna? Skriv gärna vilka tider för turneringen som är lämpliga samt markerstruktur, startmarker samt buy-in... Det vore kul om du drog i det Svensson! Ska helt klart vara med och försöka försvara titeln... För mig passar upplägget som senast mycket bra (vore dumt att klaga). Bra tid och struktur, men annars passar anyday. Vi ses vid bordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Är det lönt att köra forumturneringar när det ändå skall startas upp forumranking senare? Eller kanske ändå skoj att köra både och? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Kör både och:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 10 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Kör både och:mrgreen: +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Okej, då kör vi! Jag tar över som admin, men måste få lite vettig info från er.. Vilken dag och tid skall vi spela? Hur stora stackar, inköp etc.. Samt: Hur lång tid tar det att regga turneringen? Kan man tex regga den nu och få den tills imorrnkväll (om så skulle vara fallet) ? Bomba nu med info så vi sätter igång så fort som möjligt! Edit: Hittade nu att man måste beställa två dagar innan... men kör vi på onsdagar så är det ju inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenk Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 ses vi på onsdag då =) , mvh sTENK_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 ses vi på onsdag då =) , mvh sTENK_ Har inte bestämt dag, bara exempel om vi ska lira på onsdag så hinns det iaf ... Vill ha tips och idéer på struktur, tid och datum etc på turneringen.. Förresten...det var du som slaskade lite Omaha med Linus (Gust112)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Personligen tyckte jag det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Har inte bestämt dag, bara exempel om vi ska lira på onsdag så hinns det iaf ... Vill ha tips och idéer på struktur, tid och datum etc på turneringen.. Förresten...det var du som slaskade lite Omaha med Linus (Gust112)? I våras körde vi turrarna som billig deepstack, d.v.s. 3000 i chips, 15-minutersperioder och 100+10 i inköp. Det tror jag alla tyckte var bra, så kör på det. När det gäller veckodag och klockslag så får du väl experimentera. Jag körde måndagskvällar vid lite olika tider (allt från 19.15 till 21.15 såvitt jag minns), vilket verkade passa de flesta som ville vara med. Men det kan ju ha ändrat sig. Kolla också allra första inlägget i den här tråden, där finns en del info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts