Leoo Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Hej! Tänkte sätta in 600dollar på FTP och lira lite lowstakes, dels för att känna mej för men dels för att jag vill dubbla på bonusen innan jag kliver upp i nivå. Nu undrar jag ungefär hur lång tid det tar att få ut hela bonusen, om man lirar sitngoer och cashgames? har nivå betydelse?.. mvh Citera
henkhigh Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Hej! Tänkte sätta in 600dollar på FTP och lira lite lowstakes, dels för att känna mej för men dels för att jag vill dubbla på bonusen innan jag kliver upp i nivå. Nu undrar jag ungefär hur lång tid det tar att få ut hela bonusen, om man lirar sitngoer och cashgames? har nivå betydelse?.. mvh Mm, helt klart har din nivå betydelse. Spelar du 6 timmar per dag på 0.20 kan du räkna med att få ut kanske runt 15 $ per dag. Det skyssta är att lite bonus släpps varje dag, så fort du tjänat in ett antal poeng. Men bonusen är mer anpassad för spel på högra nivåer och jag tror det finns mycket bättre erbjudnanden om du ska spela på micro nivå. Citera
DrRoland Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Tveksamt. Har inte lirat på FT personligen, men efter vad jag har hört så motsvarar FTs bonus+RB ca 60-70% RB. Då blir det svårt att hitta särskilt många bättre, men siffrorna kan ju också vara från ultranits så att den i själva verket är mycket sämre än så. Citera
Leoo Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Mm, helt klart har din nivå betydelse. Spelar du 6 timmar per dag på 0.20 kan du räkna med att få ut kanske runt 15 $ per dag. Det skyssta är att lite bonus släpps varje dag, så fort du tjänat in ett antal poeng. Men bonusen är mer anpassad för spel på högra nivåer och jag tror det finns mycket bättre erbjudnanden om du ska spela på micro nivå. Nån site du kan rekomendera där bonusen är lättare att komma åt isåfall? mvh Citera
Full Tilt Support Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Hej Leoo, Du kan räkna ut exakt hur mycket rake vi drar, och i förlängningen hur mycket bonus det ger dig. Använd bara vår Rake Calculator Tänk på att det är 1 Full Tilt poäng per $ dragen i rake från potten. Maximalt antal poäng per hand är 3 FTPs. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts