Gå till innehåll

Baluupaz


Staash

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirat uteslutande på Ladjokes men det gick från supervärt till söndergrindat på typ två veckor. Fattade ingenting men tydligen har de ett stort race (som inte gäller för svenskar av någon märklig anledning). Så jag började leta nya jaktmarker - Svenska Spel lär definitivt vara en av dem :) Men något mer hade behövts så jag vetifan var jag ska flytta över pengar.

 

Jepp, men vi hann inte lira många händer på det bordet så vi har inte direkt tampats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är sjukt imponerad av din visningsrange! Tänkte läga till ett nytt vapen i mitt arsenal nämligen limpklickrais från cutoff. Tankar:-D

 

Tack!

Den har inte kommit gratis skall du veta. Det ligger många veckors hårt arbete bakom för att polarisera upp den. Det är av största vikt!

 

Det vapnet borde alla ha i sina arsenal så man inte blir så polariserad. Skall försöka lägga in den i min arsenal också. Så att min range inte blir så lättläst och polariserad. Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat uteslutande på Ladjokes men det gick från supervärt till söndergrindat på typ två veckor. Fattade ingenting men tydligen har de ett stort race (som inte gäller för svenskar av någon märklig anledning). Så jag började leta nya jaktmarker - Svenska Spel lär definitivt vara en av dem :) Men något mer hade behövts så jag vetifan var jag ska flytta över pengar.

 

Jepp, men vi hann inte lira många händer på det bordet så vi har inte direkt tampats.

 

Laddie .. Oj, det frambringar minne. Spelade mest på min bror konto när jag väl var där men OJ vilken missflyt man kunde ha där. "Only at Laddie" var ett vanligt förekommande uttryck. Och tydligen väldigt berömt också..

 

Svenska Spel finns där oftast riktigt bra värde. Det varierar dock lite på dom högre nivåerna, finns en del nötgrinders som inte ens är lite roliga att möta. Men det kanske är utvecklande? Gäsp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte blivit så mycket poker på senaste. Har istället grindat Fm2008 med en polare över nätet - det är sjukt beroendeframkallande. Kan sitta och spela hela nätter och långt in på morgonen, innan han brukar somna framför datorn. Sitter och lirar med Newcastle nu även om det svider lite i mitt Villa-hjärta att spela med något annat lag än just Villa. Dock inte så skoj att lira med samma lag varenda gång heller..

 

Fick ett brev igår med räkningar. Det va tydligen hyror som skulle betalas eller liknanade, innebärande att lägenheten är min. Skall ner till mäklaren imorgon och skriva på dom sista papperna, betala och få nycklar. Sen bär det av mot IKEA för inhandling av möbler. Skall bli skoj som fan att komma till rätta och göra det fint! Lät det gay? Nåja, tar lite hjälp av kompisar och sådär så får hoppas det går snabbt.

 

Kanske blir det lite grind inatt trots allt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte blivit så mycket poker på senaste. Har istället grindat Fm2008 med en polare över nätet - det är sjukt beroendeframkallande. Kan sitta och spela hela nätter och långt in på morgonen, innan han brukar somna framför datorn. Sitter och lirar med Newcastle nu även om det svider lite i mitt Villa-hjärta att spela med något annat lag än just Villa. Dock inte så skoj att lira med samma lag varenda gång heller..

 

Fick ett brev igår med räkningar. Det va tydligen hyror som skulle betalas eller liknanade, innebärande att lägenheten är min. Skall ner till mäklaren imorgon och skriva på dom sista papperna, betala och få nycklar. Sen bär det av mot IKEA för inhandling av möbler. Skall bli skoj som fan att komma till rätta och göra det fint! Lät det gay? Nåja, tar lite hjälp av kompisar och sådär så får hoppas det går snabbt.

 

Kanske blir det lite grind inatt trots allt..

 

Om du tar hjälp av dina fyra killkompisar i rosa skjortor med shoppandet så ja, då är det definitivt gayvarning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du tar hjälp av dina fyra killkompisar i rosa skjortor med shoppandet så ja, då är det definitivt gayvarning!

 

Om jag tar hjälp av min bror, hans flickvän och vår gemensamma polare då? :)

Har erbjudits hjälp av min "glädjeflicka", men hon får inte en syl i vädret änsålänge..

 

 

Om första meningen lät gay så lär väl inte den sista hjälpt upp det hela... :roll:

 

Haha!

Du fick mig att se den meningen med ett heeeelt annat ljus. Det där lät suspekt, I agree!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan uppe och klockan har inte passerat 12. Vad händer? Gick och la mig runt 3 inatt och kunde knappt sova pga flicka som tog upp mer än halva sängen. Detta låter inte lovande, men saken är den att jag har en mini-säng. I själva verket är flickan jätteliten. Skall dock snart köpa en ny!

 

Har dessutom match klockan två, så måste gå upp och vakna till liv innan man sticker på samling. Inte min starka sida att gå upp tidigt, det skall erkännas. Inte så sjukt sugen på att spela just nu heller, dels för att vi har massor av startspelare borta men också för att jag helt enkelt inte orkar. Nåja, snabbt inlägg innan jag skulle sticka iväg. Ikväll blir det poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock:

 

Ja, snart blir det ny. Enda felet var väl att jag skrev jag skulle köpa en ny, det är väl bara att sticka till krogen. Min stad sägs för övrigt vara den klamydiatätaste i Sverige. Öörk, va vidrigt..

 

 

 

Men å andra sidan, man läser och förstår det väl så man vill? Hehe, du verkar ju hitta vinklingar i allt jag skriver. Snart måste jag ju börja tänka på hur jag formulerar mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart!

 

Sista papperna påskrivna och nycklarna överlämnade. Har numera fritt tillträde till lägenheten och kan göra precis vad som faller mig in. Det första blir troligtvis en ny säng, sen en ny soffa, sen en ny tv och sen? Skrivbord troligtvis, så man kan etablera grindyta. Det blir förhoppningsvis kanon!

 

Spännande läge just nu. Ny lägenhet precis innan sommaren blommat ut ordentligt, har lite tid på mig att fixa allt innan utgångarna duggar tätt. Det blir förhoppningsvis många hemmamatcher i sommar, om man prickar in toppformen! Håll tummarna!

 

 

Riktigt rolig läsning, får nog ta och kika in här lite oftare :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, snart blir det ny. Enda felet var väl att jag skrev jag skulle köpa en ny, det är väl bara att sticka till krogen. Min stad sägs för övrigt vara den klamydiatätaste i Sverige. Öörk, va vidrigt..

 

 

 

Men å andra sidan, man läser och förstår det väl så man vill? Hehe, du verkar ju hitta vinklingar i allt jag skriver. Snart måste jag ju börja tänka på hur jag formulerar mig ;)

 

Haha, jag jag tvekade om jag verkligen skulle hacka på dig igen... vill ju inte vara jobbig ju... :roll: men kunde bara inta låte bli :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag jag tvekade om jag verkligen skulle hacka på dig igen... vill ju inte vara jobbig ju... :roll: men kunde bara inta låte bli :-)

 

Kan inte klandra dig. Får man en straffspark måste man ju ta den!

Skall försöka göra det lite svårare för dig hädanefter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och snackade med Ludde lite inatt. Behövde nämligen lite hjälp med PT som än en gång börjat krångla, så då är Ludde min go-to-guy - dvs när jag behöver hjälp med tekniksa datagrejer så går jag till honom, inte annars (för att förtydliga). Så småningom bad han om fjärrhjälp och grejer och visst, det kunde man ju ställa upp på. Satt i säkert 40 minuter och försökte mecka fram mina sparade händer utan att lycka innan haxxorna själv tog tag i sakerna och letade upp dom på 1 minut. Fan vad man kan om man bara orkar!

 

Ett par minuter senare började samma kille, Ludde som misslyckats med att hälpa mig, gorma om att jag behövde hjälp med allting. Ingenting kunde jag klara själv, och det ligger väl lite i det. Undrade om jag skaffat städhjälp redan? Nej, för fan. Det klarar jag själv, blev mitt svar. Kom sen på mig själv att jag lämnar trots allt fortfarande kläderna till morsan när dom behöver tvättas och kan inte påstå jag blev mycket klokare när den gamla kärringen i byggnaden visade mig tvättrummet och maskinerna. Stod där som ett frågetecken trots att hon sa "om jag som är så dum och oteknisk klarar det så borde det inte vara några problem för dig". Det får vi väl se..

 

Ludde hjälpte mig även med GT+ och medan han gjorde det så fick jag ju spela ett par händer för att få se hur och om det fungerade. Råkade rusha in två inköp på cirka 2 minuter mot samma spelare innan jag lämnade bordet. En AA jag fick fint betalt med och en A7 hjärter vs QJ hjärter på 8-9-7 flopp med två hjärter. 8k upp på cirka 5 minuters spel :)

 

Ludde vill gärna tro det berodde på hans liverail som han skrev, men tro honom inte. Finns inte en chans jag ger honom cred för mina riggade floppar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju enkelt att inse att din rush berodde på att "Lillvillja" kom och gav dig tur till frukosten...

 

Du såg riktigt faderlig ut när han tog tag i din hand o skulle gå på upptäcksfärd i Malmö...

 

(jag, min sambo och min lilla son käkade lunch med Balou, hans bror och ytterligare en vän)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju enkelt att inse att din rush berodde på att "Lillvillja" kom och gav dig tur till frukosten...

 

Du såg riktigt faderlig ut när han tog tag i din hand o skulle gå på upptäcksfärd i Malmö...

 

(jag, min sambo och min lilla son käkade lunch med Balou, hans bror och ytterligare en vän)

 

Ett riktigt charmtroll!

 

Har faktiskt sommarjobbat på ett dagis och det sommarjobbet var by far det roligaste och mest händelserika jag haft. Trivdes skitbra, såpass bra att jag tänkt återvända med utbildning. För tillfället ligger dock dom planerna lite smått på is.

 

Det jag vill ha sagt att jag har skaplig hand om småungar och älskar dom - inte på ett sexuellt sätt, utan för dom är så oförutsägbara, oslipade och gulliga. Så det inte blir några missförstånd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...