Gå till innehåll

Ett sista försök och ett svagt nynnande på Jailhouse Rock


FreePlopp

Recommended Posts

Det där med sms-lån låter sjukt destruktivt. Lugna dig två månader och spara ihop en slant, så slipper du ha kniven mot strupen hela tiden. Fan, släpper du på en spärr så är det lätt att nästa brakar oxå.

 

Gl med grinden!

 

/SK

 

Jag spelar dock grymt mkt bättre när jag har den berömde kniven mot strupen. Jag blir dock för skottarsugen när jag grindat upp en rulle, så det är det jag behöver tänka på mest tror jag.

 

Btw Krippa, är det bra värde på BetFair fortfarande. CG vs. SnG?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 242
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det verkligen lätt att sätta honom på överPP? Jävligt svårt när han muppar preflop.

 

NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Monday, March 03, 13:21:03 GMT 2008

Table Cygnus 9-max (Real Money)

 

BB: Kalifi ( $104.75 )

Seat 2: SCC ( $29.32 )

Seat 3: bluebok ( $45.39 )

Seat 4: Mazayub ( $28.25 )

Seat 5: Bob Surcouf ( $35.50 )

Seat 6: juni0r ( $43.15 )

Button: edessians ( $44.33 )

Seat 8: mundal ( $50 )

SB: Sayton ( $49 )

Sayton posts small blind [$0.25]

Kalifi posts big blind [$0.50]

 

Preflop: juni0r is dealt J♥, J♠

 

SCC raises to $1,

bluebok folds,

Mazayub folds,

Bob Surcouf raises to $1.50,

juni0r raises to $5.50,

edessians folds,

Sayton folds,

Kalifi folds,

SCC folds,

Bob Surcouf calls $4

 

Flop: 8♦, 4♣, 7♠

 

1 checks,

juni0r bets $10,

Bob Surcouf calls $10

 

Turn: 8♠

 

1 checks,

juni0r bets all in $27.65,

Bob Surcouf calls all in $20,

Returning uncalled bet $7.65 to juni0r

 

**Showdown**

 

Bob Surcouf shows Q♣, Q♥

juni0r shows J♥, J♠

 

River: 4♦

 

Bob Surcouf wins $69.75 from main pot with two pair, Queens and Eights

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagsresultat:

 

Rullestart 3/3: $200

Antal timmar: 5 h.

Rulleslut 4/3: $145

Timlön: -$11

Kommentar: Backade ungefär $50 på cashgame. Det mest konstiga CG jag lirat i hela mitt liv. Ingen inspiration, inga kort, och inga onödigt svåra eller stora potter. Förlorade några småpotter här och var. Lirade 15 SNG ($11) och kom typ ITM 9 ggr. Gick dock inte plus på det. Lirade otroligt bra och blev inte särskilt sur över vissa BB's då jag vet att jag tar dem nästa gång. Var nog ledare 85% av alla all-in situationer idag. Känns skönt på något sätt. Hoppas verkligen på att gå plus imorgon, annars försvinner rullen till slut. Ska inte lira något CG heller. Det suger.

 

Imorgon kommer en video också. GN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här projektet verkar ju helt galet. Skotta för lånade pengar :-( Jag tycker du först och främst bör ordna upp din privatekonomi, Skaffa ett jobb och betala av lånen. Sen sätter du in 2000 på SvS och börjar lira 0.5-1 kr. Då ska du se att du kan bli en vinnare i det långa loppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår meckade jag ihop en video. Så de som känner sig manade kan ju kika lite och ge några comments. Behöver verkligen det nu, då jag MÅSTE vinna. ;-)

Videon blev dock över en timme lång, så ni kan framspola lite om ni vill. De 5 första minuterna kan ni också förbise. Håll till godo! :mrgreen:

 

(Kolla första inlägget!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, har lånat nu i 6 månader a' 3 kilo. Blir 3,6 kilo i avgifter.

Summa sumarum; 21,6K i återbetalning TOTALT, vid lån av 18 kilo banan.

 

Inte sååå jättefarligt tycker jag, men sen är jag ganska dum i huvet när det gäller pengar. En sak som är konstig, också, är att jag lyckas leva ett gött liv och vinna pengar vid sidan av lånet, men i slutet av månaden är det jävligt lite pengar kvar. Så nu, en sista gång, så hoppas jag att min rulle på BF ska växa till sig så jag slipper bekymra mig i fortsättningen. Har även fått ett jobb nu med som BJ-dealer, så jag hoppas att allt löser sig i sinom tid. :mrgreen:

 

Din cykel kommer få en nedförsbacke utan like killen..strategin är synnerligen märkvärdig. Dax o tänka om kanske?

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inse att du inte är vinnande i poker när du inte slår dessa nivåer ens. Det kommer bara sluta illa. Man borde ju inte säga något igentligen för det är er man vinner pengar av. Men hoppas du kan sluta för din egen skull.

 

Lycka till iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inse att du inte är vinnande i poker när du inte slår dessa nivåer ens. Det kommer bara sluta illa. Man borde ju inte säga något igentligen för det är er man vinner pengar av. Men hoppas du kan sluta för din egen skull.

 

Lycka till iallafall.

 

Nu kommer en mening, som många kommer att skratta gott åt; älska; håna etc. Halshuggning längs med knäna med andra ord...

Jag ÄR vinnande på poker. Om ni låter mig dra min livshistoria först så kanske ni förstår. Måste dock äta först...igen. Kmr snart! :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...