Othello Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Goda nyheter! Massor av sådana! Poker.se-TV har har fått tag i en finansiär och återkommer i rutan under våren! Ni slipper se mig! De drivande krafterna tyckte det vore bättre med en tjej som programledare, och det tror jag är en bra idé. Vem programledarinnan nu blir är inte helt klart, men det förslaget Ola just nämnde på telefon lät som ett mycket bra förslag. Hon har game och kommer bli kanonbra. Jag får tacka för de programmen jag medverkat i, det var kanonkul. Hoppas ni hade lite kul när ni tittade, och att ni tittar på programmet när de nya avsnitten dyker upp framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Weeee! Men tråkigt att du inte är med där tycker jag nog ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dante Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Goda nyheter! Massor av sådana!Poker.se-TV har har fått tag i en finansiär och återkommer i rutan under våren! Ni slipper se mig! De drivande krafterna tyckte det vore bättre med en tjej som programledare, och tror jag är en bra idé. Vem programledarinnan nu blir är inte helt klart, men det förslaget Ola just nämnde på telefon lät som ett mycket bra förslag. Hon har game och kommer bli kanonbra. Jag får tacka för de programmen jag medverkat i, det var kanonkul. Hoppas ni hade lite kul när ni tittade, och att ni tittar på programmet när de nya avsnitten dyker upp framöver. Förståeligt, du är trots allt för gammal för att vara med i ett sånt ungdomligt program.. Du får söka in till nästa omgång av stjärnorna på slottet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Bra jobbat i tv-rutan Othello! Du kommer att vara saknad. Den verkliga beaten ligger dock i att man måste börja betala för porren nu när inte du är kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 är det cecillia? Läste någonstans att hon hade nått nytt på g nu efter svs dumpa henne. Men hon ville inte berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Gott o se att Poker.se TV kommer tillbaks Mindre gott utan dig, men det funkar nog ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Hellre Othello än någon tjej säger jag. Fast om det är C.N. kan jag ställa mig neutral Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Birgitta Johansson - Ny sponsor är "Pokerkvack"!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Det jag hörde som förslag var ingen av ovanstående, men jag vet inte något alls. Jag tror inte ens Ola pratat med någon, det viktiga enligt Fan-TV var i alla fall att det var en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Varför inte köra temaprogram och alternera bisittare? Du Othello är väl t ex bättre på CG PLO än Ola, som har sin styrka i MTT (kanske mer specifikt satellit-klonkar ), osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Det jag hörde som förslag var ingen av ovanstående, men jag vet inte något alls. Jag tror inte ens Ola pratat med någon, det viktiga enligt Fan-TV var i alla fall att det var en tjej. Du kan väl operera dig i så fall, lite får man väl offra för rampljuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Är det nu vi gissar/önskar på vilken brud som ska hålla ordning på Gdaily? Jag kan tänka mig att Mikka kunde vara lämplig... Edit: Gdaily har naturligtvis tipsat om Hey-Noelia och Heypoker är nya sponsorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Kul att dom byter ut Othello mot en tjej *PAUSE* ...NOOOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Kul att dom byter ut Othello mot en tjej *PAUSE* ...NOOOT! +1 på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Många namn dyker upp i tråden, men ingen har till min förvåning ännu nämnt Lina Olofsson, som dessutom har jobbat med programmet. Kanske är det hon? Eller f.d. pokerproffset och den mediavane Linda Rosing? Hon skulle kunna göra två flugor på smällen, med andra ord. Kul att Poker.se-TV är tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Vi kan väl skippa spekulationerna om vem det är som är påtänkt. Personen i fråga är intresserad, men inget är spikat än (typ tisdag ska vi ha möte) och det är ingen "bimbo" som jag har i åtanke utan en pokerspelare. Tror faktiskt inte ni blir besvikna när ni får reda på vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Froint Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Hoppas det blir någon kunnig tjej i alla fall. Så det inte blir någon bimbo enbart för att dra tittare typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag tror inte Ola/poker.se skulle vara så intresserade av att medverka själva om det vore t.ex Linda Rosing, då man är medveten om att målgruppen inte är "medel svensson som inte kan något om poker" utan mer aktiva pokerspelare som mer än intresserade av personer som kan tillföra något angående poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag tror inte Ola/poker.se skulle vara så intresserade av att medverka själva om det vore t.ex Linda Rosing, då man är medveten om att målgruppen inte är "medel svensson som inte kan något om poker" utan mer aktiva pokerspelare som mer än intresserade av personer som kan tillföra något angående poker. Det stämmer bra det också. Vi kommer troligen göra om formatet lite. Förra året var det 2*25 minuter, där första delen var "poker.se (dvs recension, fråga Ola, handanalys och annat tjafs) och andra delen var intervjudelen. Skulle uppskatta att det tog 80% tid att förberede första delen (en dags arbete för ett program á 2*25 minuter) och det var andra delen som var populärast. Vad vi troligen kommer göra är att skippa första delen, göra intrevjupasset längre och där klippa in handanalysen, som jag analyserar tillsammans med kvällens gäst. Typ 25 minuter intervju 3-4 minuter filmklipp 6-7 minuter analys och lite reklam kommer ni vara tvungna att stå ut med Kom gärna med kommentarer och förslag på upplägget. *** Vi kommer också plocka in lite blandade spelare i soffan, inte bara kändisar. Tar gärna med någon "okänd hemmagrinder" eller "frirulleklonkare" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag tror inte Ola/poker.se skulle vara så intresserade av att medverka själva om det vore t.ex Linda Rosing, då man är medveten om att målgruppen inte är "medel svensson som inte kan något om poker" utan mer aktiva pokerspelare som mer än intresserade av personer som kan tillföra något angående poker. Jag håller inte med, jag tror att Linda Rosing hade skapat ett riktigt underhållningsvärde. Jag hade faktiskt kunnat tänka mig att betala för det, att se Ola och Linda Rosing sitta i studion och diskutera handanalys, vilken vacker syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag hoppas att ingen tror att jag verkligen förespråkade Linda Rosing. Nog om henne, tycker jag. Med tanke på hur programmet avancerade i graderna förra året så ser jag fram emot en ny omgång med intressanta intervjuer och reportage. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Kom gärna med kommentarer och förslag på upplägget. *** Vi kommer också plocka in lite blandade spelare i soffan, inte bara kändisar. Tar gärna med någon "okänd hemmagrinder" eller "frirulleklonkare" också. Förslag i den här tråden? Ta in Ängeln och hans fru om de orkar medverka (familjeliv, poker och forumaktivitet). Sen vore det kul att höra ifrån två med rejäl varians, så kolla upp med DrD och MrDawwe (gula, skotta, gula, skotta...). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Är inte det könsdiskriminering att det måste vara en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Jag skulle gärna se Sveriges bästa livespelare - Fredrik Haugen - som gäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Könsdiskriminering att det måste vara en tjej....mm, det är ju oftast problemet att de stackars killarna har så svårt att slå sig fram i pokervärlden, så det kan man ju tycka. Jag såg apropå det nomineringarna till Svs Årets pokerpersonligheter...2007 var för mig året då svenska tjejer visade att de riktigt kan hävda sig, även i de stora tävlingarna - jag tänker på Mikka och Brynja, förutom Birgitta Johansson som alltid gör det. Så jag letade bland nomineringarna - årets pokerspelare? Rackarns, ingen av dem var med. I stället var det 100 procent män. Men se, det fanns ju "Årets nykomling" - nehej....där var det också 100 procent män. (Där fanns en tredje kategori där ingen av dessa var aktuell, "Årets pokerskribent", de nominerade var 100 procent män.) Jag är mer antifeminist än feminist, och jag tycker inte heller att man ska ha "alibitjejer" när de inte förtjänar det - men här tycker jag att de gör det. Men man kan kanske gissa att Svenska Spel av princip inte tar med en sådan som Mikka, vars stora merit i fjol var den fina placeringen i - för dem - FEL SM... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts