VanMassenhoven Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 När jag öppnar nya bord så öppnas ett fönster i explorer med adressen http://www.partpoker.com/firstconnection.htm. Jävligt störande, har letat efter inställningar för att ta bort det men inte hittat någon. Någon som haft liknande problem? Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bogus Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 jagt spelar inte på party men får upp exakt samam fönster ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 24 Februari , 2008 Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 De-installera PartyPoker programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack_Action Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Jag kan inte ha någon annan sajt igång om jag spelar Party Poker, då går allt i slow motion, och i värsta fall så blir jag foldad på något bord från en annan sajt. Sedan så har jag upptäckt att lobbyn stängs ner mitt i allt så att jag får öppna den på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 Maj , 2008 Rapport Share Postad 11 Maj , 2008 bumpar denna tråden. har samma problem med min nya dator, ominstallation av partyklinenten funkade inte. support gav ett svar, jag följde deras lååånga anvisning inget funkade, inga nya svar från dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts