crillux Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Är det bara jag eller är siten tvärdöd? Kommer inte ens åt http://www.fulltiltpoker.com... Citera
Hoit Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Jag kommer åt hemsidan men kan inte logga in. Citera
snejken Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Jag sitter och spelar just nu, men har haft problem hela dagen och blivit disconnectad då och då. Problemen har fortsatt hela kvällen och ganska många är sitting-out just nu. Citera
crillux Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Japp, funkar nu. Är det någon som vet vad som gäller för en hand man är mitt uppe i? Satt med KK på bräda T-K-6. Pengarna jag lagt är borta, och det är ju fullt möjligt att jag torskade handen, men det finns ingen HH som kan bevisa eller motbevisa det. Mailat FT så vi får se vad jag får för svar... Citera
Gahlster Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Mailade supporten igår och fått svar att de ska utreda om spelare lidit av det osv. Får se hur det går. Kommer uppdatera om jag får fler mail. Citera
crillux Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2008 Jag fick samma svar. Även jag uppdaterar här vid svar. Har även kontaktat Full Tilts representant här på forumet. Citera
Full Tilt Support Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Hej alla, Dom spelare som påverkats eller förlorat pengar kommer att få eventuell ersättning efter avslutad undersökning. Om ni som crillux satt mitt i en hand och är nyfikna på vad som hände eller hur handen avslutades så kan ni maila in och be om er egen hand history. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts