nieezzborren Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 grattis =) du vann för att du satt och kikade på bilderna jag skickade hela kvällen : du bara satt lugn och kall GG m8. PS. kunde du inte kommit 4 då? Citera
Colderose Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Tack till alla som har railat och gratulerar Jag fick behålla över 90% själv så det känns ju jäkligt bra. Ha det gött =) Ha ha, jag trodde inte det var sant när jag loggade in på Stars för att kolla vem som vann Sunday Million. Stort grattis! Nu har du råd att spela lite fler turneringar på söndagarna! Citera
Skumdum Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Grattis..!! Hur tänker du i skattefrågan? Jag har nämligen tänkt vinna den nästa vecka... Citera
highbury90 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Nu har du råd att spela lite fler turneringar på söndagarna! Lol och halva forumet kommer börja grinda 20 turrar om söndagarna Grattis Reb! Citera
Peligroso Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Haha sick, grattis mannen, sa ju att det skulle gå. Stabilt spelat hela vägen. Citera
MikeTime Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Ett jättegrattis Reb! WP! Citera
Rebonius Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 tOLD yA, kLONKA Yepp Man får väl ta och gratulera då, det är ju huvudsaken att du är nöjd. Stort grattis till segern i SundayMillion, sjukt bra!!!! Tack! Nöjd är jag absolut! Jag tycker också att det var rätt bra att jag klonkade Grattis! Tack!! grattis!!!!!!!!!!!! Tack :D Nice 190k, GRATTIS! Tack Alltid fint med påfyllning i rullen Grattis! Tack! Grattis! Tack sick grattis Tack ska du ha =) GRattiiiiiis! Tack! Har följt detta. deal hit o ditMen grattis till båda svenskatalade. Blev lite jobbigt när vi var 3 kvar och shortstacktomten skulle hålla på att dryga. Men allt löste ju sig till slut Grattis! Tack =) Har följt det här i fem timmar nu, sjukt kul att det blev ett bra slut 190k är ju aldrig fel Stort grattis igen! Jag spelade typ non stop från 19:00 till 10:00 eller så och då känns det ju verkligen bra med ett perfekt avslut Tack!! Stort stort grattis Rebonius! Var intressant att raila dig såhär på morgonkvisten Tackar! Roligt att höra att det inte bara var jag som njöt. Grattsi rebonius. Tack Bra jobbat, grattis. Tack ska du ha! Sicksick... Grattis!! Följde eventet från att jag vakna och skulle gå till skolan, så att jag nu blir försenad. Jaja, kul att se en på PF dra hem storvinsten! Och kul att 2 svenskar är HU i Million. Jag blev också försenad, men det gör inte så mycket Grattis, en bra dag på jobbet Reb. Jag spelar inte proffesionellt men klagar förstås inte på dagen (natten) för det =P Imponerande, grattis! Tackar Grattis, sjukt imponerande!! Imponerande hur jag kunde klonka så hårt, jag håller med Grattis som fan! Tack!! Damn man! A real halleluja-moment. Haha, känns ju så för mig iallafall Tycker du att haxxories gjorde en dålig deal? Stort grattis! Jag vet inte riktigt. Han kan vara rätt vass med stor stack när det typ är 6-handat tror jag. Sätter mycket press och så. Jag tror inte att jag skulle ha tagit dealen som han fick om jag var han. Samtidigt vet han att jag kommer pusha grymt hårt mot honom när det är 3-handat eftersom jag vet att han inte vill åka ut som trea. grattis =) du vann för att du satt och kikade på bilderna jag skickade hela kvällen : du bara satt lugn och kall GG m8. PS. kunde du inte kommit 4 då? Tackar! Absolut bara därför jag vann Förstod inte det där med att komma 4a? För att du gjorde det förut? Ha ha, jag trodde inte det var sant när jag loggade in på Stars för att kolla vem som vann Sunday Million. Stort grattis!Nu har du råd att spela lite fler turneringar på söndagarna! Japp, nästa söndag blir det nog också turneringar. Fundrade över ifall jag skulle spela $2500 FTOPS eventet. Det blir nog så nu! Tack ska du ha! Grattis Reb! Tackar Grattis..!!Hur tänker du i skattefrågan? Jag har nämligen tänkt vinna den nästa vecka... Så långt har jag inte hunnit i mina tankegånger ännu Om du tar Million så tar jag $2500 Eventet+FTOPS Main Event. Deal? Grattis mannen! Tackar Lol och halva forumet kommer börja grinda 20 turrar om söndagarna Grattis Reb! Haha, det vet jag nog inte om kommer hända Skulle iofs vara rätt roligt. Tack!! Haha sick, grattis mannen, sa ju att det skulle gå. Stabilt spelat hela vägen. Håller med om att det är sick. Hur stabilt det nu var när vi var halvdjupt ITM och jag drar ut med A-6 mot KK. Vi är all in pre, flopp K-7-9, turn T och river 8 Hade iofs färgdrag på turn men den potten kändes ändå som otroligt sjuk och det var väl en av de få potterna där jag låg riktigt risigt till. Gz Of Doom Tack! Ett jättegrattis Reb! WP! Ett jättetack Hoppas att videon med holecardsen kommer upp och börjar köras på Stars snart. Jag var verkligen sjukt nöjd med mitt finalbordsspel och hoppas att jag njuter när jag ser mig själv spela Är speciellt intresserad av att titta på en hand precis ibörjan där jag lägger A-J mot en 3bet. TACK ALLIHOPA! Citera
Nevermind Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 OMFG du är sjuk!!! GRATTIS! Citera
eurythmech Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Fattar inte att det alltid kacklas så mycket om att deals är så sjukt dåliga eller bra för den och den. Det verkar finnas någon förhärskande (o)visdom om att dealen gynnar shortien, eller chippien, osv osv. Den är väl alltid baserad på ICM och således ganska vettig, right? Hur som helst, följde från 18 kvar, men missade sista händerna. Sjukt kul att det gick en av få pokerspelare som inte är äcklig utan verkar vara hyfsat gemytlig. Grattis! Citera
nieezzborren Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 NEj för att nu har du en bättre plats än mig Jag kom ju bara 3a du är värd vinsten Citera
Peligroso Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Hoppas att videon med holecardsen kommer upp och börjar köras på Stars snart. Jag var verkligen sjukt nöjd med mitt finalbordsspel och hoppas att jag njuter när jag ser mig själv spela Är speciellt intresserad av att titta på en hand precis ibörjan där jag lägger A-J mot en 3bet. Hur och när brukar man kunna kolla på de filmerna? Citera
SoderKrippa Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Herregud, sicko grattis /SK Citera
mendieta19 Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Hur och när brukar man kunna kolla på de filmerna? brukar komma upp söndagen därpå i klienten, rullar o rullar om och om... efter några veckor kommer de upp på pokertube Citera
highbury90 Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Orkar inte starta en ny tråd: Heja Consiracy i FTOPS event #10 ! Citera
Rebonius Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Fattar inte att det alltid kacklas så mycket om att deals är så sjukt dåliga eller bra för den och den. Det verkar finnas någon förhärskande (o)visdom om att dealen gynnar shortien, eller chippien, osv osv.Den är väl alltid baserad på ICM och således ganska vettig, right? Hur som helst, följde från 18 kvar, men missade sista händerna. Sjukt kul att det gick en av få pokerspelare som inte är äcklig utan verkar vara hyfsat gemytlig. Grattis! Ah, det där var en av de trevligaste inläggen jag har fått Angående dealen. För mig kändes det såklart bra att säkra $160k med tanke på att tredjepris var $77k och det är en sådan sjukt skillnad. Sen ifall jag skulle vinna så fick jag ändå $30k till, vilket gör att om jag tar dealen och vinner så får jag "bara" $30k mindre än ifall jag vinner utan deal. Haxxories var duktig men jag tror inte att han ville åka ut som trea, så jag skulle kunna ha fortsatt sätta press på honom så länge som fisken som låg på tredjeplats höll sig kvar. På det sättet kanske jag skulle kunna ha fått ännu mer pengar. Haxxories och jag var ju de av oss tre som hade någon koll och därför kanske dealandet var lite sämre för oss än ifall vi skulle ha spelat om det. Fisken satt och nojsade om totalt $3k till, när han egentligen var den som var sämst, och således fick ut mest av dealen. Hur som helst, jag är nöjd över dealen och tyckte att allt gick smidigt. NEj för att nu har du en bättre plats än mig Jag kom ju bara 3a du är värd vinsten Trea från en $2 satellit är inte speciellt dåligt. Det borde du förstå. Herregud, sicko grattis /SK Tackar Tycker själv att det fortfarande är sick. Citera
Recommended Posts