DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Hos oss behöver vi inte gå ut me hinden för vi har ingen men däremot så har vi oxå en deal. Jag gillar disken har vi bestämt, säger hon Resultatet verkar ju ändå bli detsamma som för Colderose. Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Resultatet verkar ju ändå bli detsamma som för Colderose. Frugan påstår helt klart att jag gillar att gå ut med hundskrället, oavsett väder. Citera
Itmon Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 BTW; 0-2 Tror du har fel Ängeln... Vi vinner bara med 0-1 Får se om man hinner med forumturren, hade varit kul o se om man kan slå er på fingrarna. Citera
nevee Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Kom igen nu då, bara 12 pers reggade! Citera
HSvensson Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Jag joinar också =) nick: donate_kid GL! Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Kom igen nu då, bara 12 pers reggade! Brukar alltid komma ett gäng till när det drar ihop sig... Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Jag joinar också =) nick: donate_kid GL! Jag gillar ditt nick. Citera
HSvensson Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Jag gillar ditt nick. Hehe, tack ...Hoppas dock jag inte är en sådan typ i kvällens turre Citera
Snabelguy Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Japp, stay away. Så lätt ska du inte ha det... din toffel! Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Så lätt ska du inte ha det... din toffel! Jag eller frugan tar ut dig ikväll, med en stege! Citera
Snabelguy Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Jag eller frugan tar ut dig ikväll, med en stege! Haha.. får väl bli frugan din då... Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Haha.. får väl bli frugan din då... Japp, sen tar jag ut frugan så jag slipper diska i kväll också. Citera
Snabelguy Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Japp, sen tar jag ut frugan så jag slipper diska i kväll också. Tyvärr hinner jag plocka ut dig innan din fruga slår ut mig.. sorry.. hoppas det inte regnar ikväll.. Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Jaaaa, det är öppet krig! Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Haha, lycka till allihopa. Ni lär behöva det i kväll! Citera
Crappy Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Du det är ungefär lika troligt som att Jultomten bor i Borås. Så lira med oss du . BTW; 0-2 Hmm Sannolikheten att jag hamnar itm mot er ca 33% Sannolikheten att Elfsborg vinner 99% Sry behåller pengarna denna gång:twisted: Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Jaja, någon ska ju busta först... Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Jaja, någon ska ju busta först... Från DocLame till Lameduck... gg i alla fall, du sitter bra med i rankingen! Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Ser hyfsat ut i pausen, i alla fall vad avser disken och hundskrället. Citera
Thelema Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Huka dig, gubben! Nu tänder kärringen en cigg, vänder kepsen bakåfram och säger: Shuffle up and deal! Citera
Colderose Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Huka dig, gubben! Nu tänder kärringen en cigg, vänder kepsen bakåfram och säger: Shuffle up and deal! Brrr, svettigt! Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Från DocLame till Lameduck... gg i alla fall, du sitter bra med i rankingen! Ja, jag fattar inte varför jag spelade så j*vla lamt. Superfisken DocLame... Lite halvtiltad köpte jag in mig på en Gers djuping istället och lyckades på något outgrundligt sätt sopa hem den... Ska raila finalbordet i forumturren nu, GL ni som sitter där! Citera
DocLame Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Bäst i familjen, alltid nå't. Så är frugan ute med hunden eller diskar nu? Citera
Recommended Posts