MJ Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Kontextus: Du är faktiskt helt ute och cyklar. Nej! Nej! Nej! En duktig spelare tar sig inte till topp 50 av 700 varje gång eller ens i närheten av detta. Sedan har du faktiskt inte koll på vad som gör en framgångsrik turneringsspelare (sammansättning av dennes resultat). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Det är väl så Ryan Air resonerar och de har ju blivit väldigt populära . Frågan är bara hur vinnande de är i längden? Stor skillnad på att ligga lågt i pris och begå ekonomiskt självmord. Ryan Air startade inte igår, så om man hängt med i ekonominyheter så finns facit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 STEJKA ALDRIG NÅGON NÅGONSIN! (förutom 50% av inköp mot 50% av vinst osv till dyra tours) det är mitt råd till alla som gillar pengar. [x] stajka aldrig(bara när någon(jag) erbjuder att ge tillbaka 50% utav ev vinst i en svindyr turre) [x] hata pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Stor skillnad på att ligga lågt i pris och begå ekonomiskt självmord. Ryan Air startade inte igår, så om man hängt med i ekonominyheter så finns facit. Om tanken är att jag ska känna mig dumförklarad så har du lyckats ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Kontextus: Du är faktiskt helt ute och cyklar. Nej! Nej! Nej! En duktig spelare tar sig inte till topp 50 av 700 varje gång eller ens i närheten av detta. Sedan har du faktiskt inte koll på vad som gör en framgångsrik turneringsspelare (sammansättning av dennes resultat). Hur goda är de statistiska oddsen för en duktig sit & go spelare (fullring) att hamna bland pengarna då? Inte för att skryta men själv har jag gjort det i åtminstone 70 %. Jag spelar iockförsig inte sit & goes så ofta men har iallafall varit med i åtskilliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Hur goda är de statistiska oddsen för en duktig sit & go spelare (fullring) att hamna bland pengarna då? Inte för att skryta men själv har jag gjort det i åtminstone 70 %. Jag spelar iockförsig inte sit & goes så ofta men har iallafall varit med i åtskilliga. Får du stejka en bevisat vinnande spelare så gör det. Funderar du på att stejka någon annan, skit i det. svårare är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Får du stejka en bevisat vinnande spelare så gör det.Funderar du på att stejka någon annan, skit i det. svårare är det inte. Vad tror du om att stejka sig själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Vad tror du om att stejka sig själv då? I ditt fall skulle jag vara tveksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Hur goda är de statistiska oddsen för en duktig sit & go spelare (fullring) att hamna bland pengarna då? Inte för att skryta men själv har jag gjort det i åtminstone 70 %. Jag spelar iockförsig inte sit & goes så ofta men har iallafall varit med i åtskilliga. 70% ITM handlar väl om ROI i trakterna kring 100% (10 bord). Många sng-spelare skulle vara hyffsat nöjda med de siffrorna. Jag spelar inte så mycket sng, men jag anser att du slår de statistiska oddsen för vad som är möjligt. Du kanske inte finns på riktigt? Bor du i skogen och har svans är såklart vilka siffror som helst möjliga, men då bör man jämföra med de andra trollen och inte skriva här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Om tanken är att jag ska känna mig dumförklarad så har du lyckats ganska bra Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Okey är du allvarlig nu eller? Jag känner rätt många gärna skulle ta en sån deal i exempelvis stars/FTPs $1k freezies. Skulle nog säga att man är rätt dum om man INTE tar en sån deal, undantagen är väl typ om man är överrullad rejält och anser sig ha jätteedge (vilket typ ingen har i ovan nämnda turneringar). Take me me me me me me me me me!!!!. I gutz like gooooood statzz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Att stejka folk i games eller turneringar där det är övervärde eller speciellt dåligt motstånd behöver inte vara en dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magic_ Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kontextus Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 I ditt fall skulle jag vara tveksam. Å du din sjämtare dääär! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts